• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen glijden weer terug naar mijn kont en blijven daar liggen. Hij kust me zachtjes en fluistert tegen mijn lippen aan. Hij noemt me mevrouw Sadler en ik giechel een keer. O nee hè! Niet giechelen. 'Ik heb het ook speciaal aangetrokken voor jou,' fluister ik terug. 'Als je weleens een voorstel hebt voor lingerie, hoor ik het graag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hm ik doe dit soort lingerie graag bij je uit om andere redenen.' fluister ik tegen haar lippen en ze weet best wat die redenen zijn als ze zich zo sexy gedraagt. Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan en concentreer me op 2 dingen: haar lippen en zorgen dat ik geen stijve krijg van haar lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes om wat Jake zegt. 'Dat is ook waar,' lach ik. 'Maar dan kan je alsnog wel voorstellen hebben.' Ik knipoog naar hem. 'Doorzichtig, glitters, sexy, extra sexy, geil.' Ik pest Jake een beetje. Ik kus hem dan weer en ga zachtjes met mijn borsten langs zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hm klinkt allemaal goed behalve die glitters.' Ik druk een kusje op haar lippen. Ik voel dan toch mijn vriend beneden iets stijf worden als ze met haar borsten over mijn borstkas gaat. Mijn handen beginnen zachtjes haar billen te masseren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan zonder de glitters,' fluister ik tegen hem. Hij drukt een kus op mijn lippen en ik voel dan wat beneden. Ik grijns lichtelijk en zijn handen masseren mijn billen. Ik druk mijn lippen weer op hem en bijt zachtjes op zijn lip. Zachtjes schuur ik met mijn onderlichaam tegen zijn opkomende stijve.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kus haar direct terug, met een ruwer kantje nu aangezien ze me geil maakt. Ik til haar op met de bedoeling dat ze haar benen terug om mijn middel slaat. Ik kus haar zo verder en verlang met de seconde meer naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me terug en ik voel een vleugje ruwheid. Hij tilt me dan op en ik sla mijn benen om zijn middel heen. Hij kust me nog steeds en volgens mij heb ik hem echt geil gemaakt, maar anders ben ik wel goed op weg. Ik schuur weer met mijn lichaam langs dat van Jake en grijns tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zeker weten dat je dit wilt doen?' mompel ik tegen haar lippen aan en voel mijn vriend nog wat stijver worden.
    Mijn handen masseren haar billen nog steeds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Anders zou ik je niet zo opgeilen,' zeg ik zachtjes lachend. Ik kus hem weer en kreun een keer zachtjes, aangezien hij nog steeds mijn billen masseert. 'Doe wat je wilt,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Bij die woorden, draag ik haar naar de slaapkamer en laat haar op het bed vallen. Ik houd haar handen boven haar hoofd en pak de handboeien van gisterenavond. 'Wraak van gisteren.' zeg ik iets grijnzend. Ik begin kusjes te drukken overal en laat ondertussen een paar leuke speeltjes voor haar verschijnen in het nachtkastje zodat ze het niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat van start en loopt naar het bed. Ik val erop en gelijk worden mijn handen beetgehouden boven mijn hoofd. Ik zie de handboeien en wacht totdat Jake ze omdoet. 'Ik vraag me af tot hoever die wraak gaat,' zeg ik dan en kijk Jake aan. Hij drukt dan overal kusjes en ik kijk afwachtend naar Jake. Ik bijt op mijn lip en wacht tot hij mijn handen vastmaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik maak haar handen vast aan het bedstijl en kijk haar aan. Ik laat mijn hand naar het kruisje van haar slipje glijden.
    Ik oefen er een lichte druk op, ik wil eerst weten of ze al iets opgewonden is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn handen zijn al snel vast en zijn hand glijdt dan naar een punt. Ik kreun een keer zachtjes en hij oefent er dan druk op uit. Ik kreun weer een keer zachtjes en voel me dan iets nat worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben dus blijkbaar niet de enige die opgewonden is.' grinnik ik zachtjes en druk een kusje op haar navel. Ik doe haar slipje uit en druk 2 kusjes op de binnenkant van haar benen voor ik iets ophoog ga en zachtjes haar daar begin te strelen terwijl ik opkijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pest me dan terug en drukt een kusje op mijn navel. Hij doet dan mijn slipje uit, wat makkelijk gaat aangezien mijn benen nog wel losliggen. Hij drukt kusjes aan de binnenkant van mijn benen en ik voel me nog iets natter worden. Hij streelt dan zachtjes en ik kreun weer. Ik kijk naar Jake en bijt op mijn lip om de kreuntjes in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.