• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

FAMILIES

[ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:37 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jakey? (:

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

alexi heeft gestuurd xd

O, het leek me handiger als jij werd reageerde :3

Wacht, ik maak de post wel langer en quotisatie (:

okiiiii :p bn een valentijnskaart aant maken ma kkan et aan niemand geven geen idee wrm ik die dan maak xd

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Ja hoor, is goed,' zeg ik dan. 'Heeft je tante tijd denk je?' Ik hoop het namelijk wel, aangezien de baby toch in de gaten gehouden moet worden. Zijn armen liggen dan om mijn middel en ik vernauw mijn ogen iets als hij me uitdaagt. 'Ik geef helemaal niets toe,' antwoord ik dan. Hoewel ik het ergens wel leuk vond ja... Best wel leuk. Dan krijg ik een sms. 'Ho, wacht, timeout, even de sms bekijken.' Ik kijk op mijn mobiel en Alexi zegt dat het goed is. We sms'en wel als we komen, eerst moet ik Jake even een lesje leren dat ik niet zomaar hulpeloos onder hem ga liggen (; Ik stop mijn mobiel weer weg en kijk Jake dan aan met een grijns.

Jake
    Ik pruil nu. 'Je vond het wel leuk? TOch?' zeg ik nu iets onzeker 'en ja mijn tante heeft altijd tijd voor mij.'
    Ik druk terug kusjes over haar gezicht.

[sorry vo korte reactie xd]

Leslie Day
    Jake begint onzeker te worden en ik knipoog naar hem. 'Oke, het was leuk,' zeg ik dan tegen hem. 'Zullen we dan zo naar je tante gaan?' Hij drukt dan kusjes over heel mijn gezicht en ik lach erom. 'Is dat je nieuwe ding? Kusjes over heel mijn gezicht drukken?' vraag ik aan hem. Ik hang nog steeds boven Jake. 'Zie je al dat ik een buikje begin te krijgen?' Vraag ik aan hem.

jake
    'Ja is goed en nee ik zie het nog niet.' glimlach ik haar iets geruststellend.
    Ik rol ons terug om, sta op en trek haar dan met me recht. Ik flits ons naar mijn tante. Ze schrikt op als we plots voor haar neus staan en grinnikt dan. 'Ook hallo.' zegt ze.

Leslie Day
    'O, oké,' zeg ik als Jake antwoordt dat hij nog niets ziet. Het zou me denk ik niet zo heel veel uitmaken, als het wel te zien is, maar in het begin dan lijkt het alleen maar alsof je dik bent, niet zwanger. Jake rolt ons dan weer om en trekt me recht als hij staat. Hij flitst ons weg en zijn tante lijkt te schrikken, maar ze kan er wel om grinniken. Ik glimlach naar haar. 'Hallo, hopelijk hebben we u niet te erg laten schrikken,' zeg ik dan.

Jake
    'Kun je de baby controleren?' glimlach ik en ze glimlacht. Ze wenkt ons en neemt ons mee naar een aparte kamer. Er staat een bed en verschillende apparaten. 'Ga maar liggen.' glimlacht ze tegen Leslie.

Leslie Day
    Zijn tante neemt ons mee naar een andere kamer en ik zie allerlei apparatuur wat me best wel bang maakt. Ik kan gewoon niet goed tegen dit soort dingen, ik haat dokters. Of in ieder geval de dingen die ze doen. 'Ja, is goed,' mompel ik dan als ze zegt met een gllimlach dat ik daar maar moet gaan liggen. Ik loop naar het bed en ga er dan op liggen. Een beetje nerveus kijk ik om me heen.

Jake
    'Ontspan' glimlacht mn tante. 'Ik ga gewoon je shirt iets omhoog doen en wat gel erover doen. Dan ga ik met een klein apparaatje over je buik, zodat er beelden van in je buik, op dat schermpje komen.' en ze wijst naar het schermpje naast het bed. Ik ga naast Leslie zitten en pak haar hand vast. Mijn tante schuift Leslie's shirt omhoog en pak wat van een soort gel. Ze smeert het over Leslie's buik.

Leslie Day
    Ik probeer gewoon rustig in en uit te ademen als Jake's tante zegt dat ik moet ontspannen. Ze zegt wat ze gaat doen en ik knik. 'Ik weet het, wat u gaat doen,' zeg ik met een klein glimlachje. Jake zit naast me en heeft mijn hand vast. 'Oe, de gel is koud,' zeg ik dan. Hoewel dat bijna altijd zo is met gel, ik vraag me af hoe dat kan. Als de gel op mijn buik zit, pakt zijn tante het apparaatje. 'Ik heb niet zulke hele goede ervaringen, met ziekenhuizen,' zeg ik dan, 'alleen in de tijd dat ik erin lag, ging het nogal anders. Aangezien dat zo'n driehonderdvijftig jaar geleden is.' Ze zet het apparaatje op mijn buik. 'Eens even kijken,' zegt ze dan en beweegt het apparaat rustig.

Jake
    Ik verdeel mijn aandacht onder Leslie en het schermpje. Ik kijk dan naar Leslie.
    Iets trots aangezien ze, na haar ervaringen, toch nog rustig blijft.

Leslie Day
    Even denk ik terug aan hoe het eraan toe ging bij Katherine. Ik werd vastgemaakt aan een houten tafel en er was nog niet apparatuur zoals dit. Ze gingen met naalden enzo in mijn buik, omdat het veel te snel groeide. Ik had nergens meer weet van en probeerde weg te komen, maar het lukte niet. Zelfs wegflitsen ging toen niet. Ik bijt op mijn lip en probeer me op het scherm te richten, zodat ik niet straks weer door hormomen geleid zal worden. Zeker in het bijzijn van Jake's tante wil ik het niet. Even geef ik een zacht kneepje in Jake's hand.