• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Sikowitz schreef:
    (...)
    [gewoon naar de les gaan.

Zayn of Chayenne voor Sonny bij Wiskunde?]

[wat's met Zayn ?]

Danmarks Dynamite.

MalikMore schreef:
    (...)

[wat's met Zayn ?]

[prima, maar moet eerst eten ;3]

Sikowitz schreef:
    (...)

[prima, maar moet eerst eten ;3]

[wait, wat is er dan met Zayn ? I don't get it ? ö - Is het of Sonny bij Zayn komt zitten ofzo :')]

Danmarks Dynamite.

Liam James Payne

Ik schud lachend mijn hoofd als Tyler zijn nummer op een meisje haar arm schrijft. 'Player' zeg ik lachend en als hij mij begroet heeft en we elkaar een box hebben gegeven. 'Vat niet zo leuk als het is om mij te zijn' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik besluit mijn boeken er maar is bij te pakken en doe mijn tas open. Ik pak mijn tas en haal de frans boeken uit mijn tas en mijn agenda. Ik had echt helemaal geen zin in deze les maar ja. 'Leuke vakantie gehad?'vraag ik en kijk hem aan. 'Zeker weer veel meisjes gehad' voeg ik er lachend aan toe. Tyler was echt veel met meisjes bezig maar ik bedoel dat waren de meeste jongens. Ik was er ook altijd wel mee bezig maar niet zo dat ik op elk leuk meisje haar arm mijn nummer ging schrijven.

Tyler Jay Lopez

'Player' lacht hij en ik kijk hem nep-beledigd aan. 'Na ah! Ik ben geen player, ik ben een flirt. Ik heb geen relatie dus kan geen player zijn.' zeg ik met een grijns en steek vervolgens mijn tong uit. 'Leuke vakantie gehad? Zeker weer veel meisjes gehad' lacht hij en ik knik grijnzend. 'Turkije, lekkere chicks man.' grijns ik en ik krab even aan mijn kin. Niet geschoren, ach het staat wel leuk.. 'En wat heeft onze brave Liam gedaan deze vakantie' grijns ik en kijk hem vragend aan. Wat? Hij is braaf vergeleken met mij, vind ik..

El Diablo.

MalikMore schreef:
    (...)

[wait, wat is er dan met Zayn ? I don't get it ? ö - Is het of Sonny bij Zayn komt zitten ofzo :')]

[Grapje las het verkeerd dacht want met Zayn. Als in ontmoeten, naartoe gaan.

Met Zayn bedoelde ik. Hij si de enige met Chayenne den Sonny die in de les zitten want Haz, Lou en Addison zijn aan et spijbelen. Haz en Lou tenminsten Addison heeft nog niet geregeerd.
    Dus of Zayn of Chayenne met Sonny wil praten ofzo. ;3]

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:41 ]

Alice Green
    Kreunend werd ik wakker en met een slaperig hoofd zag ik mijn moeder, zoals gewoonlijk, in de deuropening staan. Ze maakte me nog elke morgen zelf wakker, omdat ik niet tegen het geluid van wekkers kon. Ik glimlachte zwakjes naar haar en trok het deken van me af, waarna ik mijn benen over de rand zwaaide en mijn voeten in mijn warme pantoffels liet glijden. Ik rekte me een paar keer uit en opende toen mijn gordijnen. Buiten was het zoals gewoonlijk bewolkt, maar ik was het depressieve weer wel al gewoon. Ik liep mijn kamer uit en ging onmiddellijk de badkamer in. Daar nam ik snel een douche, kleedde me aan en ging met een borstel door mijn kastanjebruine haren. Na een halfuurtje zat ik beneden aan tafel. Alleen, want mijn moeder was tien minuten geleden naar haar werk vertrokken. Ik at mijn kom onbijtgranen volledig leeg en dronk daarna een half glas fruitsap, zoals ik elke dag deed. Toen ik een blik op de klok wierp, zag ik dat ik moest voort maken, of ik kwam al te laat op mijn eerste schooldag. Ik ruimde snel de tafel af en trok daarna mijn jas en schoenen aan, sloeg mijn rugzak over mijn schouder en sloot de voordeur achter me. Gelukkig woonde ik maar op tien minuutjes lopen van school, dus kon ik lekker lang slapen. Ik haalde mijn Ipod boven en zette wat muziek op. Fluisterend zong ik de hele tijd mee, en zelfs toen ik de school kwam binnengelopen bleef ik zingen. Ik liep door de gangen op zoek naar mijn kluisje en propte daar uiteindelijk de helft van mijn boeken in. Met een half zo zware rugzak liep ik toen verder naar mijn eerste lesuur, Frans. Het vak waar ik echt helemaal niets mee had. Zuchtend liep ik het lokaal binnen, dat al aardig goed vol zat. Ik zocht een plaatsje achteraan en gelukkig voor mij was er nog een bank vrij. Ik zette me neer en haalde mijn schrift boven. Ondertussen keek ik rond en zag ik al verschillende leerlingen die me bekend voor kwamen.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:43 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Liam James Payne

