• Hoi!

    Okey ik heb dus heel erg dun haar en dat is op zich geen probleem, maar sinds kort heb ik last van extreme uitval!

    Het begon eerst alleen toen het nat was (ik ben gewend om mijn haar in -of na de douche te borstelen omdat de klitten er dan beter uit gaan). Dus laats borstelde ik mijn haar en ik kijk in mijn borstel en hele plukken haar zitten er in en op de grond licht er ook verschrikkelijk veel. Natuurlijk schrik ik me rot en als de volgende dag het weer gebeurt besluit ik van shampo te veranderen enzo. Het leek me al vreemd dat het daar aan lag want ik gebruik deze artikelen al jaren en helaas het helpt niks.

    Eerder had ik er geen last van als het droog was dus ik dacht nou dan borstel ik het alleen als het droog is. Maar nu heb ik dan ook heel veel uitval!

    Verder altijd als mijn haar door elkaar is dan buig ik voorover haal mijn handen er door heen zwiep het naar achter en klaar, alleen de laatste keren blijven er veel haren aan mijn handen zitten en ook door gewoon voorover te buigen vallen er diverse haren uit.

    kan iemand me helpen als dit zo daar gaat ben ik binnen 1 maand kaal!

    even als het helpt:
    bruin haar tot ong 5 cm onder mijn schouders ondzettend dun en weinig en vrij levendig...


    Dont say why me, say try me

    Er vallen elke dag meer dan 100 haren uit, hé? Daarbij krijg je er ook meer last van als het weer veranderd, zeker nu het steeds koud en warm wordt. Het valt ook meer op als je haar langer wordt. Maar als je er echt bang voor bent moet je biergist pillen nemen, of even in de drogist kijken voor de juiste vitamines.


    Your make-up is terrible

    er vallen zeker meer dan 500 uit....
    en overigens ik woon niet in nl/belgie maar het word hier ook steeds warm koud alleen met een veschil van ong 5 graden per keer xD
    ik zal binnenkort (morgen ofzo) langs de drogist gaan....


    Dont say why me, say try me

    Maar je hebt ook best lang haar. Als je haar langer is lijkt het meer dan het werkelijk is. Het valt dan meer op, omdat de haren dan langer zijn.
    Haren vallen er niet zo maar uit zonder reden c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had heel lang haar, tot over mijn borsten, en ook redelijk wat haaruitval, maar niet dat ik hele plukken eruit had ineen keer. Nu heb ik amper nog haar uitval -ik ben donderdag naar de kapper geweest- en is het tot net over mijn schouders. Dus misschien een keer naar de kapper gaan, anders? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hier was een poosje geleden al een topic over, daarin zijn ook allemaal tips gegeven. Die moet je anders maar even terug zoeken.


    Bad decisions make good stories.

    Ik zal dat topic wel opzoeken, weet je hoe het heet anarose?

    ik weet dat ik lang haar heb en dat het daardoor zou kunnen komen, maar het is de laatste tijd zo veel erger geworden dat ik me bezorgt maak....
    de kapper ben ik niet zo lang geleden nog geweest dus ik denk niet dat het daar aan ligt :s


    Dont say why me, say try me

    Ik heb altijd ontzettend veel haar uitval in de winter, als het koud is word mijn haar nog statischer dan het altijd al is -waar ik echt diepe haat tegen koester- en valt het met bossen tegelijk uit. Moet je je maar niet te veel zorgen om maken want het kan dus ook gewoon aan het weer liggen zoals bij mij.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb ook behoorlijk dun haar en last van haaruitval - als je het zo al kan noemen aangezien haarverlies er dagelijks bij hoor. Bij mij is het altijd al superveel geweest, maar ik heb er nog nooit kale plekken aan over gehouden en de hoeveelheid op m'n hoofd is ook nog nooit veranderd. En tja, wanneer het langer wordt, lijkt het ook meteen meer uitval te zijn.
    Nu merk ik wel degelijk verschil met de hoeveelheid uitval wanneer ik lange tijd dezelfde shampoo gebruik, of een shampoo die m'n haar minder goed kan verdragen. Daarbij doe ik dan 1 tot 2 x in de week een haarmasker - vaak speciaal met hairrepair op de doos :'D - en dan heb ik net na gebruik echt extreem haaruitval - althans, zo lijkt het toch omdat het op een hoop samenklit :'D - maar daarna is het toch eventjes minder.
    Euhm, biergist pillen werken inderdaad ook erg goed + je haar groeit er sneller door / blijft langer gezond :3
    En tja, de meesten zeggen het ook al, het kan aan dat vreemde weer liggen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Natuurlijke shampoo gaan gebruiken, dus waar heel weinig tot geen chemicaliën/sulfaat/etc. in zit. En het aantal wasbeurten per week inperken tot 2/3 keer per week.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 14:13 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    SPECS schreef:
    Ik heb altijd ontzettend veel haar uitval in de winter, als het koud is word mijn haar nog statischer dan het altijd al is -waar ik echt diepe haat tegen koester- en valt het met bossen tegelijk uit. Moet je je maar niet te veel zorgen om maken want het kan dus ook gewoon aan het weer liggen zoals bij mij.


    heb ik ook , maar ik heb heel veel haar , en krullen , dus je ziet er helemaal niets van ! (A)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    BigFatLiar schreef:
    Ik zal dat topic wel opzoeken, weet je hoe het heet anarose?

    ik weet dat ik lang haar heb en dat het daardoor zou kunnen komen, maar het is de laatste tijd zo veel erger geworden dat ik me bezorgt maak....
    de kapper ben ik niet zo lang geleden nog geweest dus ik denk niet dat het daar aan ligt :s


    Volgens mij heette het ook gewoon 'haaruitval' of iets in die richting.


    Bad decisions make good stories.

    dankjullie ik zal zeker wat van jullie tips gebruiken en tips die ik uit andere topics heb gehaald en als het erger word zal ik wel even langs de dokter gaan


    Dont say why me, say try me