Rain Thunder - Werecat
Ik verveelde me, en zuchtte. Waarom moest ik zo snel weg van idrille? Oh ja, omdat ze anders zouden merken dat ik nep blij was. Ik loop door het bos over het koele gras. Langs bomen en kwam bijna bij de poort. De poort van de stad en bovennatuurlijke bos. Ik loop naar de stad, de poort door. ik was wel zo slim om mijn oren en staart 'ontzichtbaar' te maken. Ik loop snel de boeken winkel in. Als ik toch niks te doen had, waarom dan niet lezen? Ik pakte een boek. Het heet 'Full Moon' en daardoor herinner ik me dat het vanacht volle maan is. Dan kon ik mijn krachten weer eens laten zien. Beter jagen, sneller zijn.. man, volle maan was te gek. En de fighters zouden dan allemaal bang het bos uit gaan, en de mensen hun deuren en ramen op slot. Zo overdreven. Ze snapten niet dat sommige bovennatuurlijke wezens, niet gelijk doodde. Ik lees de achterkant van het boek. Er staat allemaal bovennatuurlijke dingen. Het gaat ongeveer over een vampier die iedereen dood, en er is een simpel mens die hem moet verslaan. Het klonk niet zo spannend, maar ik kon niks anders vinden. Ik leg het boek op de balie naast de kassa en kijk naar de mens die er achter staat. Ik probeer er voor te zorgen dat hij niet ziet dat mijn ogen van kleur veranderen. Daar door doe ik de cappichon van mijn blauwe vest op. Rain, mijn naam paste er zelfs bij. 'Heb je het al gehoord?' zei hij terwijl hij het boek scande. Oh sh*t, hij begon een gesprek met me! Daar had ik geen zin in. Als hij één keer in mijn ogen keek was het te laat. 'Wat?' vraag ik en doe alsof ik haast heb. 'Dat er allemaal fighters het bos in zijn gegaan en nooit terug kwamen! De leider is zelfs dood!' zegt de jongen. 'Oh,' zeg ik. Ik bedenk me dat ik in Aurora's huis was. De fighter. 'En uh, Aurora Trell?' vraag ik snel. 'Die leeft nog. Hoezo?' zegt de jongen. 'Uhmm, ik heb gehoord dat ze een hele sterke fighter is.' zeg ik snel. De jongen knikt. 'Twee euro a.u.b' Ik geef hem geld, en pak het boek. Als ik eindelijk thuis ben ga ik op de veranda )(of hoe je dat ook typt) zitten en open mijn boek. Vier hoofdstukken later zie ik de zon ondergaan en berg het boek op. Ik spring met mijn katten krachten het dak op, en wacht tot de maan op is.
[ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 17:24 ]
May StarClan light your path.