• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Justin Bieber

    'Ugh, roman. Dat word horror!' zei ik en ik rende snel naar de zitkamer waar ik een stapel vol dvd's vond. Snel pakte ik Paranormal Activity III uit de stapel en rende terug waar ik Mackenzie meetrok naar de zitkamer en de dvd erin stopte. Het was al schemerend, waarbij het snel donker zou worden. De film was achttien plus, eigenlijk mocht Mackenzie hem nog niet zien, maar dat maakte niks uit. Het ging over de dood en geesten, mijn twee favorieten. Snel zette ik hem aan en grijnsde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik juich luid als hij de film laat zien en zonder iets te zeggen kruip ik naast hem en ga tegen hem aan hangen zoals ik bij mujn broer zou doen. Ik merkte dat ik toch best moe was. Glimlacjend keek uk naar Justin zijn gezicht sangezien door de hechting mijn hoofd pijn seed door het gefluts van de tv. Hij wad echt super lieg en zijn vriendin zal verwent eorden dacht uk vrolijk en merk niet dat uk aan het indoezele ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Nog geen half uur was ie bezig en nu al was het doodeng. Voor de mensen die er niet tegenkonden, dan. Lachend keek ik toe. Toen er weer een eng stukje was, barstte ik in lachen uit. 'Ik houd van deze film' hikte ik. Ik keek naast me en glimlachte even om Mackenzie, om haar wat tegen me aan te trekken en verder te kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie foy
    Ik word wakker van Justin zijn lach en rek me even uit.
    Ik voel dat hij me dichter tegen hem aan drukt en glimlach, het was net mijn broer ondanks dat Justin ouder was, ik vond dat wel fijn omdat mijn ouders er nu niet waren dat iemand toch me het gevoel gaf dat ze me beschermde voor alles. Ik kijk naar de tv maar wend mijn blik al snel af als ik weer hoofdpijn krijg en zuch.t

