• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake snapt me niet, maar zo gaat hij er tenminste niet over door. Ik strijk een lok achter mijn oor en ik knik. 'Ja, is goed, aangezien ik toch niet kan koken,' zeg ik met een glimlachje. Ik hoop maar dat Jake het gewoon laat zitten, want ik wil niet dat hij zich rot voelt na zo'n geweldige dag, op de ochtend na, maar dat lag -zoals altijd- aan mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en denk na. Taart of een ijsje? Ik pak voor het gemak de pot met vanileijs en de chocolade. Ik schep 2 bolletjes op en begin dan met de chocolade te smelten zodat die er dan over kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hoe heb je ook alweer al die dingen geleerd?' vraag ik aan Jake terwijl ik vanaf de tafel toekijk naar hoe hij bezig is. Ik gaap een keertje, toch best wel een vermoeiende dag geweest. Misschien dat ik zo even een klein slaapje houd, zodat ik niet vroeg naar bed hoef. Vanochtend ben ik natuurlijk ook wakker geworden van het overgeven, terwijl ik later ging slapen zodat ik nog even bij Nate was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ijscreme in een potje?' grinnik ik en kijk naar de chocoladesaus. 'Koken bedoel je? Van mijn moeder, ze wilde niet dat ze haar hele leven lang voor me zou koken of dat ik anders junkfood zou eten.' Ik kijk haar even glimlachend aan. 'En ze maakte daar gebruik van dus heb ik jaren voor hen gekookt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet eeeeeten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Nee, niet het ijs,' zeg ik, hoewel ik weet dat hij een grapje maakt. Ik knik als Jake vraagt of ik het koken bedoel. Aha, dat was de reden. 'Ik kan niet koken, maar ja, ik heb ook niet altijd junkfood genomen, maar was wel een tijd alleen. Dus toen heb ik gewoon heel standaard, slecht bereid voedsel gemaakt. En nu heb ik jou om het voor me te doen, voor de rest van mijn leven.' Ik kijk naar de ring om mijn vinger en ik glimlach eventjes naar de ring.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach. 'Daar heb ik helemaal geen problemen mee, met het koken.' glimlach ik 'En het feit dat je voor de rest van mijn leven bij me blijft.' Ik zet de dame blanche op tafel voor haar en geef haar een lepel. Dan maak ik er nog een voor mezelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ^[mag mr om 19u op de pc, ga dus even op de wii, tot binnen een uurtje xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay, tot straks! ^^]

    Leslie Day
    'Maar alsnog ga je het me toch wel leren? Het enige wat ik echt kan bereiden zijn pannenkoeken...' Jake zet dan het ijs voor me op tafel. 'Hallelujah, dat je dit allemaal kan!' Ik begin dan van het ijs te eten. 'Het smaakt ook gewoon geweldig.' Ik eet er snel verder van. 'Hm, echt goddelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar iets vreemd aan en begin dan te lachen. 'Leslie het is maar ijs en die hoef ik enkel uit een pot te scheppen en in 2 kommetjes te doen en daarna warme chocoladesaus te maken om die daarboven te doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Lacht Jake me uit? Ik kijk beschaam gewoon naar het ijs en eet er, nu rustig, van verder. 'Dan kan het alsnog wel lekker zijn,' mompel ik dan. Ik por een beetje in het ijs met mijn lepel en eet er dan nog van verder. 'Ik zou de chocolade al laten aanbranden, als dat überhaupt mogelijk is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik lach je niet uit lief, ik vind je reactie gewoon grappig.' Ik kijk haar even lief aan. 'En ik zou je de chocolade niet laten laten aanbranden en als dat wel zo was dan zou ik het nog steeds op eten omdat jij het gemaakt hebt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik trek haar dicht tegen me aan en zet de foto goed zodat ik enkel op een knop moet drukken. Ik leg mijn hoofd tegen het hare en druk mijn lippen op haar wang. Dan druk ik op de knop. Ik kijk dan even op het schermpje naar de foto.

    Alexi
    Ik glimlach en bloos lichtjes door zijn compliment. 'Ik hou ook van jou.' fluister ik terug. Zijn armen liggen om mijn middel en zoals altijd voel ik me veilig in zijn armen. Ik draai me na een tijdje voorzichtig om en druk een kus op zijn lippen. 'Je bent fantastisch.' fluister ik zuchtend en leg mijn hoofd op zijn borstkas om gewoon even zo te staan.

    Braxlin
    Ik glimlach en kijk mee naar het schermpje. Hmm, hij is nog redelijk mooi. Ik zal hem er wel inplakken. Ik ben niet van plan om het aan andere mensen te laten zien en moest ik ooit sterven, Joshua vast ook niet.
    Ik kijk hem blij aan. "Het is een mooie."

    Axton
    Ik hou haar even stevig tegen me aan. 1 hand trek ik terug, om een vinger onder haar kin te leggen en haar hoofd op te heffen.
    Zacht en liefdevol druk ik mijn lippen op de hare en laat mijn handen weer op haar onderrug glijden om haar dicht tegen me aan te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk op naar Jake en zie dan zijn lieve glimlach, waar ik wel voor kan smelten. Hij zegt dan ook iets heel liefs en ik lach zachtjes. 'Dat zou niet hoeven, dat je het dan opeet. Ik wil is namelijk niet vergiftigen.' Ik doe dan weer wat ijs op mijn lepel. 'Moet je eens ruiken, Jake,' zeg ik met een grijns en ik duw de lepel tegen zijn neus aan zodat er ijs aan komt te zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Heee!' protesteer ik en voel hoe ze het koude goedje over mijn neus smeert. 'Nu mag je het er ook weer afhalen hoor!' zeg ik pruilend.
    Ik pak mijn lepel en doe gewoon hetzelfde bij haar.

    Joshua
    'Alle fotos van jouw, zijn mooi.' glimlach ik. Misschien is het klef maar het is gewoon waar. Ik leg de camera even aan de kant.
    Ik kijk haar aan en druk dan zachtjes teder mijn lippen even op de hare.

    Alexi
    Als hij me liefdevol kust, kus ik hem zonder aarzelen terug en verschuif mijn handen naar zijn borstkas waar ze ook blijven liggen. Ik voel dat zijn handen me tegen hem drukken waardoor ik na een tijdje met mijn tong tegen zijn onderlip aantik voor toestemming. Mijn toppen van mijn vingers beginnen kleine figuurtjes te tekenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'