Rain thunder - werecat.
"Het wordt al donker ik ga maar weer eens denk ik. Bedankt voor alles." Zeg ik snel en pak mijn taa terwijl ik naar het raam kijk. De storm heeft een korte pauze, dus ik ga. "Doei!" Zeg ik nog en sluit de deur achter me, op vier poten snel ik naar m'n huis en sta rechtop. Daarna eet ik snel een stukje rauwe vis dat ik nog had en ga slapen.
Ember Green - Witch
Ik droom over Danny en Aurora terwijl ik slaap.
Ik loop over het natte gras en de lucht is heel mooi blauw terwijl de zon door de enige boom schijnt. Ik stop als ik een bekende stem hoor. Danny! "Ember! En wat vind je van de wereld?" Vraagt hij.
"De wereld is perfet en mooi."
"Maar niet zo mooi als jij, Ember."Zegt hij. Ik glimlach.
"Maar lang niet zo mooi als jij Dann-" aurora komt aan.
"Aurora, het is niet wat-" begin ik.
"Is het wel. Jij wil danny afpakken."
"Nee ik.."
"Wel!" Ze pakt haar boog en een pijl die ze op de pees legt.
"Vaarwel, Ember."
Ik schrik wakker. Het is ochtend als ik uit het raam kijk. Aurora wou Danny al, maar mij voor hem aanvallen dat deed ze toch nieet? Ik moest dus stoppen met danny willen.. voor Aurora. Voor een Fighter.. Voor een vijjan... Vriendin. Een echte. Ik zuchtte en stond op, mijn knie deed pijn toen ik opstond. Ik liep naar de badkamer. Aurora en Danny sliepen nog. Ik waste mezelf en deed andere kleren aan die ik in een kast had gevonden. Eindelijk die verbrandde uit. Ik liep naar de koelkast en maakte één broodje, en at het op terwijl ik een pen en een papier zocht. Ik schreef een brief. Ik had 'blind schrijven' geleerd. Hetzelfde als schrijven maar als ik het wou lezen had ik speciale papier enzo nodig, nu dus niet meer. Danny en Aurora konden dit dus ook lezen.
voor Aurora en Danny
Bedankt dat jullie me hielpen. Jullie worden vast gelukkig met z'n twee. Ik ga weg, ik wil niet in de weg zitten.
Jullie twee horen bij elkaar en vinden elkaar leuk. Ik ga het bos weer in en vind wel iets. Mijn knie doet toch niet zo'n pijn meer.
Aurora, ik wou Danny ook, maar jullie horen juist bijelkaar.. Als ik terug kom komt er ruzie en moet Danny kiezen en blablabla.
Ik wil dat niet. Ik ben het bos in en vind wel iemand anders waar ik kan blijven...
Ember.
Ik loog. Ik loog in de brief maar anders zouden ze me zoeken en blablabla. Ik wist dat ik niets anders kon vinden om te mogen blijven slapen. Mijn knie deed nog zeer. En fighters zouden me wel pakken, en gevangen houden etc..
Misschien was dat wel beter, dacht ik. Een wereld zonder lastige Ember.
Ik zuchtte en legde het briefje op de eettafel en vertrok. Ik ging eerst zitten bij het meer in de vallei. Buiten waren fighters, en mijn knie deed te veel pijn om een heel bos door te sjouwen, ik legde mijn benen in het water en ging zitten op de kant.
Water werkt helend, wist ik.
[ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 0:31 ]
May StarClan light your path.