• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Kamerindeling:

1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

[ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]

El Diablo.

Mackenzie Foy

Ik glimlach even "geloof me Justin ik heb ook dreigbrieven gegad. en ik zou een arrogant egoïstische barbie pop zijn volgens de meeste omdat ik snds mijn derde op tv ben" ik kijk hem even aan "never say never remember"

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Justin Drew Bieber

'Beter dan een baby die vals zingt en zelfzuchtig is, niet waar?' mompelde ik. En dat was het aardigste wat een hater tegen me had gezegd. 'Hm. Believe in your dreams' grinnikte ik, waarbij ik even op mijn tattoo tikte. 'En als ooit je iets dwars zit, of je een probleem hebt met haters of je familie' sprak ik uit. 'Just close your eyes, and pray' zei ik.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Ik ga Avatar kijken. Filmpjes duren zo'n twintig minuten dus over ongevoor tweehonderd minuten ben ik terug (: ]

[ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 15:50 ]

Mackenzie FOy
    Ik glimlach even "die zijn gewoon allemaal jaloers op je omdat je een mooie stem hebten een lieve familie" glimlachik.
    "jij gelooft ook?" vraag ik aan hem en kij hem aan, ik wist het wel maar nog roddels moest je nooit geloven tot het bevestigt was

Justin Drew Bieber

'Natuurlijk' glimlachte ik. Ik keek Mackenzie onderzoekend aan. 'Jou familie is zeker weten trots op je. Trots op de enige echte Mackenzie Foy, maar ook trots op gewoon Mackenzie' knikte ik naar haar.

[Lekker dan, krijgen we bezoek. Godzijdank heb ik m'n iPod nog.]

[ik ga eten

mackenzie foy
    Ik glimlach evne en kijk hem dankbaar aan. "mijn broer is deze week jarig weet jij iets leuks?'

{Waar kan ik invallen?}

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Harry Styles

'toen ik gister naar mijn kamer ging kwam ik dus erachter dat Zayn mijn kamergenoot is en hij heeft faalangst. Hij was een lied aan het schrijven en hij was allemaal boos dat het niet ukte. Later toen ik onze badkamer inging was hij zichzelf ..... Aan het snijden.' mompelt Niall. Ik knik even. Ik wist nooit dat het zo erg was. 'we hadden een korte relatie tot ik ruzie met Justin kreeg' mompelt hij en ik omhels hem. 'En toen?' vraag ik..

El Diablo.

Justin Drew Bieber

'Geen idee' grinnikte ik. 'Laten we eens kijken. Nou, als ie een instrument bespeelt kan je hem een instrument geven. Of als ie van een bepaald soort dier houdt, kan je hem een dier cadeau doen' stelde ik voor. Zelf had ik me uitgeleefd met Pac, alhoewel ik hem gewoon had gekocht. Vanwege dat ik het arme beestje niet genoeg aandacht gaf had ik hem aan een fan gegeven. Bij een speciaal evenement kwam ze samen met Pac en had ik hem weer gezien. Ze zorgde goed voor hem, wat ik haar had opgedragen.

Sorry ben net geswchminkt enz...

Niall Horan.
    Ik bijt op mijn lip "Ik had gevochten met Justin en Zayn trok me mee naar onze kamer en toen ik een glas kapot gooide kwam dat in zijn arm en maakte hij het uit" Ik staar voor me uit " hij negeert me heel de tijd of zegt gemeene dingen" ik sli,k.

Mackenzie Foy
    ik dacht even na. Wat vond hij leuk??"ik weet heT" roep ik uit zodra ik een idee heb.
    Hij had het zo jammer gevonden toen hij hoorde dat ik ewg ging voor een tijdje, we scheelde twee jaar maar ik was en bleefr izjn zusje.

Harry Styles

"Ik had gevochten met Justin en Zayn trok me mee naar onze kamer en toen ik een glas kapot gooide kwam dat in zijn arm en maakte hij het uit" zegt hij waarna hij voor zich uit staarde. "hij negeert me heel de tijd of zegt gemeene dingen" zegt hij en slikt even. 'Hoe kwam hij nou eigenlijk in het ziekenhuis? Het hele verhaal?'

El Diablo.

Niall Horan.
    Ik slik weer even om de brok weg te krijgen "Justin en ik hadden het bij gelegd en gingen met Cher en Mackenzie naar de tattooshop omdat we een taqttoo wouden. toen dat gebeurd was kwamen
    Cris en Zayn en Greg kwam ook ineens. Dus Zayn moppert iets en ik zeg dat hij best boos op mij mag zijn maar dat hij normaal moest doen en ik ben naar buiten gegaan omdat ik gewoon niet meer kon" ik neem weer een hap lucht en dring mijn tranen terug. "Zayn ging naar de Starbucks en Cris trok me ineens me en begon me te schoppen en te slaan" een traan ontsnapt uit mijn niets ziende oog. "Greg had het gehoord of gezien en kwam me helpen en voor ik het wist sloeg Cris Greg in elkaar en ik was te laf om iets te doen" ik snik zacht en staar naar mijn handen die onder de schrammen zitten "Cris pakte een mes en dreigde te steken en ineens was Zayn er en hij stak het mes in zijn schouder" Ik zie dat mijn handen lichtjes trilde "Craig de verloofde vam Cher ging helpen maar ik was boos en wou wraak nemen en dreigde Zayn met het mes" Ik veeg wat tranen bij mijn goede oog weg "Ik wou hem niet dood hebben, ik wou alleen hem laten inzien dat hij me alles weg neemt, dat hij moest inzxien dat mijn leven al zover verwoest is en toen ineens trok hij het mes uit mijn handen en stak zichzelf neer" De waterval begint en ik sla mijn armen voor mijn ogen terwijl mijn schouders schokken "Ik houd zoveel van hem" snik ik onhoorbaar.

Justin Drew Bieber

'Wat dan?' vroeg ik geïnteresseerd en ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak. 'Vind je het erg als ik mijn shirt uittrek?' vroeg ik alsof het een doodnormale vraag was die je ook bij vreemden noch vrienden kon stellen. Mijn spijkerjasje had ik uitgedaan maar nu wachtte ik op toestemming voor mijn shirt.

Mackenzie Foy\
    Ik grinnik "ga je gang" . "Ik ga regelen dat ik op zijn verjaardag mag komen, hij baalde echt dat ik niet op zijn verjaardag kon komen dus dan ergel ik dat gewoon en een jaar gratis choco taart want dat vind hij echt super lekker" grijns ik volijk

Justin Drew Bieber

'Hm, als je niet genoeg geld hebt kun je mij altijd bellen. Ik weet haast niet meer wat ik met mijn geld moet' grinnikte ik. Ik pakte de rand van mijn shirt af en trok hem over mijn hoofd heen. Een keer met mijn hand door mijn haar en klaar was Bieber.