• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }mn topics{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Nee nee veel veel veel veel veel veel veel veel liever jouw. Mijn plaat bleef even hangen.' grap ik. Ik til haar nog eens op en draai een rondje met haar. 'Want je bent het geweldigste wat me ooit is overkomen.'

    Joshua
    Ik trek haar dicht tegen me aan en zet de foto goed zodat ik enkel op een knop moet drukken. Ik leg mijn hoofd tegen het hare en druk mijn lippen op haar wang. Dan druk ik op de knop. Ik kijk dan even op het schermpje naar de foto.

    Alexi
    Ik glimlach en bloos lichtjes door zijn compliment. 'Ik hou ook van jou.' fluister ik terug. Zijn armen liggen om mijn middel en zoals altijd voel ik me veilig in zijn armen. Ik draai me na een tijdje voorzichtig om en druk een kus op zijn lippen. 'Je bent fantastisch.' fluister ik zuchtend en leg mijn hoofd op zijn borstkas om gewoon even zo te staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    111 ^^

    Leslie Day
    Jake zegt heel vaak 'veel' achter elkaar en maakt er daarna een grapje om. Ik lach er zachtjes om en slaak een klein kreetje als hij me optilt en een rondje draait. Ik sla mijn benen weer om zijn middel en klem me vast. 'Jij bent nog geweldiger dan dat,' fluister ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mijn topics :3 Mag niet meer achter de computer... Tot later vanavond als ik achter de IPad kan of tot morgen ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Kan niet.' fluister ik tegen haar lippen aan voor ik haar echt kus. Ik draai de douche dicht en pak 2 handdoeken uit de kast en ik haar even loslaat -als ze met haar beide benen terug op de grond staat-


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is echt zo lief op dit moment. HIj kust me en ik kus hem terug, het voelt goed. Hij draait dan de douche dicht en laat me los wanneer ik weer loslaat met mijn benen. Hij pakt dan twee handdoeken en ik pak er eentje aan. 'Je mag je wel zelf gaan afdrogen hoor,' zeg ik met een knipoog. 'Hm, mag ik er iets voor terugvragen, aangezien ik je haren gewassen heb?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ok dat kan ik best.' grinnik ik. Dan vraagt ze of ze er iets mag voor terug vragen.
    'Vraag maar lief.' glimlach ik en begin met mezelf af te drogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt wat ik er voor wil. 'Dat je mijn kleding uitzoekt,' zeg ik dan. 'Je hebt het al weleens eerder gedaan en je smaak is altijd goed. Daarbij wil ik iets aantrekken dat jij leuk vindt.' Ik druk een kus op zijn lippen en droog mezelf dan verder af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik glimlachend en sla dan de handdoek om mijn middel. Ik loop naar de slaapkamer. Eerst kies ik een outfit voor Leslie en dan een voor mij. Ik kleed me snel om en loop dan naar de badkamer om haar de kleren te geven.

    [gewoon 2 sets van lene aar account gepakt xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gaat op zoek naar kleding en ik wacht gewoon in de badkamer. Het duurt even en Jake komt dan omgekleed naar me toe. Ik bekijk het en keur het goed. 'Waar is mijn ondergoed?' vraag ik dan lachend. 'Oke, die pak ik zelf wel.' Ik loop naar mij kast. Eens even kijken waar ik Jake mee kan pesten. Ik pak dan een leuk setje en loop ermee terug naar Jake. Daar trek ik het dan aan. 'En? Goedgekeurd?' vraag ik met een verleidelijke blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk op van de spiegel, ik was mijn tanden aan het poesten, en mijn blik blijft bij haar prachtige en sexy lichaam hangen.
    'Helemaal.' fluister ik iets hees, besef dat ik aan het staren ben, schud mijn hoofd even om mijn gedachten op orde te krijgen en kijk naar haar ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt naar mijn lichaam en ik lach zachtjes. Hij staart er gewoon naar, goedgekeurd dus. Hij fluistert hees instemmend en ik grijns naar hem. Hij schudt dan zijn hoofd en kijkt me aan. Ik loop naar hem toe en sla een arm om zijn nek. Met de handdoek veeg ik zijn mond af en druk er dan een kusje op. 'Ja? Zeker weten goedgekeurd?' fluister ik tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja zeker weten.' fluister ik nog steeds iets hees terug.
    Ik ga even met mijn handen naar haar billen waar ze even blijven liggen voor ik ze terug op haar onderrug leg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen liggen op mijn billen, voor even, en daarna legt hij ze op mijn onderrug. 'Ze mogen best blijven liggen op mijn kont hoor,' zeg ik met een sexy stem. Ik druk een kus op Jake's mondhoek en ga nog iets dichter bij hem staan. 'Ik hou van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en laat ze terug naar haar billen glijden. 'Ik hou ook van jou, lief.' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen nu gewoon even op de hare. 'Je laat mijn hoofd op hol slaan in die kleren mevrouw Sadler.' fluister ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'