• [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 12:09 ]

    Ik zou het wel willen.


    we danced all night to the best song ever.

    Ik hou niet echt van schrijven.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben 14 jaar. En eigenlijk heb ik hier op quizlet nooit geschreven.


    we danced all night to the best song ever.

    Haha, ik wil wel eens ergens over schrijven waar ik geen fan van ben. Lijkt me een leuke uitdaging, me in iets nieuws verdiepen.
    Ik ben 16 jaar, max. abo's... 38 ofzo (ik schrijf normaal onbekende personen), ik schrijf bijna elke dag en al drie jaar (al deed ik het eigenlijk altijd). Nee, ik heb nooit in de top gestaan, maar wil wel samenschrijven wegens bovenstaande reden. Kijk anders even bij mijn stories voor mijn schrijfstijl (volgens mij ligt het daar niet aan. Hoop ik althans :'D).


    I can't even think straight.

    Ik wil wel samen schrijven , ik ben 14 , max abo's 16 , nog nooit in de top , ik schrijf zo al 3 jaar maar niet op Q. Samen schrijven lijkt me gewoon leuk.

    Nog iemand ?

    xFABULOUIS schreef:
    Nog iemand ?

    Je kunt ook vriendelijk vermelden dat je ons niet ziet zitten, hoor. x'd Haha. Is toch prettiger dan niets horen.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Je kunt ook vriendelijk vermelden dat je ons niet ziet zitten, hoor. x'd Haha. Is toch prettiger dan niets horen.


    Ik bedoel het niet slecht ofzo hoor...

    Ik ben 13 jaar en schrijf al verhalen sinds ik kon schrijven -ongeveer toch, alleszins heel lang-. Ik heb nog nooit in de top gestaan -zo lang zet ik mijn verhalen nog niet op Quizlet- en het maximum aantal abo's dat ik al heb gehad, is 15 à 20, but who cares? Ik schrijf voor mezelf.
    Als ik zin en/of inspiratie heb, schrijf ik meestal al vooruit. Als ik dan eens geen zin heb om te schrijven, kan ik gewoon een al geschreven hoofdstukje activeren.
    Als ik op voorhand al een heel verhaal heb uitgedacht, schrijf ik vaker dan wanneer ik enkel het begin heb bedacht, omdat ik dan al weet hoe ik het wil laten lopen.
    Ik wil samen met je schrijven omdat ik van over 1D schrijven houd en omdat je story er goed uitziet.

    Laat je iets weten, of je nu samen wilt schrijven of niet?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Als je inspiratie en wat reclame nodig hebt (dus als je al met twee bent) staat mijn bus altijd open :)

    xFABULOUIS schreef:
    (...)

    Ik bedoel het niet slecht ofzo hoor...

    Het geeft ook niet. En dat denk ik ook echt niet. Het was alleen een tip, omdat anderen het misschien bot vinden om via een vraag naar anderen te moeten horen dat je hen niet kiest. (:
    Succes in ieder geval.


    I can't even think straight.

    Ik ben 13 jaar en zit op 3VWO, ik schrijf al sinds groep 4, ongeveer, verhalen, toen waren het nog blije kinderverhaaltjes (:, en ik heb altijd een grote fantasie gehad. Ik weet het maximum aantal abo's even niet, ik denk iets van negen of tien bij m'n BTR story, maar daar schrijf ik niet meer bij, dus er zijn abo's vanaf gegaan ;$ Ik schrijf redelijk vaak, maar ik lees meer. Soms schrijf ik dagen niet en soms schrijf ik best wel veel op een dag. Dat ligt gewoon aan het aantal SO's en proefwerken ik heb en hoeveel huiswerk, maar het ligt ook aan mijn inspiratie (: Ik heb nog nooit in de top gestaan, maar ik ben ook nog niet zo heel lang op Quizlet. Maar het lijkt me gewoon best wel leuk om samen te schrijven, want dan kunnen we elkaar helpen als we bij ons stukje vast zitten, of dan brengen we elkaar op ideeën, ideeën die je normaal zelf niet verzint, maar wel erg leuk zijn. x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.