• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    [de wiskunde/ reken leraar haat me na vandaag echt. Hij ging tegen me gillen en toen moest ik heel hard lachen en toen werd die nog bozer. ;x en toen zei ik tegen Gino. ''Volgens mij mag hij me niet.'' en toen werd ik eruit gezet. ;x
    oke, sorry moest gewoon even, toen ik dat las ;x]


    [Haha, herkenbaar xd]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wie wil er bij Sonny komen zitten?]

    Sonny Mabel Puckerman
    de bel galmde over het schoolplein en ik gooide mijn peuk op de grond. met de punt van mijn schoon trapte ik hem uit en op mijn dooie gemakje liep ik de school in. Mijn schoudertas bundelde over mijn schouder en mijn haar werd voor mijn gezicht geblazen door de tocht. ik trok een vies gezicht toen het in mijn mond kwam en de smaak van chemisch spul van het verven, kwam meteen vrij. Ik haalde met beide handen mijn rode haar weer uit mijn gezicht. Ik was mijn rooster alweer kwijtgeraakt dus keek op het gekrabbel op mijn hand. Ik had vanmorgen even snel op de site gekeken, maar had geen pen en papier bij de hand gehad, dus stond het nu slordig op mijn huid gekrabbeld. Wiskunde. Ik zuchten en liep naar het juiste lokaal. Het wonder was geschapen, want ik was de eerste die het lokaal binnenstapte. Uitgezonderd de leraar natuurlijk. Meteen nam ik mijn plek bij het raam in beslag en gooide ik mijn tas op tafel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rae Jade Parker
    Hij bekijkt me. Ik zie hem kijken en het maakt me nerveus. Ik ben er niet echt goed in. Ik kan er niet tegen al die ogen op me. 'Nah, jij bent nieuw, toch?' Zegt hij met een lichte grijns. Ik friemel aan mijn vingers. Ik ging piepen dus ik schraap even snel mijn keel. 'Ja ik ben nieuw' Zeg ik nog steeds een beetje schuw, maar toch ook nerveus. 'Ik ben Tyler.' Zegt hij dan waarna hij me aankijkt. Tyler. Oke leuke naam. Hij kijkt me aan. Ik antwoorde alleen op vragen omdat je dan moest antwoorden. 'Hoe vind je het hier?' vraagt tyler aan me. Ik besluit even adem te halen en dan hem recht aan te kijken. Oke ik moest toch echt toegeven dat hij erg knap was. Maar bijna iedereen was knap tot nu toe, maar zoals iedere school viel ik uit zijn league. Ikwas een verlegen grijs muisje. Geen cheerleader of iets anders. Ik besluit hem aan te kijken. Zo zie ik er niet uit als een pest object. Hoe graag ik ook wil wegkijken. 'Nou ik ben er pas een kwatiertje dus ik heb werkelijk nog geen idee.' Zeg ik Met een klein glimlachje rond mijn lippen. Maar dan spreek ik mezelf toe. Ik ging me niet zo snel openen. De vorige keer ging het fout. Nooit meer terug gaan naar toe. Dan hoor ik de bel gaan. 'Dat is de bel.' Zeg ik rustig. Het flapt er eerder uit. O wat zou ik graag mezelf een klap voor mijn kop geven. Ik had nu frans. Ik kon maar beter gaan. Ik moest het nog vinden.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:36 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne Kyra Montoya

    'Het was super, eerlijk gezegd. Lekker een weekje Spanje, nieuwe mensen leren kennen. Feesten, drinken en al die rotzooi.' lacht hij en ik haal even een wenkbrauw op. 'Waarom ben ik jouw niet tegen gekomen? Ik zat verdomme drie weken in Spanje' lach ik en wiebel even met mijn benen. 'En ik heb natuurlijk ook meisjes ontmoet.' zegt hij met een grijns. 'Moest ik weten.' lach ik en schud mijn hoofd even. 'Hoe zit het met jou ?' vraagt hij met een glimlach. Ik wil net antwoorden als de bel gaat. Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond. Ach, Zayn en ik hebben samen wiskunde dus ik kan het gewoon nog vertellen. 'Even kijken, na de laatste schooldag nog vier dagen hier gebleven, daarna naar Spanje voor drie weken, toen Italië voor twee weken en nog drie dagen hier.' zeg ik en we zijn al snel bij het lokaal. 'Mhm, feesten, zuipen, roken, jongens, strand. Zoals gewoonlijk.' lach ik en trap de isgaret midden op de gang uit...


