• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake luistert naar me en ik glimlach. Die wordt iets meer verlegener als Jake zegt dat ik echt prachtig zing. Hij streelt over mijn wang en drukt dan een kus op mijn lippen. 'Waarom altijd zo... voorzichtig? vraag ik aan hem. 'Er zit een verschil tussen teder en doen alsof ik breekbaar ben.' Ik lach zachtjes naar hem en leg mijn gitaar naast me neer op de zetel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    '2 redenen, je gitaar is ook breekbaar' ik grinnik even 'en ik ben bang dat ik je anders per ongeluk pijn doe maar nu was het vooral voor je gitaar.' Ik grijns lichtjes en trek haar dan op mijn schoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jake, ik ben een demon, dus ik heb niet zo snel pijn,' glimlach ik naar hem. 'Maar oke, goed dat je aan de gitaar dacht.' Jake trekt me dan met een grijns op zijn schoot en ik druk een kusje op zijn kaak. 'Weet je nog? In Frankrijk? Dat we gingen surfen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja?' Nu ik er aan denk, ik moet haar nog eens naar Frankrijk meenemen. Ik streel zachtjes over haar middel en wacht tot ze verder gaat.
    Ik druk even kort mijn lippen op haar ontblote schouderblad.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik glimlach en bloos een beetje.
    "Charmeur." grijns ik. Ik ga op mijn knieën voor hem zitten, zodat ik mijn lippen makkelijker op de zijne kon drukken om hem zacht te zoenen.

    Axton
    Ik open langzaam mijn mond en kom zonder aarzelen met mijn tong de hare tegemoet. Stil geniet ik van haar lichte aanrakingen op mijn borstkas.
    Zacht laat ik mijn handen afzakken naar haar kont waar ik zachtjes in knijp, terwijl ik haar liefdevoel, maar hevig verder tongzoende... of zoiets


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik lach zachtjes en kus haar terug terwijl ik mijn handen terug om haar middel sla om haar dichter naar me toe te trekken.
    Ik begin over haar hele gezicht kusjes te drukken.
    [zullen we zeggen dat vandaag die dokter belt? Te nieuwsgierig xd]

    Alexi
    Ik laat de kus zo een tijdje duren en zucht dan als ik mijn lippen van de zijne haal. 'Ik ging me omkleden.' wijs ik hem er grinnikend op en druk nog een klein kusje op zijn lippen. Ik loop naar mijn koffer en haal er een outfit uit. Ik kijk even voor ander ondergoed en trek mijn wenkbrauwen op als ik zie wat Axton er in heeft gegooid. Het was te verwachten. 'Welke moet ik aandoen.' mompel ik zachtjes en kijk even tussen de setjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat was leuk, we moeten weer eens gaan surfen, maar dan zonder dat jij een hersenschudding hebt.' Hij streelt over mijn middel en er trekt een rilling door me heen als ik zijn lippen op mijn schouderblad voel. Ik kijk om naar Jake en glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meeoowww


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    sowwwyyyy zat de dansen en vergat te kijken xd

    Jake
    'Lijk me leuk, wat dacht je van volgende week.' grinnik ik. We hebben toch nog een week vakantie na deze, en die begint morgen dus.
    Ik leg mijn hoofd tegen haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Geeft niets :P

    Leslie Day
    Jake wil het volgende week al doen en ik glimlach eventjes. 'Is dat wel goed? Aangezien ik nu zwanger ben, misschien dat als ik val, dat niet goed voor de baby is?' Hij legt zijn hoofd tegen mijn rug en ik glimlach weer. 'Ik hou van je, liefste mijn liefste liefste liefste Jake.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Borreedd..


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Ow shit, niet aan gedacht, maar we kunnen toch wel gaan naar frankrijk? Daar kan jij je misschien ontspannen en dat is wel goed voor de baby, mijn liefste liefste liefste liefste liefst Leslie.' doe ik haar grinnikend na.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Eh ja, ontspannen is goed, maar ik moet ook aan Katherine denken. En aan Nick,' zeg ik dan. 'Misschien dat ik zo eens langs Nick moet gaan, om nog even wat dingen te bespreken over Katherine..' Ik druk een kus op zijn wang als ik mijn hoofd naar hem toe draai. 'Het leven is soms toch best wel lastig nog.'

    [Kan ik wat voor je doen Elliedos? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Can you help me get un-borred? x'D }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yeesshhhh I Can ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.