• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Mackenzie Foy.
    Ik probeerde me te focussen op Justin zijn stem maar het pukte niet, alles zag wazig terwijl ik de naald scherp zag. Mijn ademgaling versneld en ik raak in paniek. 'neee ik wil niet dood"schreeuw ik hard en begin te spartelen tereijl mjnn tranrn beginnen te stromen

    Dramaaassaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik pakte gelijk Mackenzie's armen vast zodat ze niet tegen kon stribbelen. 'Luisteren, Mackenzie. Het doet geen pijn. Je voelt er niks van, dat meen ik. Je gaat niet dood met zo'n klein ongeluk' zei ik, terwijl ik mijn stem wat verhief. De dokter was ondertussen al aan het hechten en ik hield Mackenzie stil. 'Mackenzie? Je gaat niet dood. Believe, you know?' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik voelde hoe iemand mijn armen stil hield terwijl mijn tranen doorstromen. Ik luister naar Justins woorden en merk dat ik langzaam rustiger word. 'kkkunnen ze het niet l-l-lijmen ofzo"stotter ik nog na snikkend.. Ik had gehoord dat ze het ook wep eens met lijm deden en dan was er geen naald. Ik pak met mijn hand Justin zijn hand stevig vast en knijp hem bijna fijn.

    Wanneer g a jij ete dan ga ik dan douche kga niet eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Nee, en kijk eens. Je bent al bijna klaar' glimlachte ik. Na een paar minuten was de dokter klaar en veegde het bloed zacht van Mackenzie's hoofd. 'Tada!' grinnikte ik en ik liet Mackenzie los. 'U moet opletten met u hoofd, rustig aan doen' begon de dokter maar ik luisterde al niet niet. 'Jaja, bedankt. De rekening betaald mijn manager wel. Daag' zei ik en ik hielp Mackenzie met opstaan om haar naar buiten te begeleiden. 'Oké. Geen skateboarden meer voor jou' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Fiy.
    Ik voelde een zacht trekkje en bijt op mijn lip en voel hoe bloed weggeveegd word. Justin helpt me overeind en negeert de dokter verder. Nog een beetje trillerig sta ik op mijn benen. Alles was nog steeds een beetje wazig mAr dat kwam wel goed. Snel bedank ik de dokter nog. Voorzichtig loop ik langzaan met Justin naar het huis yerug. 'dankje alweer'zeg ik zacht niets ging goed 'nee geen skateboarden.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm. Nu nog wat vinden wat we wél kunnen doen' grinnikte ik. Eenmaal in het gebouw pakte ik mijn telefoon weer en keek op Twitter. Lachend begon ik te typen. @justinbieber: Hm, bad day today. Can u help me? tweette ik en gelijk kreeg ik alweer reacties. Lachend volgde ik een paar meisjes en binnen twee minuten was de tweet alweer meer dan tweeduizend keer retweet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Met een klein glimlachje volg ik hem en in het gebouw pakt hij gelijk zijn telefoon. Ik loop naar de bank en ga liggen waarna ik mijn ogen even sluit. Mijn hoofd tolde als een gek en dat wazig zien was echt irritant. "Ik weet wat" zeg ik zacht. "We kunnen cupcakes bakken en versieren, of een taart maken" ik glimlach weer. Ik hield van dingen bakken, ik zou binnen kort wel eens vragen of ik iets mocht koken in de avond. Dan had de begeleiding ook een avondje rust, want hun zaten hier wel met gekke bekende mensen, alhoewel gekke niet bij iedereen van toepassing was. Al was ik in het ziekenhuis aardig door het lint gegaan door de naald.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    Zuchtend kijk ik rond. "Dan zeggen jullie niets!" schreeuw ik ineens vol woede. "Waarom hebben jullie al die tijd tegen mij gelogen ik dacht dat we elkaar eerlijk alles zeiden maar nee" Ik kijk vuurspuwend naar Harry "En maar zeggen dat ik niet aan kwam of niet dik was dat mijn liefde ooit wel kwam" Mijn handen beginnen te trillen.
    "Ik ben gewoon een dik vet fatsige Ier ja. Ik ben niet knap, heb geen speciale stem helemaal niets!!!" schreeuw ik hard en trap woest tegen een stoel aan die naar achteren vliegt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    "Dan zeggen jullie niets!" schreeuwt hij ineens woedend. "Waarom hebben jullie al die tijd tegen mij gelogen ik dacht dat we elkaar eerlijk alles zeiden maar nee" schreeuwt hij en hij kijkt me vuurspuwend aan. "En maar zeggen dat ik niet aan kwam of niet dik was dat mijn liefde ooit wel kwam", ik zag zijn handen trillen. Ik slik en kijk hem aan. "Ik ben gewoon een dik vet fatsige Ier ja. Ik ben niet knap, heb geen speciale stem helemaal niets!!!" schreeuwt hij hard terwijl hij een stoel omtrapt. Ik kijk hem aan en slik even. Waar kwam dat opeens vandaan? 'Niall, doe rustig. Je bent perfect' zeg ik zacht...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    "Waag het niet om dat nog eens te zeggen. Dat jij nou elke meid kunt krijgen. Zelfs jij zou meer jongens kunnen krijgen dan ik ooit in mijn hele fucking leven ja!" schreeuw ik woedend. Ik trap dit keer hard tegen de muur en negeer de pijn die door mijn lichaam schiet. "Mijn broer en mijn grootte liefde ligt hier omdat ik ze niet eens kon beschermen, ik kon alleen als een kut kind lopen te huilen. Ik ben het zat ja, ik ben gewoon klaar met mijn leven en mijn part stopt mijn verpeste leven hier" Mijn handen trillen nog harder en ik moet me inhouden om niet iemand te gaan slaan dus begin op de muren in te slaan en schoppen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ete brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het volgde stuk is van louis ness stuurde het naar mij er is iets met haar internet

