• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ontspan en geniet.' fluister ik zachtjes en besluit haar dan te beffen. Ik doe het voorzichtig zodat ze er optimaal van kan genieten.
    Ik pak de speeltjes uit de lades en leg ze onder me zodat Leslie ze niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn ogen worden iets groter als Jake die woorden zegt. Precies dezelfde woorden als die Nate zei. Nee, nu niet aan Nate denken. Ik glimlach als ik Jake voel en sluit dan mijn ogen, terwijl ik weer zachtjes kreun. Hij lijkt voorzichtig te doen, wat het eigenlijk intenser maakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zie dat ze haar ogen sluit en dat is voor mij het teken om de vib te pakken. Ik houd hem tegen haar klitje en zet hem in gang.
    Ondertussen laat ik ook 2 vingers bij haar binnendringen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik open mijn ogen als ik iets voel en ik kronkel dan een keer als het aan gaat. Het is een vib en ik kreun iets harder als hij dan met twee vingers bij me naar binnen dringt. 'Jake!' zeg ik dan zachtjes beschuldigend, maar meer kan ik niet uitbrengen, want ik kreun dan weer zachtjes. Ik lig vast, overgeleverd aan Jake voor genot. Volgens mij heeft hij me nu precies waar hij wil hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik duw er nog een vinger bij en kijk naar haar gezicht. Het is heerlijk om haar te zien genieten.
    Ik word er enkel nog meer opgewonden van. Ik voel de dildo en twijfel even. Ah wat, ik haal mijn vingers uit haar en spuw even op de dildo voor ik die voorzichtig in haar laat glijden. De vib staat nog steeds aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij duwt er nog een vinger bij en ik kreun iets harder. Ik wil eigenlijk mijn handen naar beneden doen, maar wordt dan tegengehouden door de handboeien. Ik kijk Jake aan en de geilheid is in mijn ogen te lezen. Dan ineens gaan zijn vingers uit me, maar mijn aandacht gaat naar de vib waar ik weer door kronkel. Mijn adem stokt, als er ineens iets in me gaat. Mijn ogen worden iets groter en ik zie dat Jake het niet zelf is. Het is een dildo. Mijn ademhaling gaat sneller en ik kreun dan. Ik voel me al snel dichterbij mijn hoogtepunt komen, door de vele prikkelingen. Mijn lichaam begint dan een beetje te trillen. Bijna mijn hoogtepunt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel dat ze klaarkomt en haal vlug de dildo en de vib weg. 'Je mag komen als je het vraagt.' grijns ik naar haar.
    Dat deel is dus mijn wraak, en het is natuurlijk ook geil om te horen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens is al het genot weg en Jake spreekt dan tegen me. Hij grijnst naar me en ik bijt op mijn lip. Ik moet het hem vragen of klaar te komen? 'Je wilt dat ik wat doe?' vraag ik met een schorre stem. Ik kijk hem aan en bijt weer op mijn lip. 'Jake..' begin ik dan, nee... vragen? Moet ik het echt vragen? 'magikklaarkomen,' spreek ik snel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik glimlach en knik 'ja lieverd dat mag je.' Ik zet de vib terug aan en steek de dildo terug in haar .
    ik probeer het terug zo goed mogelijk te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake glimlacht en ik kijk hem aan. Dit is de eerste keer dat Jake zo dominant is en eigenlijk is het best wel leuk. Hij zet dan de vib weer aan en ik voel de dildo mij weer opvullen. Ik kreun zachtjes en mijn hoogtepunt was weer een beetje teruggezakt, maar al snel kom ik dan klaar en mijn ademhaling gaat gejaagd. Ik kijk Jake aan, hij zal ook wel helemaal stijf zijn en ik kan zo voorspellen dat het niet snel duurt voordat hij in me zal komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik kijk haar glimlachend aan en laat haar uithijgen. 'Goed?'vraag ik aan haar iets onzeker'
    ik ben niet gewoon aan de dominante rol opnemen maar zij leek het wel leuk tr vinden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Als het niet goed was geweest, dan had ik mezelf allang weggeflitst,' zeg ik dan, terwijl mijn ademhaling weer meer terug normaal wordt. Ik lig nog steeds vast en kijk hem dan aan. 'Heb je nog meer in petto?' vraag ik dan, lichtelijk uitdagend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en grijns. 'Zo mevrouw wil meer?' ik ga tussen haar benen zitten en doe erst voorzichtig de bandjes van haar bh los voor ik mijn boxer uitdoe. ik kijk har aan en dring dan bij haar binnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er staat een uitdagende glimlach op mijn gezicht en ik knik dan. 'Van jou altijd,' knipoog ik. Hij maakt dan de bandjes van mijn beha los, zodat die alsnog uit kan terwijl ik vastgebonden lig. Hij kijkt me dan aan en dringt bij me naar binnen. Ik kreun een keer en bijt weer op mijn lip. Ik vraag me of of ik het straks weer moet vragen of ik mag klaarkomen of niet, maar zolang Jake me geen dingen oplegt, zal ik er ook niet naar vragen. Hoewel het wel... leuk is om dingen te moeten doen die Jake vraagt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Raad eens wie er vandaag ziek thuis blijft o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.