'Na ah! Ik ben geen player, ik ben een flirt. Ik heb geen relatie dus kan geen player zijn.' zegt hij en lachend schud ik mijn hoofd. 'Ownee tuurlijk want dat is alweer heel anders hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. Turkije, lekkere chicks man.' grijnst hij na mijn vraag over zijn vakantie/ Ik grinnik even, 'Had geen ander antwoord verwacht' zeg ik lachend. 'En wat heeft onze brave Liam gedaan deze vakantie' grijnst hij, ik wist dat hij me braaf vond maar dat valt eigenlijk nog wel mee. 'Naar Spanje geweest' zeg ik. Er liepen wel wat leuke meiden maar niet zo heel veel jammer genoeg maar alsnog was het wel leuk daar. 'En heb je al zin in na school?' vraag ik grijnzend. De traditie zou ook dit jaar niet vergeten worden, dat zeker niet. Ik vraag me eigenlijk wel af welk meisje ik krijg, het was maar gewoon afwachten maar ik hoopte wel dat het gewoon een leuke was en niet dat ik mijn aandacht moest steken in zo'n meid die ik helemaal niet mocht of zo. Daar had ik dus echt geen zin in.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:43 ]

Sikowitz schreef:
    (...)
    [Grapje las het verkeerd dacht want met Zayn. Als in ontmoeten, naartoe gaan.

Met Zayn bedoelde ik. Hij si de enige met Chayenne den Sonny die in de les zitten want Haz, Lou en Addison zijn aan et spijbelen. Haz en Lou tenminsten Addison heeft nog niet geregeerd.
    Dus of Zayn of Chayenne met Sonny wil praten ofzo. ;3]

[Ja, is goed hoor. Laat haar maar naar Zayn gaan als je wil.]

Danmarks Dynamite.

Tyler Jay Lopez

'Ownee tuurlijk want dat is alweer heel anders hé' zegt hij lachend en ik knik. 'Inderdaad, op dit gebied heb je nog veel te leren jochie' grijns ik en sla grijnzend op zijn schouder. 'Had geen ander antwoord verwacht' lacht hij, en ik grijns even trots. 'Naar Spanje geweest' zegt hij en ik kijk hem even aan. 'Tering er gaan veel mensen naar Spanje.' lach ik. 'En heb je al zin in na school?' vraagt hij met een grijns. 'Natuurlijk, wat denk jij dan? Ik ga de eerste zijn dit jaar.' grijns ik en kijk hem aan. 'En wat is jouw tacktiek.' grijns ik en lach even. Ik had mijn plan al, alles was helemaal uitgestippeld. Het zou perfect worden, en ik zou dit jaar als eerste de naam afstrepen....

El Diablo.

