• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Kamerindeling:

1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

[ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]

El Diablo.

[you are realy a smart girllllll

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Justin Drew Bieber

'Tuurlijk' glimlachte ik en ik stond op. Al kruipend ging ik uit de hut en ik liep de gang in. Wacht. Waar hadden ze een paracetamol? Heel slim. Ik wist waar alles lag, behalve de paracetamols. Ik liep maar gewoon door en kwam uiteindelijk aan bij de keuken. Hier zouden ze toch wel liggen. Toen ik in alle kastjes keek, had ik uiteindelijk een paar doosjes gevonden en ik pakte één doosje er weg. Ik vulde ook een glas met water voor Mackenzie. Ondertussen draaide ik me om en liep door, waarbij ik het glas kapot liet vallen. Van schrik maakte ik een sprongetje en keek beteuterd naar de glasscherven. Hoe onhandig kon je zijn? Liep ik hier nou echt tegen mezelf te praten? Met een zucht bukte ik en pakte de scherven op, waarna ik die in de vuilnisbak gooide. Zo vulde ik een nieuw glas met water en schudde mijn hoofd even om mijn eigenwijze actie. Mompelend liep ik weer de gang op en zette mijn bril goed op. Uiteindelijk kwam ik weer aan bij mijn kamer, stapte de hut weer in en reikte Mackenzie het glas water aan en haalde een paracetamol uit het doosje, die ik haar ook gaf.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Mackenzie

Ik doezel in en met slaapoogjes kijk ik naar Justin die weer terug komt. 'dankje" mompel ik en pak hem aan. Ik pak twee pillen geen idee of dat slim was. En ik slik ze met water in en lig me weer op mijn bed en zucht zacht en sluit mijn ogen even. Mojn hoofd bonkte pijnlijk in een ritme en ik slaak een zucht.

Justin Drew Bieber

Lachend keek ik naar Mackenzie. 'Weet je, je hoefde eigenlijk maar een halve bij jou leeftijd. Maar ik denk dat twee dan wel erg goed werkt' grinnikte ik en ik kwam weer naast Mackenzie liggen. Ik sloot mijn ogen, niet dat ik moe was maar van de afgelopen jaren had ik nog nooit zo'n rustig moment meegemaakt. Het was stil, en toch geen ongemakkelijke stilte. Dus ik besloot maar Mackenzie beter te leren kennen. 'Waar kom je eigenlijk vandaan?' vroeg ik aan haar.

Mackenzie Foy.
    Ik glimlach even toen hij zei dat ik een halve hoefde en hal ten slote mijn schouders op. Ik genoot even van de rust en de stilte, het was een fijne stilte.
    "waar kom je eigenlijk vandaan" vraagt hij ineens aan me. "Los Angeles " glimlach ik met mijn ogen nog dicht "Jij?"

Justin Drew Bieber

'L.A? Gaaf' lachte ik. 'Ik kom uit London' zei ik. 'Niet Londen van Engeland, maar London uit Canada. Een klein stadje. Door Scooter, mijn manager, ben ik samen met mijn moeder in Atlanta gaan wonen' vertelde ik. Ik wilde het liefst terug naar Atlanta. London deed me ook veel, maar in Atlanta woonden mijn beste vrienden en sommigen familieleden.

Mackenzie Foy.

Ik glimlach even "Ik wil later gewoon in een rustige plek zijn. Met veel speelruimte voor mijn kinderen" mompel ik me terwijl ik me bedenk dat ik nog mijn gewonen kleren heb.
    "Ik trek even wat anders aan" meld ik hem en kruip uit de tent. Met een zucht plof ik op bed, ik hoopte maar dat het erbij horode want ik had geen zin om ziek te zijn.
    Zo snel als ik kon kleed ik me om en loop en kruip terug waarna ik me weer vermoeid op het bed laat ploffen.

[llol is cher dood....OMG zo leuk het stel wat er net was met hun 'zoon' vertelde me dat ze een kindje proberen te krijgen/ vinden. zijn een lesbisch stel echt zo leuk zeg. lol dat moest ik even met je delen...]

[Ahw, echt leuk. Haha, daar moeten ik en Catherine nog niet aan denken ^^. Heb genoeg kinderen in huis, en het ergste van allemaal is dat ik me nu al een moeder voel >_>. Een grotere zus zijn is niet bepaald leuk o-o]

Justin Drew Bieber

'Het geld verdien je wel met zo'n goede baan als jij hebt. Ik durf te wedden dat je in nog veel films komt, of in televisie series' grinnikte ik. Het was gewoon bijna raar om te zien hoe erg Mackenzie zich inleefde in Twilight. Ze kon Renesmee echt goed spelen. Ze kwam terug en ging weer liggen. 'Zeg het maar als je, je slecht voelt. Als ik iets moet doen dan zeg je het maar' zei ik tegen haar.

