• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake knuffelt me en ik zucht zachtjes terwijl ik dicht tegen hem aan blijf liggen. Ik heb even op het moment een depressief gevoel en voel mijn handen weer jeuken om een scherf of een mes te zoeken. 'Jake, houd me tegen,' zeg ik dan zacht, 'i-ik voel dat het de verkeerde kant op gaat.' Door de hormonen wordt elk gevoel versterkt en versnelt. Eerst ben ik gewoon helemaal vrolijk over de bruiloft, totdat het tot me doordringt dat ik niet eens echt familie, of eigenlijk helemaal geen familie als getuigen heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schrik even door haar worden en houd haar stevig vast. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes in haar oor. 'Zoveel. Je bent niet alleen, je hebt mensen om je heen, er zijn zoveel mensen dol op je, je hebt zelfs Ashley, de bitch, kunnen veranderen in iemand helemaal anders.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt erdoor te schrikken en hij houdt me dan steviger vast, alsof ik mezelf niet zou kunnen wegflitsen. Hij fluistert in mijn oor en ik sluit mijn ogen om tranen tegen te gaan. Ik vecht in mijn binnenste met de drang om nu niet weg te flitsen en mezelf dan te snijden. 'Dat is wat anders dan echt een eigen familie zoals die van jou hebben,' fluister ik. Vecht ertegen, Les.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie familie gaat niet over hetzelfde bloed hebben, het gaat over vertrouwen en liefde. Het is een band tussen mensen, een dichtere band dan vriendschap en geloof het of niet, jij hebt die band ook met mijn familie ookal weet je het niet. Je hoort er allang bij, ze beschouwen je als hun nichtje en mijn moeder als haar dochter. Je had die band met Kate en je hebt die ook met mijn moeder en tante. Door hen te vertrouwen. Je vertrouwde mijn tante ook al haat je dokters, je vertrouwde mijn moeder door dingen te vertellen die je dwarszaten. Je vertrouwt mij... of ja dat hoop ik toch.' Ik lach even op het einde.

    [ik wist niet echt wat te zeggen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake begint een heel pleidooi te houden over familie en ik vind wel dat hij gelijk heeft, dus ik word weer wat rustiger en kan mezelf in bedwang houden. 'Daar heb je gelijk in,' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Dank je,' fluister ik. 'Ik weet wat je bedoelt en het kalmeert me.' Ik heb niet meer de drang om me weg te flitsen of wat dan ook. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Toch blijft het anders,' zeg ik zachtjes. 'Jij hebt allemaal familie, ja, ik zie ze ook als familie, maar het is anders dan je eigen bloed. Er is geen vader die me kan weggeven of een moeder die moet huilen van vreugde en omdat ze me zo mooi vindt, niet mijn eigen moeder. Misschien dat jouw moeder het wel zal doen, maar dat is toch anders.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Mijn moeder zal dat zeker doen. Of wel zal het zijn omdat ze eindelijk van me af is.' Ik probeer de sfeer terug luchtig te houden. 'En over dat weggeven... ' Ik weet niet precies wie dat kan doen. 'Kies iemand die je vertrouwt, zei je niet eens dat een leerkracht van school zich over je ontfermt eens had en die bijna een vader voor je was?' Ik dacht toch dat ze dat gezegd had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach een beetje om wat Jake zegt en kijk hem aan. Ik ben weer rustig, dus er is niets meer echt aan de hand. 'Er zijn wel mensen die ik vertrouw, maar die me echt niet gaan weggeven. En die leraar zat ook in het complot van Luna. Vroeger kwam hij altijd veel over de vloer bij ons, maar ja. Die keuze valt dus ook af.' Ik zucht een keer zachtjes en druk een kus op Jake's lippen. 'Sorry.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik denk na. wie zou haar kunnen weggeven? 'Ik weet niet waarom maar ik zie Nick dat wel nog doen als hij tenminste wil.' En Katherine kan bruidsmeisje zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Jake een beetje aarzelend aan. 'Je denkt dat Nick dat zou willen?' vraag ik. 'Ik dacht dat zijn felicitatie voor ons huwelijk niet echt oprecht was..' Ik bijt op mijn lip. Vertrouw ik Nick? Ja. Is hij familie? Ja, want we hebben samen een kind. Kan hij me dan weggeven... Ja. Misschien dat ik het kan vragen aan Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht. 'Hun hem wat tijd... het was ook iets onverwachts he... hij had al het feit dat we een kind krijgen achter zijn kiezen moeten krijgen en nu dat we verloofd zijn...' Ik druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke,' zeg ik dan als Jake zegt dat ik Nick wat tijd moet gunnen. Misschien heeft Jake wel gelijk en trekt Nick bij. Toch is er bij mij de enige twijfeling over. Ik vraag me af wanneer ik het Nate ga vertellen... Wacht? Waar ben ik mee bezig. Mijn eigen zus weet het nog niet eens. En Axton en Alexi weten niet dat we gaan trouwen en ook niet dat we een kind krijgen. 'Moeten we niet eens langs Ax en Alexi gaan?' vraag ik aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach 'Misschien bellen we beter eerst. We weten niet of ze thuis zijn of niet.' Zeg ik glimlacht
    Ik wil die kleintjes trouwens nog eens zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    'Zo erg is het dus,' lach ik zachtjes, 'we weten niet eens of ze wel thuis zijn.' Uit mijn zak pak ik mijn mobiel. 'Nu gelijk bellen? Of nog even wachten?' Ik kijk Jake vragend aan terwijl ik mijn mobiel in mijn hand houd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Reager rond 15 Uur moet me klaarmaken vo school :-)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is goed hoor c:

    Ik moet ook maar eens gaan opschieten xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.