Louis Tomlinson.
    Opnieuw fronste ik mijn wenkbrauwen, Harry deed vreemd. 'Wat is er aan de hand? Je reageert raar.' Vroeg ik maar direct op de man af en als hij het me niet zou vertellen dan zou ik het wel op een andere manier uit hem krijgen, hopelijk. 'Hm, ja, groot gelijk heb je. Al die sores van vrouwen aan je hoofd. Nee, daar moet ik niets van hebben. Daarom krijgen al die meisjes ook nooit mijn telefoon nummer, zelfs niet als ze ernaar vragen.' Een grinnik verliet mijn mond, eigenlijk best wel zielig dat ze altijd mijn verhaaltjes geloofde. 'Zullen we rondom de school gaan kijken? Ik verveel me.' Ik wiebelde op en neer op het bankje en keek Harry met twinkelinde ogen aan. 'Of blijf je liever hier?' Waarschijnlijk stemde hij wel in, maar voor de zekerheid kon ik het nu maar vragen, omdat hij wat anders reageerde.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Sonny Mabel Puckerman
    Ik kwam er al snel achter dat ik heel mijn Wiskunde boek niet bij me had en keek de klas rond. Bijna iedereen zat al naast iemand, maar al snel viel mijn oog op Zayn. Hij had zijn benen op de stoel naast hem gelegd en zijn oordopjes in. Hij wilde duidelijk niet dat er iemand naast hem kwam zitten. wat voor mij juist de reden gaf om hem uit te kiezen. ik griste mijn tas van tafel en gooide hem op de tafel van Zayn waar ik al snel naast stond. Ik duwde zijn benen van de stoel en ging nonchalant naast hem zitten en snel trok ik nog een oortje uit zijn oor, zodat hij me verstond. ''Ik heb geen boek, dus of ik met jou mee kan kijken.'' Glimlachte ik lief en onschuldig. Lief en onschuldig, zo zag ik eruit ja. Maar iedereen hier wist wel beter. Als Zayn me nu alsnog zou weigeren, zou ik helemaal niet meer zo lief en onschuldig zijn. Daar kon hij op rekenen.

Harry Edward Styles
    Ik wist het. Louis was mijn abnormale gedrag opgevallen en ik sloeg mijn ogen neer. ''Niets, te weinig seks gehad tijdens de vakantie.'' Altijd alles afschuiven op seks. dat was het eerste wat je leerde als je in het voetbalteam terecht kwam. Maar het was waarschijnlijk overduidelijk dat ik loog. Louis vroeg of we een rondje om de school gingen maken en begon op het bankje te wiebelen. 'Of blijf je liever hier?' meteen schudden ik mijn hoofd. ''Neem lopen is goed.'' Glimlachte ik. Ik wist dat het helemaal niet goed voor me was om telkens met Louis te zijn. maar ik deed het automatisch. daarbij, kon ik hem nu toch niet plots aan de kant schuiven?
    Ik stond weer recht en zetten een paar stappen weg, waarna ik achterom keek. Kom dan.'' Lachte ik.

[Iemand die RAE wilt meeten?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Zayn Javaad Malik

Ik schrok van Sonny's plotselinge gedrag. Ik wist hoe ze was, want ook haar kende ik al van vorig jaar. Ik haal mijn oortjes uit mijn oor en kijk haar aan. 'Ik heb geen boek, dus of ik met jou mee kan kijken.' Glimlachte ze lief. 'Ben je van plan om wiskunde te gaan maken dan ?' Ik begon te lachen, ik wist hoe boos Sonny kon worden. Ze had al eens zo'n uitbarsting gehad, midden in de aula. Nou, ik wist niet wat ik van moest denken. Ik schuif het boek tussen ons in en duw mijn linker oordopje weer in mijn oor, zodat ik haar nog kan horen. De leraar is in gesprek met een leerling, wat ons nog de tijd geeft om te praten. Ik kijk een paar keer naar Chay, die mij geen aandacht meer heeft gegeven. Zou ze jaloers zijn ? Ik lach. Nee, waarom zou ze ?

Danmarks Dynamite.

Louis Tomlinson.
    Lachend schudde ik mijn hoofd en haalde even mijn hand door zijn krullen heen. 'Awh en nu reageer je daardoor zo anders? Poor thing. Misschien moet je binnenkort maar even een meisje regelen.' Helaas was de schooltijd weer begonnen, anders was ik wel met 'm meegegaan op "jacht". Maar mijn moeder had liever dat ik nu 's avonds thuis was, kinderachtig. 'Mooi zo.' Direct sprong ik op, om achter Harry te lopen. Ik hield niet eens rekening ermee dat Addison nog gewoon daar stond, als ze mee wilde kwam ze wel achter ons aan, toch? 'Schiet nou op, Hazza.' Ik liep hem voorbij, pakte zijn hand vast en trok hem mee richting de ingang/uitgang. Langs de lokalen lopen van buiten, misschien konden we langs wiskunde lopen en die man irriteren.

stay safe because I like being alive at the same time as you