• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kijk haar glimlachend aan en knik. 'Wil je dat ik mee naar Nick ga of niet?'
    Ik druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik denk wel dat het handig is als je erbij bent, want als ze hier is ben jij ook degene die onder andere voor haar zorgt,' zeg ik. Hij drukt een kus op mijn lippen en ik streel zacht met mijn hand over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dan ga ik mee, ookal zal Nick dat niet zo leuk vinden denk ik.'
    Ik kus haar lippen terug en laat mijn voorhoofd tegen het hare aanleunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan heeft Nick lekker pech,' zeg ik met een glimlach. 'Ik ga even andere kleding aantrekken, zullen we daarna vertrekken?' Ik druk een kus nog op zijn lippen en sta op. Even rek ik me uit en loop dan naar boven om andere kleding aan te trekken. Als ik boven ben, pak ik mijn mobiel en stuur weer eens sms naar Nate. Hi, sorry voor dat korte sms'je. Jake en ik hadden net ruzie gehad om je en hij wilde niet dat ik naar je toe ging om te vertellen wat ik in de sms ook had gezegd. En aangezien hij naast me lag toen ik de sms typte, moest hij kortaf zijn. X hvj <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Geen probleem, ik dacht al zoiets x stuur ik snel terug en ga verder met het gesprek. Het gaat over het feit dat ik hen meer meisjes moet regelen en dat ik niet professioneel bezig ben door sommige voor te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach eventjes, Nate heeft het dus goed opgevat. Als ik snel in mijn kast kijk, pak ik er andere kleding uit en verwissel mijn kleren ervoor. Als ik daarmee klaar ben, loop ik weer terug naar beneden. 'Ik ben klaar om te gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oke laten we dan maar gaan zeker?' Ik kijk haar aan en pak haar hand vast.


    [geen idee wat nu xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik moet achter de computer weg.. Ben over een uurtje ofzo weer terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik zie er best nog wel tegenop,' zeg ik dan met een klein glimlachje. 'Aangezien ik eigenlijk inderdaad niet weet of Nick dit wel zo leuk gaat vinden. Maar goed. Het zal maar moeten dan he?' Ik zucht een keer zachtjes. 'Misschien dat we zelfs Luna nog wel een bezoekje kunnen brengen op school, aangezien we daar dan toch al zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en zucht. Ik pak haar hand nog iets beter beet en laat ons dan naar school verschijnen.
    'Eerst Nick of Luna?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    We verschijnen op school en ik kijk Jake aan. 'Laten we eerst maar gewoon langs Nick gaan, dan hebben we dat maar gehad,' zeg ik en trek hem mee in de richting van Nick's kamer. Ik klop daar aan op de deur en al snel doet Katherine open. 'Hé kleine meid,' zeg ik glimlachend en kniel neer bij haar voor een knuffel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en loop haar dan maar achteraan. Ik zie Katherine opendoen en glimlach.
    Ik besluit haar het gesprek maar te laten doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Toen er op de deur van de kamer werd geklopt was Katherine me te snel af en was al naar de deur gelopen om hem open te doen, Leslie knuffelt Katherine en Jake staat naast haar. Hayden was er niet.. Wat enigsinds goed uitkwam, met een blik op Leslie kon ik zoen dat haar buik wat ronder was geworden en Jake.. Eigelijk was daar niets op aan te merken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake volgt me en ik glimlach even naar Nick als ik hem zie staan in zijn kamer. 'Hi,' zeg ik dan tegen Katherine en Nick. Katherine laat me los en loopt weer vrolijk naar nick toe. Ik pak Jake's hand en trek hem mee naar binnen toe. 'We kwamen even langs om te praten over hoe we de dingen gaan regelen, met Katherine.' Ik kijk Nick aan. 'Aangezien dat me wel handig lijkt voor orde en rust.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hi' Zegt Leslie tegen zowel mij als Katherine wanneer Katherine haar weer loslaat en naar mij toeloopt. Ze steekt haar hand naar me uit en ik laat haar een keer ronddraaien, ik had haar vertelt hoe ze eeuwen geleden dansten en ze had het zelf ook willen leren. 'We kwamen even langs om te praten over hoe we de dingen gaan regelen, met Katherine.' Zegt Leslie vervolgens en ik kijk haar ook aan als Katherine terug op mijn bed gaat zitten. 'Aangezien dat me wel handig lijkt voor orde en rust.' Voegde ze er toen aantoe, het enkelfout viel me op aangezien Jake hier ook was, blijkbaar was dat om een andere reden dus.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling