noelle1111 schreef:
Aurora Trel
Ik schrik op als ik een harde klap hoor. Ik ren naar buiten en zie een meisje naast een boom liggen. In haar hoofd zit een wond en ik ren naar haar toe. Ik til haar op en loop terug naar binnen. Geweldig een weerwolf en een werecat in mijn huisje. Maya kijkt geschokt op als ik het meisje op de bank leg. Ik gooi een deken over haar heen en kijk naar Maya. Ze was aangekleed en ze was waarschijnlijk de enige die de weg naar de heks wist.
'Ren terug naar die heks,' zeg ik snel. 'En zorg dat ze hier komt om haar te genezen.' Ze knikt en rent het huisje uit. Ik ren naar de keuken en maak een doekje nat, vlug leg ik dat op haar hoofd. Ik was dan wel een fighter. Ook al moest ik de mensen beschermen tegen deze wezens, dat hield nog niet in dat ik hun ook niet mocht helpen. Ik wacht gespannen af wanneer Maya terugkomt met, hopelijk, de heks.
Maya Angel Romaro - Weerwolf
Snel ren ik terug naar het huis van de heks. Ik dwing mezelf om steeds harder te rennen. Als ik bij het huis ben aangekomen neem ik niet de tijd om aan te kloppen, maar loop gewoon binnen. Ik bots bijna tegen de vampier op die de deur een beetje open houd. Ik grom naar haar en draai me om, voor me staat een ander persoon die ik niet ken. Jemig, hoeveel onbekende personen kom ik tegen op een dag?!
Ik grom weer en draai me om. Zonder Jennifer aan te raken ren ik verder het huis in. Als ik de heks tegen kom zeg ik:
'Kom mee. Er is iemand gewond!' Ik pak haar arm vast en begin haar mee te trekken, tegelijk hopend dat we op tijd bij die persoon zijn.
It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki