• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Dat is echt schattig' lachte ik. 'Oké, ik heb een idee. We stellen om de beurt aan elkaar één vraag en die moet je beantwoorden, niet liegen. jij begint' zei ik en ik dacht even na. Ik zou een hoop persoonlijke vragen gaan stellen, dat vond ik altijd leuk om te doen. Ik liet Mackenzie beginnen omdat ik nieuwsgierig was naar wat ze van me wilde weten. Zo kon ik haar makkelijker terugpakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    Ik kijk naar Nialll en sla een arm om zijn schouder. Ik kijk al snel weer naar de dokter.
    'Hij... Heeft het niet overleefd.' zegt de dokter en mijn ogen worden groot. Opeens zie ik Cristiano de hoek omkomen.
    'Hij had teveel schade' zegt de dokter....


    El Diablo.

    [BOOEEEEMM. Oké, dat zag ik niet aankomen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik schiet in de lach en denk even na 'oke heb je wel eens een jongens gezoend of iets verder dan zoenen' nieuwsgierig grijnzend kijk ik hem even aan..

    Zo ete

    Niall Horan.
    Zodra ik hoorde dat hij weg qas stortte mijn wereld in elkaar. Tranen stromen over mijn wangen en zonder iets te zwggen liep ik naar de kamer. Stil ga ik op de stoel zirten en pak zijn koude handen vast. Ik druk een kus op zijn lippen 'het spijt me van alles Zayn ik hou van je" ik geef hem nog een dikke zoen en loop saarna weg. ' ik ga naar huis'zeg ik shor." ik bedank ze vooe alles en loop in dr mizer terug. Daarna als ik nat thuis ben laat ik me op de bank valleb en begin hard te huilen "waarom" schreeuw ik hard

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 16:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dat zijn twee vragen!' stribbelde ik lachend tegen. 'Even nadenken. Jongens heb ik nog nooit gezoend. En ik ben wel eens verder gegaan dan zoenen' Het laatste mompelde ik een beetje beschaamd en verlegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [[Dat was de bedoeling ^^]


    El Diablo.

    [Is ie nu echt dood? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jup..]


    El Diablo.

    [One Direction officieel uit elkaar :<. Oké, stiekem komt dit door Cristiano, hé. GEEF HET TOE >_>. Haha, liggen Justin en Mackenzie daar relaxt alsof er niks aan de hand is. Zouden hun het niet moeten weten? ô_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Whaha, Inderdaad xd Hij zal het alleen nooit toegeven... Thank god, het is maar een RPG xd ]


    El Diablo.

    Mackenzie Foy.
    Ik schiet in de lach en begin hard te lachen "sorry" hikte ik lachend en maka mezelf rustig.
    "oke kom maar op"

    Niall Horan.
    Ik strompelde niet echt ziend naar Zayn zijn bed en liet me erop vallen. Ik pakte zijn kussen stevig vast en rook Zayn erin. Huilend liep ik naar de deur ernaast.
    Ik viel net niet toen mijn hoofd iets hard raakte en liet me zakken op de grond. Ik zag Mackenzie en Justin stevig tegen elkaar liggen en hard lachen. "Z-zayn is dood" breng ik er flusiterend uit voor ik een neiwue huilbui krijg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hé, dat is niet grappig! Als jij ouder bent dan krijg jij ook se.. Nee, ik ga je nu geen voorlichting geven' grinnikte ik. Net toen ik wat wilde vragen hoorde ik Niall en zag hem zitten. 'Hé Nialler!' zei ik vrolijk. Meteen zakte mijn glimlach weg. Ik liet mijn armen naast me vallen en tilde Mackenzie van me af, waarna ik recht op ging zitten. 'Wat? Zayn? Dood?' herhaalde ik. Gelijk vloog ik Niall om de nek. 'Wat erg' fluisterde ik. Ook al kende ik Zayn niet goed, ik had hem als een vriend beschouwd en ik vond het verschrikkelijk. Vooral voor Niall. 'Alweer iemand verloren. Wat een verschrikkelijke jaren zijn dit toch' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik begin weer te grinniken om Justin als Niall huilend binnen komt. Ongelovig staar ikh em aan als hij zegt datZayn dood is.
    Ik kijk hem medelevend aan en geef hem ook een knuffel.

    Niall Horan.
    "Wat? Zayn? Dood?" herhaald Justin me en ik knikte somber. Ik voelde dat hij me een knuffel gaf "wat erg, alweer iemand verloren, wat een verschrikkelijke jaren zijn dit toch" waardoor ik weer begin te snikken. "Ik, Het, We" stamelde ik ietswat angstig. Wat moest ik nu doen? "Ik houd zoveel van hem, ik, het is mijn schuld" verward kijk ik rond. Even snapte ik niets meer maar ik merkte dat ik het koud kreeg van mijn natte kleding."Nu willen ze me nooit meer zien" fluister ik hopeloos. Dankzij mij is hun bandlid overleden, de fans die er nog waren zullen vast verdrietig zijn en ik wist nu al dat ik super veel haat zou gaan krijgen als ze achter alles kwamen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ben je gek? Dit komt niet door jou, Niall. Ga dat nou niet zeggen, om dan word ik wel kwaad. Je kan er niks aan doen, oké? Het is nou eenmaal zo. Allemaal kunnen we er niks aan doen en de andere jongens weten dat ook' mompelde ik. 'Ik stel voor dat jij even gaat slapen, als je dat kunt, en alles van je af te zetten. Het is echt heel erg en ik kan het weten vanwege dat ik laatst ook iemand ben kwijtgeraakt. Morgen ga ik regelen dat we allemaal hier even uit mogen, om we krijgen niet eens hulp' vertelde ik. Nee, ik vond het echt vreselijk voor Niall, maar hij moest rusten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik kijk hem dankbaar aan "M-mag ik hier slapen" vraag ik zacht en beschamend. Ik wist nu al dat ik nachtmerrie's geen krijgen en ik wou niet alleen zijn.
    Ik wist dat ze het niet erg zouden vinden en ik zie Mackenzie al knikken. "kom we pakken zijn matras erbij" zegt ze glimlachend en ik slik even.
    "Ze willen me niet zien" mompel ik vaag en nogal erg laat over de jongens. Geen idee of het was maar zo voelde het wel, want ze zouden me heus niet achterna komen om met zijn vieren te kunnen uithuilen, nee dat zouden ze met zijn drieën doen, ze awren volgens mij nog steeds boos dat ik ze in de steek had gelaten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan