• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

FAMILIES

[ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Zo kom ik nog eens dingen te weten xd wist je dat Jake al een keer eerder heeft voorgesteld om Les te laten komen? xd en dat het gevecht tussen engelen en demonen er nooit is gekomen, of dat iedereen vast zat in de school? ;P]

Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn lippen en ik knik dan. 'Bang inderdaad dat ik een uitbarsting krijg, hoewel dat verholpen kan worden door een pil in te nemen...' Ik zwijg even, 'maar dan kan ik er niet optimaal van genieten.' Ik zucht een keer zachtjes en kijk Jake nog steeds aan. We liggen samen op de bank en ik glimlach eventjes een beetje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[om les te laten komen? Naar waar?]

Jake
    'We doen het wel na de bevalling.' glimlach ik 'Dat heeft ons ook wat tijd om te zorgen dat alles perfect is en er niets kan misgaan.'
    Ik knuffel haar even.

[oeeh miss kan Nate dan zeggen dat hij protesteerd]

[Ik bedoelde koken ;p]

Leslie Day
    'Oke, dank je,' fluister ik dan tegen Jake. 'Kan je me iets beloven?' vraag ik hem dan terwijl ik hem aankijk. Dit wil ik namelijk, dat hij me iets gaat beloven. Ik bijt op mijn lip en blijf afwachtend.

[Jaaaaaaa, dan is de focus op Jeslie en dan wordt er gevraagd; heeft er iemand bezwaar? Dan gaan de deuren open of waar het dan ook is en dan staat Nate daar en zegt; Ja, ik heb een bezwaar

o 3o

Alleen.. Nate gaat toch niet zeggen dat Les bij hem is geweest enzo? xd]

Moet eten

Jake
    'Wat lieverd?' glimlach ik en wrijf over haar rug. 'Ik hou van je, wat moet ik je beloven?'
    Ik wacht op een antwoord.

[nee enkel : Ik hou van haar! of zo xd]

Leslie Day
    Hij vraagt wat hij moet beloven en hij glimlacht naar me. Ik bijt even op mijn lip. 'Je moet me beloven dat dit ook de perfecte bruiloft voor jou wordt en niet alleen maar voor mij.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'En waag het nu niet om te zeggen dat het perfect zal worden zolang ik er maar bij ben.'

[Naaawwwwh o 3o Nate is zo lief o 3o]

[ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 17:14 ]

Jake
    'Waarom niet? Het is enkel de waarheid en het enige waardoor het perfect zal zijn voor mij is als jij in een prachtige jurk naast me staat en mijn vrouw word. Niets of niemand anders doet er toe, enkel jij en het kindje.' Ik glimlach.

Leslie Day
    'Ja, maar je hebt toch wel voorkeuren? Kleuren voor de bruiloft? Soort muziek? O! We moeten wel de openingsdans oefenen!' Ik kijk Jake aan. 'En oke, als we zo simpel gaan denken, het enig wat van mij hoeft is jij in een sexy zwart pak en iemand die het kindje kan dragen, aangezien het kindje denk ik nog niet zo oud zal zijn. Toch?'

Jake
    'Eén van de getuigen misschien?' opper ik en kus haar zachtjes. 'En muziek? Wat dacht je van één van onze liedjes? All about us of hero.' Allebei met herinneringen. Hero aan het bal, toen Leslie voor me zong en All about us toen het uit was en ik net zelfmoord wilde plegen, we liepen rond en ik vroeg aan een paar muziekanten dat liedje zodat ik met haar kon dansen.

Jaimes schreef:
    [Yeesshhhh I Can ^^]

How?

Don't be like the rest of them, darling

[Verveel je je nog steeds? xd

Ik ben bijna thuis (: en dan ga ik je van je verveling afhelpen! (:]

{Heb alle 3 de batman films opnieuw gezien en ben nu bezig met Captain America. Genoeg gezegt? x'D

Jeej.

Leslie Day
    'Ik heb eigenlijk geen idee wie ik als getuigen moet vragen..' mompel ik dan. Misschien wel Alexi? Maar dat is toch anders dan echt je eigen familie. Katherine is nog te jong om te getuigen en Luna heeft al eerder mijn relatie met Jake verbroken. Dus dan blijft er qua familie niet iets over.. Behalve Jake's familie, maar het is juist leuk om iemand uit je eigen familie te hebben. 'Misschien dat we All about us kunnen doen als openingsdans? De tekst is namelijk ook wel toepasselijk.' Geen vader die me weggeeft of een van blijdschap huilende moeder. Ik knuffel Jake dan, omdat ik er behoefte aan heb. Ik moet er niet slecht over denken, dat ik geen familie heb die er zal zijn, behalve misschien Luna.. En Katherine is er natuurlijk. Ik hoop dat Nick ook komt, maar ik kan het begrijpen als hij niet komt. En voor de rest nodig ik gewoon allemaal demonen uit die mijn vrienden zijn. Damon, Allison en alle anderen. Maar toch, er is dat gemis van een echte eigen familie, aangezien ik weet dat Jake's familie best wel erg groot is.

[Moet je niet nog reageren bij Unordinary Ellie? En bij kruistocht?]

Jake
    Ik knuffel haar terug en verstop mijn gezicht in haar lange haren. Ik wil haar het liefst niet meer loslaten zodat ik zeker weet dat ze niet weg gaat maar ik hou van haar en je kent het gezegde :Als je van iets houd, laat het dan los, komt het terug? Houd het dan met beide handen vast. Met andere woorden als ze me zou verlaten, en we houden echt van elkaar, dan komt ze weer terug.

{Kruistocht heb ik al gedaan en jij bent weer aan de beurt bij Unordinary.}