• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    mijn hart stond even stil. Hij had de foto gezien? Maar dan moest hij ook gezien hebben dat het hellemaal geen meisje was, die belden. maar waarom zou hij dan nog een foto vragen en niet zeggen dat het een jongen was. paniek sloeg toe, maar gelukkig begon Louis over de les en had ik een reden er niet veder op in te gaan. ''Dan blijven we hier.'' Ik werd er waarschijnlijk toch uit gezet omdat ik mijn boeken niet bij me had. Ik gooide Addison van mijn rug af en gristen meteen mijn mobiel uit mijn zak die nu voor de vierde keer afging. in de hoop dat hij nu weer het plaatje neit goed zag en drukten snel op opnemen. ''Wat?'' snauwde ik geïrriteerd. maar meteen had ik spijt toen ik Dylan aan de andere kant hoorde snikken. ''Hij heeft me geslagen.'' jammerde de jongen en mijn ogen werden groot. ''Oke, rustig cutie. Niets aan de hand. is er niet iemand in de buurt die je kan helpen?'' ik beet op mijn lip en sloeg mijn ogen neer om niet naar louis te hoeven kijken. Ik had nu helemaal geen zin in het drama van Dylan. Ik had hier zelf al mijn eigen drama. ''Oke, oke. ik bel je als ik thuis ben. doe rustig aan.'' ronde ik het gesprek snel af. Ik wist dat ik nu een slechte vriend was, maar ik kon dit er gewoon even niet bij hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tyler Jay Lopez

    Ze glimlachte, en ik lach ook even. Ik zet snel mijn Blackberry op stil, vorige keer dat ik het was vergeten had de leraar Duits hem afgepakt voor twee weken... Daar loop ik ook niet op te wachten.. We komen al snel aan in het lokaal en ik loop langs Rae. Ik gooi een briefje op haar tafel en loop verder. Succes, Rae... stond erop. Ik grijns even, ik kende haar naam wel. Ik ken de naam van iedereen hier. Ik plof achteraan. Een van mijn vrienden zal wel komen dus het maakte niet echt uit dat ik alleen zat nu. Met een verveelde zucht leg ik mijn hoofd op mijn armen en wacht af. Vrienden, jullie mogen wel opschieten hoor... Ik kijk om me heen en bijt even op mijn lip...


    El Diablo.

    [ik ben nu pas thuis, wat is er tot nu toe gebeurt?]

    Louis Tomlinson.
    Ik verwachte dat Harry me een foto liet zien, van alles vertelde over het meisje maar hij hield gewoon zijn mond dicht, wat ik toch wel even heel erg raar vond. Ik slaakte een instemmend geluidje, wilde al naar het bankje toelopen toen Harry wel zijn telefoon opnam. Weer ontstond er een raar gevoel in mijn maag toen hij diegene aan de telefoon "cutie" noemde en het moest haast wel het meisje zijn dat hij op vakantie had ontmoet. Ik liep richting het bankje, liet mezelf erop zakken en keek toe hoe Harry zijn gesprek afrondde. 'Gaat het niet zo goed met je vriendinnetje?' Een glimlach verscheen rond mijn lippen, een gemaakte glimlach. Harry deed iets met me, in een goede manier. Maar het mocht niet, want ik wist wel wat er van zou komen. Ik moest gewoon meisjes leuk blijven vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    quin98 schreef:
    [ik ben nu pas thuis, wat is er tot nu toe gebeurt?]

    Niet veel. er hebben wat mensen gepraat en de bel is net gegaan. iedereen moet dus naar zijn les ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Oke dankje, ik zal even een reactie schrijven met Liam]

    [De eerste les is net begonnen.
    Wie wil naast Rae komen Zitten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    ''H-Ze is me vriendinnetje niet.'' Daar had ik me toch bijna mooi versproken. Ik stopte mijn mobiel terug in mijn zak en ging terug naast Louis zitten. Het liest ging ik aan de andere kant van de kantine zitten, maar dat zou teveel opvallen. Ik moest immers nog steeds doen of er niets aan de hand was en hij gewoon mijn beste vriend was. Dat was hij natuurlijk ook. Maar dat nam niet weg dat ik meer wilde. ''Maar ja, ze heeft problemen en die lost ze maar lekker zelf op.'' Vervolgde ik. Nee, ik wilde Dylan dolgraag helpen. Maar niet nu. Niet nu Louis bij me was en ik niet alles uitgebreid kon bespreken. Vanavond stond Dylan op nummer 1. tenminste, in mijn achterhoofd zou nog altijd Louis spelen, dus hij moest me met mijn hopeloze gedachte delen. Ik beet op mijn lip en sloeg mijn ogen neer. Wat ik nu het meeste misten? Louis, als vriend waar ik al mijn geheimen mee kon delen. Alleen nu hij het geheim was, was dat onmogelijk.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 17:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne

