• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Dat was snel?' zeg ik lacherig en zie dat ze de tafel nog niet gedekt heeft. Ik pak 2 borden, bestek en 2 glazen.
    Ik dek de tafel en pak de flessen water. Dan zet ik het eten op tafel en glimlach. 'Tafel is gedekt;'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Eh ja, ik kan niet echt koken, dus ik heb alles laten verschijnen...' mompel ik dan. Jake dekt dan te tafel, ook iets wat ik vergeten ben. Waarom denk ik daar niet aan? Ik zucht een keertje. 'Oké, het is duidelijk, ik kan echt niet koken.' Ik glimlach dan eventjes naar Jake en neem plaats aan tafel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en neem dan ook plaats aan de tafel. 'Ik leer het je wel eens als je wil?' stel ik voor. Ik schep voor ons beiden op en pak over tafel haar hand terug beet. Ik glimlach even naar har.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake moet er om lachen en zegt dan dat hij het me wel leert. 'Eh ja, als ik daar het geduld voor heb,' zeg ik dan. Hij schept voor ons op en ik begin er van te eten. Ik knijp even zachtjes in zijn hand en ik glimlach terug naar hem. 'Wat heb ik toch lekker gekookt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Fantastisch je bent een natuurtalent.' grijns ik en kijk har aan. Ik begin met eten en kijk haar af en toe aan.
    Ik eet ondertussen gewoon verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat weet ik toch,' knipoog ik terug naar Jake. Ik prik een beetje in mijn vork met het eten en neem dan weer een hap. Ik heb niet eens zo heel erg honger, maar ik eet wel door. Aangezien ik toch wel wat binnen moet zien te krijgen. 'Jake,' begin ik dan. 'ik wil het er gewoon met je over kunnen hebben.' Ik kijk hem eventjes aan en glimlach eventjes. 'Je zei toch dat ik mezelf niet mag snijden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Dat weet ik toch,' knipoog ik terug naar Jake. Ik prik een beetje in mijn vork met het eten en neem dan weer een hap. Ik heb niet eens zo heel erg honger, maar ik eet wel door. Aangezien ik toch wel wat binnen moet zien te krijgen. 'Jake,' begin ik dan. 'ik wil het er gewoon met je over kunnen hebben.' Ik kijk hem eventjes aan en glimlach eventjes. 'Je zei toch dat ik mezelf niet mag snijden?'


    orgineel manier xd

    Jake
    'Ja?' zeg ik bevestigend en kijk haar aan als teken dat ze door mag gaan met praten.
    Ik leg mijn bestek even neer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, ik ben ziek ja xd]

    Leslie Day
    Jake geeft het teken dat ik door mag praten en hij legt zijn bestek neer. Ik besluit er het voorbeeld aan te nemen en leg mijn bestek ook neer. Ik veeg mijn mond even af en kijk hem aan. 'Jij hebt ook jezelf gesneden, toen met die vriend van je. Toen Kate en ik je hadden opgehaald.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik heb me niet gesneden, jullie hadden het mes af genomen.' merk ik op 'en ja maar dat was één keer' , nadat ik jouw ontmoet heb, denk ik erachteren 'Daarna heb ik het niet meer gedaan. Waarom misschien?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jawel, dat had je toen wel gedaan, dat beeld krijg ik niet meer uit mijn gedachten,' ik bedenk me dat het dan ook zo moet zijn geweest voor Jake. 'En waarom? Ik wilde het gewoon even oprakelen... aangezien het dus best logisch is dat ik het deed..' Jake zegt dan wel dat ik het niet moest doen, maar hij heeft het zelf ook gedaan. 'Maar wees niet bang, ik ben niet van plan om het weer te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik weet het zelf niet meer of ik het gedaan heb of niet.' mompel ik iets fronsend. Ik was te high waardoor er nu nog gaten in mijn geheugen zitten. Ik pak mijn bestek terug en speel er wat mee en prik in mijn eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk dan maar naar mijn eten en kuch een keertje. Ik eet weer verder en kijk even voor me uit. `Ja, lekker eten,` zeg ik over het eten, om de stilte op te vullen. Ik bedoelde er niet echt iets mee, maar ik wilde het toch gezegd hebben. Het schoot me te binnen, vandaar dat ik het gezegd wilde hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ben zo in gedachten verzonken dat ik haar niet gehoord had en zelf nu gewoon in mijn bord zit te snijden omdat er om die plek geen vlees , groenten of aardappelen is. Gewoon over die avond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even met een merkwaardige blik naar Jake als ik zie dat zijn mes over het bord heen schraapt. Ik buig me naar hem toe en druk een kus op zijn lippen. 'Aarde aan Jake,' fluister ik tegen zijn lippen aan. 'Sorry, ik had het niet moeten opbrengen, laten we gewoon genieten van deze avond samen.' Ik glimlach naar hem en knijp even zachtjes in zijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en frons even. 'Wat heb ik die avond gedaan Leslie? ik herinner me het alleen tot dat mes en verder is het een zwart gat.' Ik kij haar aan. Ik probeer het me te herinneren maar het lukt me maar niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'