• hey,
    kweet niet juist of ik het hier moet zetten, maar ik heb dus een probleem.
    Ik neem al een paar jaar de pil en heb sinds deze week last van een rare soort roze afscheiding zal ik zeggen.
    Nu het is natuurlijk best vervelend, zowel voor mij als voor mijn vriend.
    We doen het natuurlijk wel altijd veilig (condoom EN pil), maar ik vroeg me dus af of iemand weet of die
    'afscheiding' normaal is. Want men vriend mertke het eerst op en vond het dus maar raar =S
    En ikzelf ook natuurlijk. Wat kan ik nu best doen? De pil gewoon doornemen tot eind volgende week of al
    een weekje eerder een stopweek inlassen?
    Iemand tips voor ons? Want dit is echt niet leuk =S

    xx!!

    EDIT: Misschien best even toevoegen dit ik sinds een maandje een andere pil heb gekregen omdat ik bij de
    andere enorm veel last had van buik-en rugpijn tijdens de stopweek!! =)

    EDIT 2: Naar de dokter gaan kost geld, wat ik op dit moment niet echt heb. ik kom zo al amper rond, laat
    staan dat ik daarbij ook nig es 25 euro aan de dokter zou moeten gaan geven =S

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:48 ]

    Ik denk niet dat het te maken heeft met de pil hoor, denk dat je daarvoor eerder naar de dokter moet gaan.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk niet dat het te maken heeft met de pil hoor, denk dat je daarvoor eerder naar de dokter moet gaan.

    Ik hoop eerlijk gezegd van niet =S internet staat vol met mensen die zo'n afscheiding hebben tijdens het nemen van hun pil, daarom juist :p

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ik hoop eerlijk gezegd van niet =S internet staat vol met mensen die zo'n afscheiding hebben tijdens het nemen van hun pil, daarom juist :p


    Maar als je al een jaar de pil slikt, waarom zou je er nu dan pas last van krijgen? Ik denk inderdaad dat je beter naar de dokter kan hiervoor.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Maar als je al een jaar de pil slikt, waarom zou je er nu dan pas last van krijgen? Ik denk inderdaad dat je beter naar de dokter kan hiervoor.
    Dit inderdaad, als je al jaren zonder probleem de pil slikt zou ik niet weten hoe je nu opeens daar last van kan hebben door de pil. Denk dat het een ander probleem is.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk niet dat het te maken heeft met de pil hoor, denk dat je daarvoor eerder naar de dokter moet gaan.


    Mocht het niets ernstigs zijn, weet je dat ook meteen weer voor je alles op de pil afschuift.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ziet het wit?
    Dan is het waarschijnlijk gewoon witverlies en is het niets om je zorgen over te maken.
    Kom erg veel voor en bij het ene meisje al wat vaker dan bij het andere.
    Dat is een soort van "reinigingsproces"....Het zorgt er een beetje voor dat het infecties en uitdroging niet voorkomt.

    Als het toch een andere kleur heeft, zou ik gewoon naar de dokter gaan aangezien niemand hier een dokter is.
    Dat is de beste raad dat ik je kan geven.(cat)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 5:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het zou kunnen doordat je gewisseld ben, maar ik gok van niet.
    Ik denk dat je gewoon rustig moet blijven, want er zal wel niet veel aan de hand zijn. Ik zou gewoon doorslikken tot aan je stopweek.
    Je kunt beter even langs de dokter gaan, die kan je echt vertellen wat er aan de hand is.

    Als het ook nog eens heel erg jeukt, kan het een schimmelinfectie zijn, maar dat kan ik natuurlijk niet bepalen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Bijwerkingen die hooguit drie maanden kunnen duren, dat is alles. Daarna gaat het over, het is niets ernstigs.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Bijwerkingen die hooguit drie maanden kunnen duren, dat is alles. Daarna gaat het over, het is niets ernstigs.

    ben blij dit te lezen... Het is best idioot, want het is vrij vervelend... Nu heb ik het 3 of 4 dagen gehad en nu niks meer dusja =P

    Ik heb het nog nooit gehad. Je kan altijd eens naar de dokter gaan voor de zekerheid.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reactie op edit 2:
    Naar de huisarts gaan is iets wat in elke basiszorgverzekering zit. Dit kost je dus niets....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik denk dat het spotting is, dat krijg je meestal als je van pil verwisselt.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Immortal schreef:
    Reactie op edit 2:
    Naar de huisarts gaan is iets wat in elke basiszorgverzekering zit. Dit kost je dus niets....

    This. Je kunt gewoon gaan, en daarna kiezen of je medicijnen wil of niet...


    I am an idiot, I move.

    Oh em gee. Wat bezielt mensen! Niet naar de dokter gaan omdat het teveel geld kost maar het wel hier posten hier zodat wij maar even moeten vertellen wat er aan de hand is? Meid, jij moet naar de dokter gaan als je twijfelt. Wij zijn geen dokters.


    26 - 02 - '16