• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dus toch in Frankrijk langskomen. 'Oke, is goed,' zeg ik dan, 'laat maar wat weten als Axton instemt oke?' Zeg ik met een glimlach en dan leg ik af. Ik kijk Jake aan en druk een kus op zijn lippen. 'Het ziet er naar uit dat we langs gaan in Frankrijk. Weten ze eigenlijk al van Katherine af?' Ik weet nou niet meer wat wel en niet, maar ik dacht van niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd en grinnik even. We hebben ze wel iets verwaarloost als je er over nadenkt. 'Hm wat zullen we doen ondertussen?' vraag ik haar glimlachend. Ik druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake schudt zijn hoofd en ik bijt op mijn lip om een lach in te houden. 'Laten we het erop houden dat zij ook niet naar ons toe zijn gekomen, dus dat we elkaar verwaarloosd hebben en wij niet alleen hen,' zeg ik met een lachje. 'Dus we hebben drie mededelingen voor ze.' Jake vraagt wat we ondertussen zullen doen en ik haal mijn schouders op. Ik rol dan op Jake en zet mijn handen aan zijn zij. 'Misschien de kieteldood? En anders kunnen we ook nog langs je tante gaan voor een check van het kindje?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik doe alsof ik nadenk. 'Ik ga toch maar voor de 2de optie.' grinnik ik en draai ons om zodat ik nu boven haar hang.
    'Ik hou van je.' grijns ik lichtjes.

    [was aan het douchen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake draait ons om en hangt nu met een grijns boven mij. 'Dus je denkt nu, sinds jij mij een keer overmeestert hebt tijdens de seks, ik nu altijd onderdanig zal zijn?' Ik lach en draai ons dan weer om. 'Dat dacht ik dus niet.' En ik druk een kus op zijn lippen. 'En hoe gaan we naar je tante toe?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'AL flitsend?' zeg ik aangezien dat het meeste logisch is. Ik kijk haar glimlachend aan en sla mijn armen om haar middel.
    'Geef toe je vond het wel leuk om onderdanig te zijn.' zeg ik iets uitdagend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja hoor, is goed,' zeg ik dan. 'Heeft je tante tijd denk je?' Ik hoop het namelijk wel, aangezien de baby toch in de gaten gehouden moet worden. Zijn armen liggen dan om mijn middel en ik vernauw mijn ogen iets als hij me uitdaagt. 'Ik geef helemaal niets toe,' antwoord ik dan. Hoewel ik het ergens wel leuk vond ja... Best wel leuk. Dan krijg ik een sms. 'Ho, wacht, timeout, even de sms bekijken.' Ik kijk op mijn mobiel en Alexi zegt dat het goed is. We sms'en wel als we komen, eerst moet ik Jake even een lesje leren dat ik niet zomaar hulpeloos onder hem ga liggen (; Ik stop mijn mobiel weer weg en kijk Jake dan aan met een grijns.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [even knutselen xd met mn nicht]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okay is goed c: ik ga straks iets van winkelen met m'n moeder ofzo


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach zachtjes en kus haar terug terwijl ik mijn handen terug om haar middel sla om haar dichter naar me toe te trekken.
    Ik begin over haar hele gezicht kusjes te drukken.
    [zullen we zeggen dat vandaag die dokter belt? Te nieuwsgierig xd]

    Alexi
    Ik laat de kus zo een tijdje duren en zucht dan als ik mijn lippen van de zijne haal. 'Ik ging me omkleden.' wijs ik hem er grinnikend op en druk nog een klein kusje op zijn lippen. Ik loop naar mijn koffer en haal er een outfit uit. Ik kijk even voor ander ondergoed en trek mijn wenkbrauwen op als ik zie wat Axton er in heeft gegooid. Het was te verwachten. 'Welke moet ik aandoen.' mompel ik zachtjes en kijk even tussen de setjes.

    Braxlin
    Ik giechel zachtjes en druk me dicht tegen zijn borstkas aan.
    "Ik hou van je." fluister ik zacht en druk een kus op zijn lippen.

    }is goed ;p{

    Axton
    Ik knik en laat me op het bed vallen. Hmm, dat ligt echt heerlijk.
    "Ja, natuurlijk kunnen ze langskomen." glimlach ik. Het was bovendien toch te lang geleden dat we elkaar gezien hadden. Maar dat was helemaal niet hun schuld alleen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ik hou ook van jouw.' glimlach ik en hoor mijn gsm afgaan. Ik kijk haar aan en pak mijn gsm op.
    'Hallo?' mompel ik. 'Hallo, ben ik bij juffrouw Evermore?'

    Alexi
    Ik glimlach en besluit me toch nog eerst om te kleden. Ik kies voor een blauw setje met een string. Ik kleed me gewoon in de kamer uit en doe de lingerie aan. Dan haal ik de outfit ook terug uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem afwachtend aan.
    Ik leun wat achteruit, terwijl ik zijn gezichtsuitdrukking probeer te analiseren. Ik hoor wat gemompel aan de andere lijn, maar kan het niet verstaan.

    Axton
    Ik sluit m'n ogen, terwijl ik op het bed blijf liggen en wacht gewon tot ze gedaan heeft met omkleden.
    Ondertussen haal ik me voor ogen wat we gaan doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik ben even stil. 'Ja die is hier.' zeg ik dan gewoon zachtjes. 'We hebben de uitslagen. Ik wil u en juffrouw Evermore vragen om naar mijn kantoor te komen... kan dat binnen een 30tal minuutjes.' Ik slik. 'Ja we zullen er zijn.' Ik leg af en kijk haar aan. 'Dat was de dokter.'

    Alexi
    Als ik ben aangekleed ga ik even op het bed zitten en druk een kusje op zijn lippen.
    'Gaan we vanavond naar de eifeltoren?' vraag ik hem met een grote glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "En?" vraag ik dan zachtjes.
    Ik bal mijn handen onbewust tot vuisten en bijt hard op mijn lip.

    Axton
    "Zeer zeker." grijns ik.
    Daar heb ik nog een miniverrassing. Eentje die ze nog leuk zal vinden denk ik.
    "Wij gaan vanavond naar de eifeltoren." glimlach ik en open mijn ogen om haar aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'We moeten naar de dokter hij verwacht ons binnen een halfuurtje.' zucht ik en sta recht.
    'Laten we ons maar aankleden.'

    Alexi
    Ik ga even naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik kijk naar het plafond.
    Het is hier echt prachtig. Ik pak mijn gsm ondertussen en stuur een bericht naar Leslie dat het goed is dat ze komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'