• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'LOL isgoed hoor.' glimlach ik en ga met haar terug naar de woonkamer. Ik laat de film verschijnen en steek de dvd in de dvd speler. Dan ga ik met haar in de zetel liggen. Ik probeer het ruzietje van net te vergeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake als hij zegt dat LOL goed is en we gaan naar beneden. Ik pak mijn mobiel erbij en Jake gaat met me in de zetel liggen. Hi, Jake en ik zijn een echo wezen doen. Alles gaat goed met de baby. Leslie. Ik maak het berichtje kortaf, zodat Nate hopelijk doorheeft dat Jake bij me is. Ik verstuur de sms en leg mijn mobiel dan weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Iktrek haar dicht tegen me aan en leg een dekentje over ons heen. Ik start de film en teken ondertussen figuurtjes op haar buik terwijl ik naar het scherm kijken. Het is een film met Miley Cyrus maar ik heb hem nog niet gezien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik weet nog dat je in new york het liedje voor me zong, heart on fire, die komt ook voor in deze film,' zeg ik zachtjes en druk een kus op Jake's wang. Jake tekent zachtjes op mijn buik en mijn hoofd ligt tegen zijn schouder. Het is lekker warm zo en de film is net begonnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    belle en het beest xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hm, hoe bedoel je? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Ik weet nog dat je in new york het liedje voor me zong, heart on fire, die komt ook voor in deze film,' zeg ik zachtjes en druk een kus op Jake's wang. Jake tekent zachtjes op mijn buik en mijn hoofd ligt tegen zijn schouder. Het is lekker warm zo en de film is net begonnen.


    kwas aan het kijken daarnaar xd mobiel was plat

    Jake S.
    Ik knik. 'Kan zijn, en het liedje klopt nog steeds.' zeg ik zachtjes. Ik blijf tekenen over haar buik en kijk dan naar de film. Al snel heb ik door dat ik een aantal acteur ken. Adam Sevani van Step up; Ashley Green van Twiligt - door mijn zus-.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Aha, I understand (:]

    Leslie Day
    Ik bijt even een beetje verlegen op mijn lip. 'Het was zo lief toen je dat voor me zong,' zeg ik zachtjes. Er ontstaat kippenvel op mijn armen doordat Jake op mijn buik tekeningetjes maakt. De film is een leuke film en er speelt ook een knappe acteur in, Douglas Booth.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [weet ik wel mr weet Jake niet xd]

    Jake
    Ik glimlach en kijk naar de film. 'Dat hoort bij mijn taak omschrijving.' zeg ik grappend.
    Ik doe het gewoon omdat ik dat graag doe voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, en straks komt daar ook nog die heerlijke massage bij als taak,' zeg ik lachend. De film zelf is ook leuk, maar vooral romantisch. Van dit soort films houd ik altijd wel, zolang ik niet alleen ben tenminste. Maar goed, daarom is Jake dus bij me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Gaat Leslie ook nog naar Nick? Of eerst met Jake naar Alexi en Axton?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Inderdaad.' glimlach ik en kijk naar haar even. 'Niet vergeten dat we nog naar Axton en Alexi moeten gaan he.' fluister ik zachtjes.
    Ik stop mijn gezicht in haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Denk het wel ja o 3o]

    Leslie Day
    'En we moeten, of ik moet in ieder geval, nog langs Nick. Dingen bespreken over Katherine,' zeg ik tegen Jake. Jake stopt zijn gezicht in mijn haren en ik lach zachtjes. 'Zal ik de film stopzetten, want ik geloof niet dat je het zo echt kan zien?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben de glans van je haar en het bekijken.' zeg ik droog en knik dan. 'Is ok. Gewoon massages of zullen we eerst langs de anderen?'
    Ik kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Eerst even langs Nick gaan?' Stel ik dan voor. 'Dan gaan we daarna de massages doen en als laatste naar Alexi en Axton in Parijs.' Het is maar een voorstel, misschien dat Jake iets anders in gedachten heeft. Ik zet de film stop en druk dan kleine kusjes op zijn kaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.