    Ik wordt rustig wakker en kijk op mijn klok waardoor ik schik, wat was me wekker niet afgegaan? Ik pak mijn mobiel erbij maar merk dat die uitgevallen is. Daarom was die niet afgegaan. Fijn! Nu moes ik nog gaan haasten ook. Ik stap uit bed en loop naar mijn kast toe. Ik trek der wat kleren uit en trek die aan. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om snel te doen maar ja. Ik loop naar me mobiel en zet die weer aan, gelukkig was die niet uitgevallen door dat die leeg was. Een dag zonder mobiel op school zou echt niet leuk zijn. Ik stop mijn mobiel in me zak en loop naar de badkamer. Gauw doe ik mijn haren in model en loop daarna naar beneden. 'Wat ben je laat' hoor ik mijn moeder zeggen waardoor ik even zucht. 'Ja mam ik weet het' zeg ik en loop daarna gauw door naar de keuken. Pff dat gezeur ook altijd, vorig jaar kwam ik best vaak te laat en nu wou me moeder dat niet meer hebben. Alsof dat ging lukken.... In de keuken pak ik gauw een pakje koekjes en wat brood wat ik in een zakje stop daarna prop ik die in me tas die ik meegenomen had. Ik loop richting de gang en trek mijn jas en schoenen aan. Daarna loop ik weer naar de woonkamer en druk een kus op mijn moeders wang. 'Doei mam' zeg ik en loop daarna naar buiten. Ik loop naar mijn auto en doe die open. Ik zet der in en rij gelijk weg. Ondertussen zet ik wat harde muziek op en rij naar school. Als ik daar ben stap ik uit en hoor net de bel gaan. Gelukkig had ik me boeken voor het eerste uur gewoon dus hoefde ik niet meer perse naar me kluisje. Ik had Frans. Ik loop rustig naar het lokaal, nu kwam ik waarschijnlijk gewoon optijd. Als ik bij het lokaal ben loop ik naar binnen en kijk een beetje rond. Ik zie Tyler alleen achteraan zitten en besluit daar maar naast te gaan zitten. Ik loop erheen en plof op de stoel naast hem. 'Heey' zeg ik tegen hem en kijk hem even aan.

    [my little late topics, waar kan ik inspringen?]


    Do what people say you can't.

    Tyler Jay Lopez

    Ik heb een tijdje voor me uit gestaard, vervolgens maar wat gekrabbeld in mijn agenda. Opeens zie ik nog een ander meisje, mhm. Ook nieuw? Zijn er al twee dit jaar, ach. Meer keus voor mij.. 'Hé, kom is?' grijns ik en met rode wangen komt ze naar me toe. 'Geef je arm is.' grijns ik en ze legt haar arm op tafel. Ik pak een stift uit mijn tas en begin op haar arm te schrijven. "063762965, call me maybe? x" schrijf ik erop en grijnzend kijk ik haar aan. Ze bijt op haar lip en bloost hevig. Ik knipoog nog een keer voor ze met een brede glimlach naar haar tafel vertrekt. Ach ja, ik was een echte flirt... Als ik me weer omdraai kijk ik recht in het gezicht van Liam. 'Hey bro.' grijns ik en geef hem een box. Ik kijk nog even naar het meisje, 'het is leuk om mij te zijn weetje.' lach ik...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Rae Jade Parker
    Hij gooit me een briefje toe. Succes Rae. Hoezo succes. Ik begreep het niet... Wacht Rae. Hoe wist hij Mijn naam. Een al helemaal mijn bijnaam. Ik stond als Rachelle geregistreerd. Ik kijk even vragend zijn kant op niet dat hij het ziet. Hij schrijft zijn nummer op op een meisje haar arm. Oké dat is dus al de tweede player. Er komt een jongen naast hem zitten. Vast ook een player. Wat was het toch vermoeiend. Zijn eerste indruk was toch goed geweest. Ik pak mijn boeken en een flesje water waar ik uit drink. Ik pak ook nog snel even een heerlijk koekje genaamt oreo omhult door WITTE Chocolade. Sorry maar hier leef ik dus voor. Ik begin te eten. Sorry maar ik had nou eenmaal wat voor eten, maar helaas moest ik de relatie binnenkort verbreken. Plus ik moest uitzoeken hoe Tyler wist wie ik was.
    [Iemand die naast Rae wilt zitten met Frans?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand die met Niall ofzo wilt praten bij Frans?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Rae is vrij. Hij kan naast haar zitten of met haar praten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Besar schreef:
    [my little late topics, waar kan ik inspringen?]

    [gewoon naar de les gaan.


    Zayn of Chayenne voor Sonny bij Wiskunde?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''