[ahahah ach later is dat wel anders. de eene is bij de een biologisch en de ander niet maar die vader heeft zelfmoordgepleegd. en nu willen ze heel graag nog een kindje via een donor. het zijn echte schatte maar je ziet wel wie het mannetje is hoor=)

Mackenzie Foy.
    Ik knik even "Je bent echt lief Justin" floep ik eruit en kijk even beschaamd naar de grond. Niet dat het nou beschamend was om zo te zeggen maar ja misschien kwam het nogal raar over. "en anders ga ik modellen werk erbij doen, dat doe ik nu ook af en toe" Ik snuif even de geur op van de trui. Het was die van Amy. Ze had hem gekocht toen we naar een concert waren gegaan van One Direction en haar eigengemaakte shirt verpest was. Toen ze hoorde had ze besloten dat ik de trui mee moest nemen, en het was zo lief want ik wist hoeveel de trui voor haar betekende want het was de eerste keer dat ze hun live zag en met mij was. Ze was helemaal hysterisch gaan gillen toen Harry haar hand had aangeraakt toen hij op het podium stond en ik heb toen de slappe lach gehad en het gefilmd. Ik vond het mooi hoe je kon leven voor zo iets.

Justin Drew Bieber

'Jij bent ook lief, Mackenzie' zei ik tegen haar. 'Ik ben dan wel ongeveer zes, vijf jaar ouder maar ik kan niet ontkennen dat jij knap bent' Ik wierp haar een glimlach toe. Het was gemeend, om Mackenzie was een mooi meisje. 'Hoe is het eigenlijk om actrice te zijn?' vroeg ik aan haar. Oké, zelf had ik al in een aantal series gespeeld maar dat telde niet echt mee. Een paar keer CSI, en nog wat series. Maar in de meesten was ik gewoon mezelf. Een acteur was ik niet, de films die over mij werden gemaakt gingen over mijn leven. Never Say Never en My World kon ik me nog goed herinneren.

Mackenzie Foy.
    Ik glimlach even en voel dat ik rood word als hij zegt dat hij me knap vind. "Hoe is het eigenlijk om actrice te zijn" vraagt hij ietswat nieuwsgierig.
    "Het is leuk maar ook vermoeiend. Je ontmoet telkens andere mensen en krijgt de mooiste en raarste kleding aan. En dat acteren tsja je kunt weg kruipen in iemand ander zijn huid maar het ook gebruiken bij situatie. Alhoewel de werktijden best hatelijk zijn. Ik bedoel voor twilight moes tik van 2 uur in de nacht tot 6 uur voor de opname van de veldslag of dan word je om 5 uur gewekt voor een korte scene en die gaat dan niet door. Weet je dat is mijn voordeel ze hebben keiveel wetten over rust en werk tijden die voor mij gelden en dat was bij Robert, Kirsten en Tayler minder. Die maakte wel eens nachten van 1 tot 8 in de ochtend ofzo. Terwijl ik maar 4 uur per nacht mag draaien en dan over dag 6 of 7 dusja" ik glimlach weer "het is super leuk maar ook vermoeiend maar ja dat zal zingen ook zijn. Wat ik ook leuk vond in Twilight was dat als wij iets bedacht hadden dat het er ook in mocht. Sommige dingen stonden niet in het boek maar verzonnen we toen we er waren...ow en hoe mensen veranderen van rol is ook echt super grappig. Taylor die zat eerst allemaal geintjes te maken en toen moest ie op en in echt 'n seconde was hij woedend" ik grinnik weer. "ga ook in bed liggen" ik houd uitnodigend de deken open "dan kun je mij opwarmen" zeg ik giechelend en bloos even. Jep ik had het koud

Justin Drew Bieber

'Aha, best zwaar, dus' grinnikte ik. Ik kwam naast Mackenzie liggen ik trok haar tegen me aan. 'Beter?' prevelde ik zachtjes op een fluistertoon in haar oor. Éen glimlach sierde mijn lippen.

Mackenzie Foy.
    Ik knik even op zijn gegrinnik en voel hoe hij tegen me aan komt liggen en ik geniet van de warmte die van hem afstraalt.
    "Beter?" prevelt hij zacht in een van mijn oren en ik weet gewoon dat hij glimlacht en ik knik. "Hoort dit er allemaal bij of begin ik gewoon ziek te worden" vraag ik zachtjes terug. Met mijn hoofd ik op een van zijn warme armen liggen die hij onder me heeft verstopt. Heerlijk, het gevoel dat ik thuis was, en gewoon lekker warm.

Justin Drew Bieber

'Volgensmij ben je ziek aan het worden. Ik weet het niet' zuchtte ik. Ik legde mijn hand even op Mackenzie's voorhoofd en maakte een instemmend geluidje. 'Je voelt warm aan' mompelde ik. 'Ben je misselijk? Voel je, je wel goed? Duizelig?' vroeg ik bezorgd. Als het om vrienden of familie ging, was ik weer te overbezorgd. Ik zou alles voor ze over hebben. 'Moet ik nog wat voor je doen?' vroeg ik weer.