• Ik zit in een tweestrijd, ik ben aan het sparen, maar ik weet waarvoor, de iPod touch 5e generatie, of de iPhone 4. Als iemand (een van)beide heeft, hoor ik graag een mening, en argumenten welke ik wel/niet moet kopen, en waar jullie ze kochten. Dit wordt btw mijn eerste apple product.
    Ik weet de excate prijzen niet, dus als iemand die heeft, is dat ook handig!
    Mijn argumenten (zeg aub of ze kloppen!)
    -iPod heeft meer geheugen
    -iPhone kan je mee bellen -duh-
    -iPhone is iets uitgebreider
    -iPod heeft een nieuwer besturingsysteem -maakt dat veel verschil?-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Ik zou eerder gaan voor de iPhone. Want in principe is iPhone een telefoon en iPod ineen, niet? Zelf heb ik geen van beide (ik heb de eerste generatie van iPod touch) maar je weet nu mijn mening dus. c:

    Ik zou zelf voor een iPhone kiezen, maar dat komt vooral omdat ik er zelf ook eentje wil. En ik heb al een iPod, waar ik trouwens erg blij mee ben! Maar met iPhone kan je whatsappen, bellen en weet ik veel allemaal en ook gewoon wat een iPod kan (dus muziek luisteren, apps downloaden)


    As travars

    Overjoyed schreef:
    Ik zou zelf voor een iPhone kiezen, maar dat komt vooral omdat ik er zelf ook eentje wil. En ik heb al een iPod, waar ik trouwens erg blij mee ben! Maar met iPhone kan je whatsappen, bellen en weet ik veel allemaal en ook gewoon wat een iPod kan (dus muziek luisteren, apps downloaden)

    thank you!


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Overjoyed schreef:
    Ik zou zelf voor een iPhone kiezen, maar dat komt vooral omdat ik er zelf ook eentje wil. En ik heb al een iPod, waar ik trouwens erg blij mee ben! Maar met iPhone kan je whatsappen, bellen en weet ik veel allemaal en ook gewoon wat een iPod kan (dus muziek luisteren, apps downloaden)


    Bad decisions make good stories.

    Overjoyed schreef:
    Ik zou zelf voor een iPhone kiezen, maar dat komt vooral omdat ik er zelf ook eentje wil. En ik heb al een iPod, waar ik trouwens erg blij mee ben! Maar met iPhone kan je whatsappen, bellen en weet ik veel allemaal en ook gewoon wat een iPod kan (dus muziek luisteren, apps downloaden)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou ook voor de Iphone gaan.


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Ik zou ook voor de Iphone gaan.


    26 - 02 - '16

    Ik vind de nieuwe Ipods een beetje raar, ze kunnen alles wat een telefoon kan. Behalve dat het geen telefoon is. Ik zeg Iphone.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik vind de nieuwe Ipods een beetje raar, ze kunnen alles wat een telefoon kan. Behalve dat het geen telefoon is. Ik zeg Iphone.

    haha oke :D dankje


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler