• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Hm, alles gaat goed.' zegt ze en kijkt glimlachend op het scherm. 'Het is groter dan normaal als je maar zo ver zit maar dat is normaal. kijk.' zegt ze en wijst naar een soort bolletje (?) op het scherm.

    [ik heb geen idee hoe een foetus er op dat scherm uitziet ]]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik merk dat ik de hele tijd op mijn lip bijt, omdat ik toch wel nerveus ben. Misschien is er toch iets niet goed? Het is sowieso nog niet te zien of het een jongen of een meisje wordt.. Haar woorden zijn verlossend als ze zegt dat alles goed is. Mijn ogen gaan gelijk richting het scherm en ik zie dan iets. Het is nog redelijk klein, maar het ziet er mooi uit. Er verschijnen tranen in mijn ogen en ik verstrengel onze vingers. Ik kijk Jake aan en trek hem dan naar me toe om hem een kus te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Word het een meisje of een jongen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Daar heb ik eigenlijk nog geen idee van xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kus haar teder terug en glimlach naar haar. Ik veeg de tranen weg van haar en kijk terug naar het scherm. 'Mogen we de echo houden?' vraag ik mijn tante en ze glimlacht. Misschien is het geen slecht idee voor een zwangerschapdagboek bij te houden, zoals mijn moeder gedaan heeft. alle ontwikkelingen, foto's, gedachten schrijft de moeder erin op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kust me teder terug en veegt dan mijn tranen weg. Ik glimach even, een beetje beschaamd en Jake vraagt of we de echo mogen houden. 'Ja, natuurlijk mag dat,' zegt ze met een glimlach en print(?) het dan uit. Ze geeft het aan ons en ik kijk ernaar, Jake kan ook meekijken. Ondertussen veegt zijn tante mijn buik af met een papiertje. 'Hoe gaat het voor de rest?' vraagt ze dan. 'Nog ergens last van gehad?' Ik kijk haar even aan. 'Ik neem de medicijnen niet in..' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn tante kijkt op en mij iets vragend aan. 'Ze voelt zich er niet goed bij, we redden het wel zonder.' glimlach ik en ze knikt.
    'Kan je al ongeveer uitreken voor wanneer de bevalling is?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze lijkt er even over te aarzelen, maar laat het er dan toch bij zitten. Zou ze vinden dat ik het wel moet innemen? Jake vraagt dan of ze kan uitrekenen voor wanneer de bevalling is. 'Eh ja, dat kan wel,' zegt ze en kijkt in een paar papieren. 'Ik gok dat je over... drieënhalve maand gaat bevallen. Ergens eind maart, begin april.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik glimlachend. Dan houden we best de bruiloft in Juni, Juli of Augustus, misschien beter die laatste 2 aangezien we onze examens in Juni hebben. 'Dank je.' Ik help Leslie terug van het bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake helpt me overeind en ik zucht dan zachtjes. Ik heb gewoon een hekel aan ziekenhuis dingen, ook aan dit. Hoewel het wel leuk en mooi is om te zien, ons kindje. Of dat van Nate... Nate. Ik moet langs Nate om ook te vertellen dat het goed is. Eerst maar eens richting huis gaan. 'Dank u, dat u heeft geholpen,' zeg ik dan met een glimlach tegen haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik help graag, als er iets is, mag je altijd komen.' Ik glimlach naar mijn tante en laat ons dan verdwijnen en thuis terug verschijnen.
    Ik laat me terug in de zetel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach nog even naar zijn tante en Jake flitst ons dan weer naar thuis. Hij laat zich in de zetel vallen, maar zelf blijf ik staan. 'Ik denk dat ik het Nate ook ga vertellen, dat het goed gaat,' zeg ik dan. Eigenlijk vraag ik het niet eens, want Jake zal dan sowieso nee zeggen. Misschien dat Jake wel meewil, als ik naar Nate ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar moeilijk aan. 'Les ik heb echt liever dat je niet gaat. Het is niet nodig.'
    Ik zeg het voorzichtig omdat ik weet dat ze niet veel nodig heeft om terug om te slaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Niet nodig. Oke, ik weet dat Jake en ik hebben afgesproken dat we sowieso zeggen dat het kind van hem is. 'Ik wil gewoon geen argwaan bij Nate wekken, aangezien we gaan zeggen dat het kindje sowieso van jou is. Dus moet hij toch tussentijds updates krijgen, alsof we hem echt gaan aanstellen als vader wanneer hij de vader van het kindje blijkt te zijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat is gemeen leslie, heb je daar al over nagedacht.' zucht ik zachtjes. 'Het is valse hoop geven terwijl daar geen enkele kans voor is.' Ik denk dat ze iets verward is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'