Ember Green - Witch
''Ga je nou serieus wachten totdat ik sorry ga zeggen?'' begint Aurora. Wat ze daarna zegt vindt ik vreselijk, ik schreeuw terug.
''Wie zegt dat jij mij moet beschermen?! Ik ben weg. Kom niet achter me aan want ik ga naar de fighters die nemen me gevangen. Waar ik hoor. Doei baas.'' het klonk gemeen, maar als zze serieus dacht dat zij de baas was. Met tranen in mijn ogen loop ik weg. Ik ren. Aurora wou me vast achtervolgen. Na een hele tijd rennen met pijn in mijn knie loop ik de stad in. Een paar fighters rennen op me af. Ik spring omhoog en klim op het dak van een van de huizen. Ik val bijna maar hou toch vol. Hoogtevrees had ik niet. De fighters gaven het op en de zon ging onder. In een steegje rustte in uit en ging zitten. Misschien moest ik terug gaan, ik hoor wel in het bovennatuurlijke bos. Maar nee, dan zou ik iedere dag te maken hebben met Aurora. Een fighter kun je ook nooit vertrouwen. En ik dacht nog wel dat we vrienden waren, dat ik een echte vriend had. Maar nee. Als Aurora niet kon begrijpen dat je niet de baas over je vrienden bent, weet ze ook niet wat echte vriendschap is. Een fighter ziet me en ik zucht en doe mijn cappichon op. 'Neem me maar mee dan,' zucht ik. Ze doen me handboeien om en trekken me mee terwijl ze me ruw duwen. 'Relax ik ontsnap heus niet. Als het bos vol zit met fighters die me niet mogen ga ik daar ook niet heen. ik vind wel wat anders.''
''je kunt toch niet ontsnappen al zou je het willen.'' spot de Fighter.
'Echtwel,' ik draai me naar hem om terwijl ik mijn handboeien een soort van smelt met mijn magie.
'Bewijs het dan,' hij grijpt een zwaard van z'n rug. Ik ren weg als ik vrij ben en ben sneller dan de fighter. Als ik ver genoeg weg ben en veilig, gebruik ik wat kruiden om op mijn knie te doen die alweer geneest is al heeft het rennen klimmen en springen niet geholpen. Ik loop verder en verder uiteindelijk ben ik bij het hek van het bovenatuurlijke bos. Ik spring er met gemak overheen en zie een huis. Zonder na te denken klop ik op de deur.
(het ''Huis'' is idrille's huis.)
Rain Thunder - Werecat.
Als ik wakker word is het al weer nacht. Achja. Ik kleed me aan en besluit te gaan vissen. Als ik een vis vang komt er een vogel aan die hem steelt. Ik sprint er met kattensnelheid achter aan en spring zo hoog mogelijk een boom in. Van boom naar boom race ik terwijl ik de vogel bijhoud. Als ik naar beneden kijk zie ik een dode fighter liggen met een pijl en boog er bij. De boog was een Longbow. Gelukkig had ik getraint in boogschieten. Ik sprong naar beneden en greep de boog, waarna ik weer de bomen in sprong. De vogel met de vis had nu een voorsprong, maar ik haalde hem wel weer in al koste het wel tijd. Ik leg een pijl op de pees en richt op de vogel. Ik spring met volle kracht en schiet de pijl. Het raakt de vogel, en ik land op ''vier poten,'' op het gras waar het maanlicht op schijnt. Nog een nacht en de maan was vol. Ik keek naar de vogel en de vis. Twee prooi in een klap, yay! Ik had honger.
May StarClan light your path.