• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake protesteert, maar dat maakt me niets uit. 'Zie het als wraak voor daarstraks,' zeg ik met een grijns, doelend op het vastgebonden zijn etcetera. Ik weet dat hij nog een keer wraak gaat nemen voor het feit dat ik geen toestemming had gevraagd om klaar te komen, maar ik blijf gewoon op m'n hoede. Jake drukt dan ook zijn lepel tegen mijn neus. 'Heeeee!' Zeg ik protesterend terug. 'Dan mag jij het er bij mij afhalen,' zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud grijnzend mijn hoofd. 'Nee nee, dat is wraak voor de wraak.' lach ik. Ik hoop dat ze snapt wat ik bedoel.
    Ik veeg mijn eigen neus af en eet terug verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil protesteren, maar ergens heeft hij wel gelijk omdat ik begon.. 'Nou en, dat telt niet,' zeg ik eigenwijs. Ik sta dan toch zelf op om een doekje te pakken en veeg mijn neus af. Het doekje gooi ik weg en ik neem weer plaats aan de tafel. Ik eet verder en kijk Jake aan. 'Wat voor wraak ga je eigenlijk nemen? Voor daarstraks?' ik ben best nieuwsgierig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Weet ik nog niet. Ik zie wel maar ik vind wel iets weet daar maar zeker van.' Misschien de volgende keer nog doinanter zijn dan nu? Nou ja ik verzin wel iets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach naar Jake. 'Yeah right, mij krijg je niet zomaar te pakken,' lach ik zachtjes. Misschien dat ik wel een keer een grap uit kan halen bij Jake... Zou leuk zijn. Dat zie je ook altijd in Pranked op MTV. 'Sorry schat, maar ik geloof het niet echt als je niet eens een idee hebt.' Ik eet verder van het ijs en het is dan al snel op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wel ja, ik heb nog een eeuwigheid te tijd om wraak te nemen dus ja, tijd genoeg.' Ik grijns en eet verder van het ijsje. 'Nog wat?' vraag ik haar dan als het hare al op is. Ik pak terug haar hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja, maar je onthoudt het niet een eeuwigheid,' lach ik naar hem, 'en anders zorg ik er wel voor dat je het vergeet.' Ik schud mijn hoofd op zijn vraag en knijp zachtjes in zijn hand. 'Tenzij ik het op jou mag smeren,' grijns ik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ehm...nee.' grinnik ik en zet dan de potjes weg. De pot ijs zit alweer in de diepvries en ik laat me op de stoel terug vallen.
    'Wat nu?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake ruimt de potjes op en valt weer terug in de stoel. 'En nu ga ik even slapen, voor een halfuurtje, zodat ik niet de rest van de avond als een dooie op de bank zit.' Ik druk een kus op zijn lippen en verplaats me dan naar Jake's schoot. 'En ik denk dat dit een heerlijk plaatsje is om te liggen,' zeg ik en ik sla mijn armen om zijn nek en knuffel hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik til haar op en loop naar de living. 'Ik denk toch dat dit iets beter ligt.' zeg ik en ga met haar op de zetel zitten zodat ze nog steeds dicht tegen me aan kan kruipen als ze wil. Ik zet de tv aan en zet hem zachtjes zodat ze niet gestoord word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me op en ik slaak een zacht kreetje, deze had ik niet zien aankomen. 'Hm, daar heb je gelijk in,' mompel ik en gaap erachteraan. Ik kruip dicht tegen hem aan. 'Maak me maar over een halfuurtje wakker.' Ik val dan al snel in slaap, zonder op antwoord te wachten aangezien ik gewoon in slaap val.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik streel door haar haren even en kijk dan maar naar de televisie.
    Ik zucht en verveel me iets maar concentreer me maar op het scherm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik droom over Jake, maar eigenlijk is het meer een soort herhaling van wat er eerder is gebeurd.
    Hij hangt over me heen en ongewild drukt hij hard en ruw zijn lippen op die van mij. Hij masseert hard mijn borsten en zegt tegen me dat ik het wel wil. Overal drukt hij kusjes in mijn nek en ik probeer me te verzetten, maar het lukt niet.
    'Stop, oke? Stop gewoon!' zeg ik tegen hem. 'Ik wil het niet.'
    Mijn gepraat wordt onderbroken doordat hij zijn lippen weer op die van mij drukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ze begint te wrikkelen en mompelt ondertussen dingen als Stop gewoon. Ik heb geen idee waar het over gaat maar besluit dat als het niet verbetert, ik haar wakker maakt. Ik probeer me terug op Spongebob te concentreren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lizl, jij hebt echt iets met spongebob..]

    Leslie Day
    Hij stopt niet en gaat tegen mijn wil in door. Dit komt door die drugs, daar ben ik zeker van. Die stomme rot drugs.
    'Houd op! Stop! Ik wil dit niet!'
    Maar hij lijkt het niet te horen. Jake lijkt alleen maar meer met lust gevuld te worden.

    De enige reden waarom ik hier weer over droom, is doordat ik er vanmiddag zo aan gedacht heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.