Ember green - Witch
Na een tijd hoor ik ruzie en geschreeuw dicht bij een huis, ergens. O nee hè? Was ik in de Stad?!? Dat was heeeeel ver weg van het bovennatuurlijke bos! Als Humans en Fighters zouden merken dat ik een heks was.. Dan heb ik het gevoel dat er nog een heks is. Met mijn handen glijd ik langs de muren van de stad, en opeens sta ik voor iemand, hij was ook een heks,, een... Tovenaar, dat was het. Wat deed hij in de stad? "Jij..bent toch een tovenaar? I-k ben Ember, een heks." Zeg ik verlegen, shit!!! Had ik nou aan een mens verklapt dat ik een heks was??? Maar hij was voor mijn gevoel echt een tovenaar. "Green, Ember Green." Voeg ik er snel achteraan als ik merk dat ik mijn achternaam nog net heb verteld. Ik praat zo zacht mogelijk tegen hem, niemand anders mocht het horen."moet je niet, in het- in het bovennatuurlijk bos zijn?" Ik wist niet zeker of hij me vragend aan keek want ik kon hem niet zien, "Dat is een bos voor bovennatuurlijke wezens, daar moet je heen, je bent toch,, een tovenaar? Ik woon daar ook," woonde, murmelde ik zacht tegen mij zelf. Waarom moest dat rot huis instorten? "Als de mensen merken dat e een heks -- Uh tovenaar bent, dan.." Verder durf uk niets te zeggen en kijk wel ookal zie ik het niet, waarom, Ember, waarom? Waarom doe je zo verlegener en vertel je al je geheimen?!?!? This is not You, Ember, Not like You...
May StarClan light your path.