• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

FAMILIES

[ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik knik begrijpend en zucht. Alles is iets ingewikkeld nu met Nick en Katherine. Anders had ze zeker ja gezegd.
    Ik streel zachtjes terug over haar benen.

Still Borred..

Don't be like the rest of them, darling

boreeeeeeeeeeeeeeeed

Aloha :3

Ik heb de hele avond Mario kart gespeeld met twee mensen van Q xd

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Jake zucht een keertje en streelt dan over mijn benen. 'Sorry, liefje,' zeg ik dan. 'Maar als alles geregeld is met Nick en Katherine, kunnen we alsnog gaan? Misschien na de bruiloft?' Ik druk een kus op zijn lippen en kijk weer voor me uit. Ik leun zachtjes tegen Jake aan en wacht af op zijn antwoord.

Jake
    'Dan ben je of hoogzwanger of hebben we een klein kapoentje er bij maar ok.'glimlach ik.
    Ik druk een kus op haar wang en zucht.Ik ga liggen en trek haar mee.

Leslie Day
    'Ik heb je al gezegd dat ik niet hoogzwanger ga trouwen, dus de volgende keer dat wij naar Frankrijk gaan is het met ons kindje.' Jake trekt me mee liggend en ik glimlach eventjes. Voor de zekerheid laat ik de gitaar naar boven verdwijnen, voordat die straks ineens stuk gaat. Ik draai me om, zodat ik naar Jake toe lig en kijk hem aan. 'Ik hou van je,' zeg ik weer en druk een langere kus op zijn lippen.

Jake
    Ik kus haar terug. 'Ik hou ook van jouw.' prevel ik zachtjes 'en ik zou het wel schattig vinden, jij met een buikje in een trouwjurk.'
    Ik kus haar zachtjes en ga met mijn handen door haar haar.

Leslie Day
    Ik kijk Jake aan, 'Zou je dat echt willen?' vraag ik aan hem. 'Want als ik hoogzwanger ben tijdens de bruiloft is het niet een buikje, maar echt een buik, want als het alleen maar een buikje is, zou ik dik lijken op de foto's. En als ik hoogzwanger ben... dan is er altijd zo'n kans dat ik precies dan beval.' Hij kust me zachtjes en streelt door mijn haren. Ik ga nog iets dichter tegen Jake aanliggen en zucht dan zachtjes. Wat Jake en ik allemaal al niet hebben meegemaakt in dit half jaar...

Jake
    'Voor mij is het hetzelfde, ik zei gewoon dat ik het wel schattig zou vinden.' glimlach ik en zwijg even. Gewoon even genietend van de stilte en haar warmte. 'Je bent echt prachtig.' fluister ik. 'En je zal nooit dik zijn, zwangere vrouwen stralen en zijn nog mooier dan anders zelfs.'

Leslie Day
    'O, oké,' zeg ik dan zachtjes. Ik weeg de voor- en nadelen en kom dan tot deze conclusie. Ik zou het niet erg vinden om te trouwen, maar ik ben er bang voor dat ik of een uitbarsting krijg of dat ik een pilletje in moet nemen, waardoor ik niet optimaal kan genieten van de bruiloft. Hij fluistert dan dat ik prachtig ben en er ontstaat weer een lichte blos op mijn wangen. 'Dus ik moet maar gewoon heel veel kinderen met je krijgen?' grap ik dan, om de situatie af te leiden van het compliment.

Jake
    Ik rol met mijn ogen. 'Dat bedoel ik niet, dat weet je.' Ik druk een kus op haar voorhoofd en kijk haar dan glimlachend aan. 'Is het door de stemmingswisselingen? Want dat zou ik wel verstaan.' glimlach ik dan.

Leslie Day
    'Wie zegt dat ik het weet?' vraag ik onschuldig aan hem. 'En alsnog lijkt het me leuk, nog meer kinderen met je krijgen.' Jake vraagt dan aan me of het door de stemmingswisselingen komt en ik kijk hem aan. 'Jake, ik heb het je al een keer eerder gevraagd, maar kan jij soms gedachtenlezen?'

Jake heeft zich nog vaker gesneden;

LostMagic schreef op 12 okt 2012 - 16:15:
    Jake
    Ik sluit mijn ogen en sta op. Ik pak een mes uit de badkamer en snijd ermee mijn hand open. Gewoon om de andere pijn te vergeten.
    Ik heb liever lichamelijke pijn dan mentale pijn.
    I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin', and hook up with them later.

Dit is in New York wanneer Kate dood is, Nick in het hotel en hij het dus niet verdragen kan, Les is bij Jake..

[Shttttttttttttttttttttttttttt xd]

Jake
    Ik grinnik en kijk haar aan 'Nee het lijkt me gewoon logisch.'
    Ik druk een kus op haar lippen.