• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik stoot nu iets sneller in haar en bgin haar borsten te masseren terug.
    'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en druk mijn lippen even op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sla mijn benen om Jake's middel en ik kreun zachtjes als hij mijn borsten weer masseert. Hij fluistert dat hij van me houdt en hij drukt zijn lippen op die van mij. Hierdoor worden mijn kreunen gesmoord en ik bijt zachtjes op zijn onderlip voordat ik gewoon met mijn tong zijn mond binnendring. Hij heeft dat niet verboden, dus ik doe het gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik kus haar terug en stoot nog sneller in haar. ik geniet en voel het genot sneller door me stromen.
    ik begin nu ook te kreunen tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij stoot sneller en ook Jake kreunt. Mijn tong vecht om dominantie met zijn tong, aangezien dat nog zo'n beetje de enige dominantie is die ik kan uitoefenen. Aangezien ik sowieso nog wel geil was van dit alles, zelfs van het vastliggen, voel ik al redelijk snel weer een hoogtepunt aankomen, maar ik probeer het nog even weg te stoppen, aangezien ik eerst Jake wil laten komen. Het fijne van zwanger zijn, is dat er geen condoom nu nodig is. Ik kreun weer tegen zijn lippen aan en voel de handboeien in mijn polsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik kom veel te snel naar mijn zin klaar en hijg even uit terwijl ik haar clitje terug verwen om haar ook terug te laten komen.
    ondertussen zijn mijn lippen terug op de hare geplant.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt eigenlijk best wel snel klaar, wat betekent dat hij gewoon heel erg geil was geworden van dit alles. Ik denk eigenlijk dat hij stopt, als een soort straf ofzo, maar hij laat me dan juist weer een beetje kronkelen, door me bij mijn clitje te verwennen. Ik kreun zachtjes tegen zijn lippen aan en niet snel daarna kom ik dan ook alsnog klaar. Ik grijns even tegen zijn lippen aan. 'Hm, had ik daar ook toestemming voor moeten vragen, dit keer?' prevel ik tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik grinnik. 'Eigenlijk wel maar ik vind nog wel Een straf voor je.' Zeg ik pesterig.
    ik ga terug languit op het bed liggen en maak haar handen dan los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik het eigenlijk wel had moeten doen, hij is pesterig, en dat hij nog wel een straf voor me vindt. Even denk ik dat hij dat gelijk ook gaat doen, maar hij maakt mijn handen los, dus ik denk niet dat het nu is. 'Dan wacht ik wel af,' zeg ik met een speelse knipoog. Ik breng mijn lippen naar zijn oor, 'want denk maar niet dat je mij snel weer vastgebonden hebt.' Ik bijt speels op zijn oorlel en ga dan met een lachje van het bed af. 'Oke, mister Sadler, dit keer trek ik mijn ondergoed aan, zónder dat jij het uitdoet.' Ik pak mijn slipje en trek die als eerste aan en daarna mijn beha.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huiswerk maken x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okaayy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oooh Jammer.' zeg ik grinnikend en kijk hoe zij zich terug aankleed. Ik spring dan ook overeind en begin mijn kleren te verzamelen.
    Als ik terug ben aangekleed kijk ik haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [bijna gedaan enkl latijn nog xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Thsjaa, je hebt nu je kans gehad om iets bij me uit te halen,' lach ik naar hem. Ik trek de rest van mijn kleding ook aan en trek alles even goed. Dan loop ik naar Jake toe. 'En nu ga ik avondeten voor ons maken,' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. Dan loop ik de kamer uit en ga naar beneden. Ik fluit een wijsje en bedenk me dat Jake nog wil dat ik voor hem zing.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik volg haar naar beneden. 'Jij gaat koken dus?' vraag ik haar iets verbaast omdat ik normaal altijd kook.
    'Oke.' ik laat me in de zetel vallen en kijk een beetje rond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake volgt me en lijkt verbaasd te zijn. 'Ben je soms bang dat mijn kookkunsten tegenvallen? Het is gewoon makkelijk als jij elke keer kookt, maar ik kan het wel.' Ik kijk in de keuken rond op zoek naar voedsel en bijt op mijn lip. Oké, ik kan dus niet echt koken. Eigenlijk ben ik daar helemaal niet zo goed in, behalve pannenkoeken, maar dat hebben we vanochtend al gegeten. Dan laat ik gewoon heel simpel vlees verschijnen, groente en aardappels, kant en klaar. Gebakken en wel. 'Jake? Eten.' Ik heb de tafel niet gedekt, maar het gewoon laten verschijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.