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 10:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik voelde Mackenzie naast me even zuchten. Ik keek Mackenzie bezorgd aan en kwam tot de conclusie dat ze moe was, dus zette ik de tv maar uit. Ineens kreeg ik een geweldig idee. 'Wacht hier' zei ik en ik rende snel naar mijn kamer om daar van alles te pakken, en weer terug te komen. Terwijl ik op mijn lip beet om na te denken, begon ik eraan. Na vijf minuten was het resultaat perfect. Ik had een grote hut gebouwd waar er makkelijk vier of drie personen in konden, en twee al helemaal. 'Wij gaan binnen kamperen!' zei ik vrolijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik zag dat Justin me bezorgd aankeek en glimlach even naar hem. Hij zet de tv uit en ik wou protesteren toen hij zei dat ik moest wachten. Hij rende naar zijn kamer en niet begrijpend kijk ik hem na en haal mijn schouders op Na een paar minuten kwam hij terug en grijnsd "wij gaan binnen kamperen" zegt hij vrolijk en ik grinnik zacht.
    "ach waarom ook niet" Lachend kwam ik langzaam omhoog wetend dat ik anders duizelig zou worden. Ik deed zijn kamer open en mijn mond viel open "wauw die heb je mooi en snel gebouwd" Ik kijk hem weer even aan "zullen we mijn matras pakken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Doe ik wel, als jij nou nog even eten en zo gaat pakken' glimlachte ik. Ik rende naar Mackenzie's kamer, gooide de deur letterlijk open en kreeg de deur weer tegen me aan vanwege dat ie terugveerde. 'Dit is al de vijfde keer! Eerst drie keer tegen een glazen deur, daarna tegen een gewone deur' mompelde ik en ik liep naar binnen. Daar pakte ik het matras en sleepte het mee naar mijn kamer. Ik legde het matras goed in de hut en grijnsde vrolijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Grijnzend huppel ik weg en plunder de keuken. Ik had teveel gepakt en ik had geen idee hoe ik het mee ging nemen. Snel storm ik mijn kamer in en pak de boodschappen tas waarin spjullen hadden gezeten en pleur alles uit de keuken in de tas. Met de volle tas eten en drinken sleepte ik hem naar de kamer "simsa open u" grijns ik en trek de deur open "zou dit genoeg zin?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Genoeg!' lachte ik. Ik legde mijn eigen matras ook in de hut en haalde mijn laptop tevoorschijn. 'Je mag hier geen laptop hebben, maar dat maakt niet uit. Zin om een twitcam te doen?' vroeg ik haar, en ik liet de deur op een kier zodat ik wist dat we er zo uit konden. Als het afgesloten was werd ik claustrofobisch. Zo zaten we eens vast in een lift voor vijftien minuten, wat bij mij letterlijk als drie uur overkwam, en moest Scooter me kalmeren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik glimlach waarom ook niet" ik pak een zak ketchupchips en begin te eten. Dat was echt mijn favoriete chips.
    Ik at het het liefste altijd en dat wisten ze blijkbaar en gelukkig maar ook. Hij starte zijn laptop op en ik wacht geduldig af.
    "Ik heb echt nog nooit een twitcam gedaan wel al heel vaak gezien"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Op Twitter logde ik in, tweette even dat ik een twitcam ging doen en volgde nog snel twee meisjes. Zo trok ik Mackenzie mee in de hut en plofte op mijn matras neer. De laptop zette ik goed en ik startte de twitcam. Toen ie begonnen was waren er al gelijk veel kijkers. Ik keek even naar mijn ontblote bovenlichaam, maar haalde mijn schouders op. 'Hi!' Ik zwaaide even naar de camera en richtte mijn laptop op Mackenzie. Ik kwam bij haar zitten en grinnikte. 'Dit is Mackenzie Foy, een geweldig actrice en goede vriendin van me' zei ik. Snel las ik de reacties door en lachte. 'Nee, dit is niet bij mij thuis. Zoals de meesten van jullie wel weten zit ik nu in een inrichting. Niet omdat ik wat verkeerds heb gedaan, maar omdat ik dus problemen heb om mijn gedachtes in bedwang te houden. Zo zitten hier nog een paar anderen zoals inderdaad Mackenzie, Niall Horan, Zayn Malik, Cher Lloyd, en nog meer beroemdheden. Daarom is de tour ook afgelast. Maar ik zweer het jullie, binnen een half jaar ben ik hier weer uit, echtwaar!' protesteerde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik zwaai en lach lief naar de camera "stiekem zijn we bij jou thuis want jij woont in een tent van dekens" grijns ik lachend.
    "btw een tip lieve Beliebers, ga nooi, maar dan ook nooit met Justin skateboarden als je weet dat je het niet kan... ik garandeer je dat je dan valt. Alhoewel hij je wel tilt naar de EHBO post" ik stak mijn tong uit naar Justin met een knipoog. Al snel hadden we veel mensen die keken en ik genoot ervan.
    Het was leuk om te zien hoe lief Justin voor zijn fans was en voor elke vraag tijd nam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wees blij, je bloedde nog dood!' lachte ik. 'En wie valt er dan ook op zijn hoofd?! Ja, oké, je kan er niks aan doen' grinnikte ik. Ik las de vragen even door en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik heb geen vriendin sinds het uit is met Selena' mompelde ik en ik haalde een hand door mijn haar. Een andere vraag viel me op en ik knikte. Snel liet ik de nieuwe tattoo zien. 'Voor jullie' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [kging eten ergens...

    Mackenzie Foy..
    Ik grinnik even en kijk naar de vragen die binnen stormen. Iemand vroeg hoe Justin in het echt was dus ik antwoorde "hij is echt een schatje. HIj is lief en zorgzaam maar hij kan dus blijkbaar niet koken" ik grijns weer naaar Justin, hem plagen was leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Niet de hele wereld hoeft dat te weten!' mompelde ik. Ik bloosde en keek beschaamd weg. 'Mackenzie kan.. Oké, Mackenzie kan echt alles' grinnikte ik. 'Weet iemand nog iets?' vroeg ik en mijn blik viel op de chubby bunny challange. 'Chubby bunny challange!' zei ik vrolijk en ik pakte een zak marshmallows. 'Oké, je moet er telkens één in je mond stoppen, niet op kauwen of niet doorslikken en steeds moet je chubby bunny zeggen' zei ik tegen Mackenzie en ik grijnsde. Lachend stopte ik er één in mijn mond. 'Chubby bunny!' zei ik vrolijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."