Dan wordt ik wakker. Ik ga met mijn hand voorzichtig over mijn ogen. Er zaten korsten van bloed onder dat opgedroogd was, nog maar net want het voelde nattig. Ik probeerde mijn ogen te openen. Toen ik dat deed schrok ik me rot. Ik zag geen zwarte duisternis zoals altijd. Ik kon zien. Wel wazig maar het was beter dan het zwartte! Ik zag kleuren, alles had verschillende vormen.. het gras bewoog in de wind, het was zo mooi, maar wel onduidelijk. ''Danny! Aurora!'' Riep ik en stond op, wel wiebelig met pijn in mijn knie, maar ik negeerde het. ''Ik kan zien!'' riep ik. ''Wel wazig maar ik zie wel kleuren en vormen..'' ik liep naar Danny en Aurora, maar kon hun gezicht niet goed zien. Daar stond ik te verweg voor. Ik spreek dan een spreuk waardoor mijn handen licht geven en ik ga langzaam naar mijn ogen met mijn handen. Ik kon dit al veel langer, maar ik wist dat het niet werkte bij blinden. Misschien wel bij mensen die wazig zien, dacht ik. Ik genas mezelf langzaam, maar het kostte veel kracht. ''Nu kan ik zien..'' hijgde ik. ''We moeten hier weg!'' Ik keek naar Danny, hij was best.. 'mooi,' en Aurora zag er stoer uit. Helaas had ik geen tijd om mezelf te bekijken in een spiegel. Ik trok Danny en Aurora snel weg uit het huis diep het bos in. Het was makkelijker de dingen te ontwijken nu ik ze kon zien. Tien meter verder is mijn energie echt op. ''Aurora, waar is het huis?'' zei ik. Toen voelde ik oppeens spijt. Ik zag dat ze bloedde.
''Sorry,'' zei ik zacht. ''Sorry dat ik mezelf genas inplaats van jou..en nu heb ik er geen energie meer voor..'' Ik zag een groepje fighters aankomen.
''Ren!''
May StarClan light your path.