    Louis Tomlinson
    Uit een reflex geef ik een klap, recht in Niall's gezicht. Geschrokken sla ik mijn handen voor mijn mond. "Sorry, maar je moet even normaal doen!" Ik pak zijn polsen en dwing hem me aan te kijken. "Als jij jezelf nog één keer jezelf een kut-kind noemt, kan ik niet verzekeren dat ik geen klappen meer uitdeel." Waarschuw ik hem. Niall is zo'n snel geraakt joch, het is zo zielig! Ik kijk hem in zijn blauwe ogen aan, hopend op een positief antwoord.

    Niall Horan.
    Ineens viel ik een klap in mijn gezicht en zie Louis geachrokken kijken. Hij pakt mijn schouders en kijkt me streng aan, met spleetogen kijk ik hem terug aan. 'zie je wel! ZIE JE WEL ik ben jullie helemaal niet waard. Waarom zouden jullie tijd aan me besteden jullie zijn hier voorZayn ik ben jullie niet waard" krijs ik hard. Het had zo een film kunnen zijn. Ik vocht tegen Louis zaijn handen om mijn polsen maar het lukte niet. Door alles was mijn lracht weg en ik wost dat ik elk moment weer trillend kon instorten. Ik trap tegen een water automaat die i mijn bereik staat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    Ik staar trillend naar Niall en Louis. Ik slik even en kijk voor me uit. Het werd hier steeds erger en erger....
    Ineens hoor ik dat het piepen van de hartmonitor in Zayn's kamer stopt en geschrokken kijk ik naar zijn kamer.
    Er komen al snel vele dokters en de deur sluit...


    El Diablo.

    [Was even Parijs weer aan het rondkijken]

    Justin Drew Bieber

    'Lieve Mackenzie, ik kan niet koken of bakken. Als ik meer dan twee minuten in de keuken ben dan ontploft ie. Of staat ie in de fik. Geloof me, bij een kookpoging moesten ik en een paar vrienden een nieuw huis kopen. Zullen we anders een film kijken?' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Hard begin ik te lachen 'nee laat maar zitten een film is goed horror of roman "stel ik pachens voor.

    Niall Horan.
    'i' mijn stem blijft haken als een lange piep mijn gehoorgang vult,mijn hart misy een paar slagen en daarna probeer ik me weer los te maken. Diy keer lukte het en snel ren ik naar de deur 'xayn!' schreeuw ik hard maar een dpkter werkt me weer de kamrr uit waardoor ik
    jard tegwn de deur begin te bonksen en naar Zayn begin te schreeuwen.

    Ik zie niall al hepessp gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan