Danny Jake Davids|| Tovenaar
'Ik wil je eigenlijk al een tijdje iets zeggen en..,' Ze zucht zacht. 'Oké. Ik weet niet eens hoe je gaat reageren met die maan, maar weet je nog die brief van Ember.' Ik knik even en luister dan weer naar haar.'' Dat was waar. Ik vind je echt leuk en ik voel me veilig bij je. En ik snap als je me niet leuk leuk vind want eigenlijk ben ik ervoor gemaakt om je nek om te draaien.'
Mijn blik veranderd weer als ze zegt dat ze er voor gemaakt is om mijn nek om te draaien, maar ik hou me in.
Ik wou dit gewoon echt kwijt want ik werd er gek van om het steeds voor mezelf te houden of dat je via Ember er achter moet komen' zegt ze.
Er komen tranen over haar wangen en ik kijk haar met een schuin hoofd aan.
'Maar als je iemand anders leuk vind, zoals bijvoorbeeld Ember, dan zal ik je loslaten en doen alsof ik nooit iets meer voor je voelde dan een goede vriend' zegt ze nog snel.
Ik blijf haar aankijken. Eerlijk gezegt wist ik niet wat ik moest zeggen.
''Ik......'' begin ik als ik een hand door mijn haar haal, maar meteen houd ik mijn mond weer. Ik heb echt geen idee hoe ik hier op moet reageren.
''Dit is allemaal mijn schuld.'' Zeg ik met een zucht. ''Als ik niet tegen mijn moeder was in gegaan woonde ik daar misschien nog en was ik die dag nooit op straat geweest. Dan was dit alles nooit gebeurd. Niet met de Fighters, niet met de brief.'' Ik ga weer op de grond zitten.
''Ik snap eigenlijk niet eens waarom je me leuk vind. Ik ben gewoon een toverende idioot die zichzelf sneed, omdat hij zich waardeloos voelde. En nu ik er over na denk, mijn moeder had gelijk, ik ben waardeloos.''
I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!