• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake vraagt dan aan me wat hij die avond heeft gedaan, dat hij het niet meer herinnert. Ik schraap mijn keel een keertje, want wil hij dat wel echt weten? 'Niets bijzonders,' zeg ik dan. 'Je had gewoon die drugs genomen, na onze ruzie, en Kate heeft mij uiteindelijk meegenomen naar jou. Kate kon het niet aanzien, heeft ons drieën teruggeflitst en jij hebt uiteindelijk je roes uitgeslapen.' Oké, ik lieg nu tegen Jake. Aangezien ik de aanranding weglaat, maar dat lijkt me gewoon neit belangrijk om op te brengen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. 'Is dat alles dat er gebeurt is? Of heb ik nog stomme dingen gezegd en gedaan?' Ik kan me echt niets herinneren en ben bang dat ik haar per ongeluk gekwetst of zo heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ???


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja, ik ben even bezig, maar de post komt eraan. (:

    Ik drukte perongeluk al op verzenden xd.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:51 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    owkeeee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    wil je zo reageren, ik reageer morgen vroeg dan :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben morgen avond ook op school (open dag) dus ik denk dat ik tot de avond niet kan reageren.. (begint om 4 uur volgensmij en dan tot iets van 6/7)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 21:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en ik haal mijn schouders op. 'Niets belangrijks,' zeg ik dan zachtjes. 'Het was niets ergs.' Het heeft toch geen zin om het op te rakelen, het is het verleden. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Laat het rusten, oke?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Er is dus wel iets gebeurt aangezien ze zegt dat ik het moet laten rusten. Even wil ik erover verder gaan maar ik besluit dan om het niet te doen. Ik pak mijn bestek goed vast en eet verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het verbaast me dat Jake erover ophoudt en ik kijk even naar het eten voor me. Met kleine hapjes eet ik en denk terug aan die dag. We hadden ruzie, Jake had uiteindelijk drugs gehaald, hij ging naar een vriend en nam de drugs, Kate vond hem, ik was mens dus Kate nam mij mee, Jake speelde met een mes, acht sneeën op een rij... Ik kan eigenlijk niet van mezelf begrijpen dat ik het nu zelf ook gedaan heb. Jake, Kate en ik gingen terug naar Cimmeria, Kate ging weg, ze kon het niet meer aanzien, ik bleef bij Jake om te wachten tot de drugs waren uitgewerkt, Jake sprong op en riep; knuffel, hij sloeg zijn armen om me heen, maar we vielen op het bed, Jake likte over zijn lippen en keek me aan, hij zei dat hij ergens zin in had en toen ik vroeg waarin, zo naïef als ik was, drukte hij ruw zijn lippen op die van mij en ging met zijn handen onder mijn shirtje, hij masseerde hard mijn borsten en ik kon hem niet van me weghouden. Hij fluisterde, toen ik zei dat hij moest stoppen en dat ik het niet wilde, dat ik het wel wilde, maar het duurde even voordat Jake ineens stopte. Hij had een helder moment en toen was alles voorbij. Hij wilde naar de politie, dat ik hem zou aangeven, maar daar heb ik hem vanaf weten te brengen. En dat was alles...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik heb redelijk snel gedaan met eten en kijk dan Leslie aan. Ze is aan het nadenken.... waarschijnlijk over die bewuste avond waar ze niet over wil praten. 'Er is wel nog iets gebeurt he?' Mompel ik iets triest aangezien het vast niets goeds zal zij als ze hdt niet wil vertellen. Ik weet niet zat maar ik kan enkel rampscenario's maken. ik pak haar hand terug vast en knijp er zachtjes in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schrik op als Jake ineens mijn hand beet pakt, gewoon omdat ik in gedachten was. Ik glimlach eventjes naar hem. 'Ja, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, gebeurt is gebeurt en het heeft geen zin om het weer op te brengen.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'Het heeft geen zin om te weten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip. 'Waarom wil je het niet zeggen? Was het zo erg wat ik gedaan heb?'
    Ik kijk haar iets angstig aan door alle migelijkheiden in mijn hoofd... heb ik iemand vermoord of haar bedrogen of...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of het zo erg was wat hij gedaan had en ik haal mijn schouders op. 'Het had met mij te maken, jij vond het heel erg wat je gedaan had, maar ik nam je niets kwalijk omdat het door de drugs kwam en je op tijd gestopt was..' Ik kijk hem aan en zie de angstige blik in zijn ogen. 'Ga nou geen rampscenario's uitdenken, dat heeft geen zin.' Ik zucht een keer zachtjes. 'Laten we het erop houden dat het bijna uitdraaide door iets wat bij mij zowat altijd uiteindelijk lijkt te gebeuren.' Verkrachting.. Eerst Nick, toen de aanranding door Jake, daarna door Nate en een klant..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik snap het niet maar ok. Ik kijk haar aan en glimlach lichtjes. 'Zal ik dessert of zo maken?' vraag ik haar dan.
    Ik glimlach nu iets ergers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'