• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dus je vindt het niet gemeen om hem het recht te ontnemen van vader te zijn, als hij dat blijkt te zijn, maar je vindt het wel gemeen als ik hem een update geef, over hoe de zwangerschap verloopt, omdat hij een mogelijke vader kan zijn?' Ik kijk Jake aan en hoop maar gewoon dat hij me laat gaan. 'En wat maakt het jou uit of het gemeen is of niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Het zou niet alleen vreemd voor het kind zijn als zijn of haar moeder niet met zijn of haar vader is getrouwd en het zou niet leuk voor jouw zijn om te vertellen wat er gebeurt is waardoor Nate de vader is. Natuurlijk kan je nog veranderen van keuze.' Ik heb geen zin in dit gesprek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja, dat weet ik, daarom zeggen we sowieso dat het kind van jou is, maar als we niets over het kindje aan Nate vertellen, komt hij er misschien achter,' zeg ik zachtjes. Ik loop naar Jake toe en druk een kus op zijn wang. 'Ga dan mee? Dan wacht je buiten, zodat je weet dat alles goed gaaf?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Als ik daar kom, brengt het enkel problemen.' mompel ik en kijk haar aan.
    'Moet je echtgaan? Je kan hier toch blijven?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Wat is nou het probleem als ik erheen ga?' vraag ik dan aan Jake. Ik kijk hem aan. 'Ik ben in 10 minuten terug, dat is alles. Er gaat niets mis hoor, ik kom daar aan, vertel het nieuws, zeg dat ik hem op de hoogte houd van verdere nieuws en ik ben weer weg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'En toch wil ik liever dat je hier blijft.' mompel ik als een klein kind.
    Ik sla mijn armen over elkaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'In de tijd dat we hierover hebben gepraat, had ik al heen en terug kunnen wezen,' deel ik Jake koeltjes mee. 'En zeg me dan waarom niet? Waarom wil je niet dat ik ga?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Is het niet normaal dat een jongen wil dat zijn vriendin bij een pooier in een hoerenhuis op bezoek gaat.' zeg ik nu al even kil. Ik sta recht en loop naar de trappen. 'Doe wat je niet laten kunt als je het perse wil.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ga niet bij hem dat huis in, ik vraag hem wel om naar buiten te komen of wat dan ook,' zeg ik dan met een zucht. Dit soort gesprekken lopen nooit goed af. Jake wil naar boven lopen, maar ik houd hem tegen. 'Jake, wacht nou, ik wil niet ruzie maken om Nate.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar even aan. 'We hebben altijd ruzie als het om Nate gaat.' merk ik koel op en loop verder naar boven. Ik snap niet waarom elke keer voor nieuws naar Nate gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake blijft koel doen, terwijl ik me toch echt gewonnen gaf. Zeggen dat ik niet wil dat we altijd ruzie hebben om Nate. Ik loop Jake achterna naar boven. 'Dus je wilt dat ik hier blijf?' zeg ik dan. 'Als dat echt is wat je wilt.,'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en zucht. 'Ik wil leuke dingen met je doen. Gewoon knuffelen of weet ik veel en niet steeds denken aan het feit dat er meer dan 60% kans is dat het kind niet van mij is'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan gaan we ook leuke dingen doen, Jake,' zeg ik tegen hem. 'Sorry,' fluister ik. Het moet namelijk erg moeilijk voor hem zijn dat ik het Nate wil vertellen. 'Ik stuur hem wel gewoon een sms en klaar, oke? Dan gaan we zo lekker een filmpje kijken? Of wil je dat ik je een massage geef? Ja, ik weet dat jij dat normaal bij mij doet, maar ik kan toch wel ook een keer weer jou masseren?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak haar hand vast en speel wat met haar vingers. 'We kunnen dat alle 3 doen? Film, ik masseer jouw, jij masseert mij dan.' Ik kijk dan toch op naar haar ogen en glimlach lichtjes. Dan trek ik haar in een knuffel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake speelt weer met mijn vingers en zegt dat we alle drie kunnen doen. Ik knik dan. 'Oké, welke film gaan we dan kijken?' vraag ik aan Jake. 'Geen enge film, aangezien schrikken niet goed is voor de baby. Dus we kunnen een leuke disney-film gaan kijken? Of L-O-L the movie? Maakt mij niets uit.' Ik knuffel Jake terug en moet zo nog Nate gaan sms'en.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.