    El Diablo.

    Chyra Ambriah Gray
    Ik was nooit het meisje geweest dat liefdevol naar school werd gebracht, met de bezorgde ogen van een moeder in haar rug prikkend. Ik had het wel graag gehad. Een moeder die me naar school kon rijden en me zou helpen met mijn huiswerk. De realiteit was gewoon.. anders. Ik was dan ook laat, zoals het gewoonlijke probleem luidde. Frans. Mijn wenkbrauwen vertrokken een moment toen ik mijn ogen het rooster vluchtig lazen. Frans was nooit een geweldig sterk punt geweest en iets vertelde me dat het dit jaar niet anders zou zijn. De tieners die naar hun lokalen renden omdat de bel al lang en breed door het gebouw had gerinkeld, deden me niet heel veel. Als brugger had ik vast en zeker hetzelfde gedaan. Een veel te zware tas op mijn rug en rennend als een gek om op tijd te komen. Nu, echter, liep ik met een kleine tred naar het juiste lokaal. Misschien remde ik mezelf expres af, en misschien deed ik het wel omdai ik Frans gewoon verschrikkelijk vond. Ik zou meerdere, logische redenen kunnen bedenken en ze misschien zelfs geloven. Toch zou ik hoe dan ook in dat lokaal eindigen. Wat zou me beter flatteren? Vroeger of later? Ik overpeinsde de mogelijkheden terwijl ik een blik op de veelgebruikte kluisjes wierp. De saaie, grijze lak kleurde de gang niet veel chiquer. In tegendeel: het herinnerde ons enkel aan de gevangenis waarin we tot onze achttiende verplicht waren heen te gaan. Het was niet dat ik school haatte, het was meer dat ik dacht aan de dingen die ik zou kunnen doen als ik er niet zou zijn. Ik zou mijn moeder kunnen helpen en mijn broertje kunnen opvoeden. Door school waren er zoveel meer dingen waar ik geen tijd voor had dat het me zo nu en dan behoorlijk depressief kon maken. De gangen waren vrijwel verlaten toen ik bij het juiste lokaal aankwam. Met een langzame tik tegen de deur opende ik deze vervolgens. De leraar keek op van zijn bureau en tuitte zijn lippen een tikje dirigerend. 'Bedankt dat u tijd voor ons hebt vrijgemaakt en toch nog bent komen opdagen, mevrouw Gray.' De man klakte kort met zijn tong waarna hij richting één van de nog lege plaatsen gebaarde. Ik schonk de man een schaapachtig glimlachje terwijl ik de deur sloot en met weloverwogen passen naar de juiste plaats toeliep. 'Het is me een genoegen, meneer.' Glimlachte ik vervolgens zoetjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry Edward Styles
    Ik slikte even. Louis had nog even bevestigd wat ik allang wist, maar toch raakte het me. ''Zoals altijd bedoel je.'' glimlachte ik uiteindelijk toen hij begon over eruit gestuurd worden. ''Boeken heb je moeten bestellen, sufkop. Die van mij liggen thuis.'' Ik hoopten niet dat Louis mijn onzekere gedrag opmerkten. Vorig jaar wist ik ook al dat ik verliefd was op Louis, maar toen kon ik mezelf nog wijsmaken dat ik niet op jongens viel. Na mijn vakantie met Dylan was dat wel even een ander verhaal. Na elke nacht seks en constant gezoen, kon ik moeilijk zeggen dat ik niets in jongens zag. ''Ik weet alleen niet waar we hebben.'' deelde ik toen mee. Ik wist werkelijk nooit waar ik les had en liep altijd achter iemand aan. Al wist ik nu ook niet achter wie ik dan aan moest lopen. Behalve Louis en Addison nu dan. Maar die stonden naast me.
    ik ging zuchtend met mijn hand door mijn krullen en voelde mijn mobiel trillen. Het was weer Dylan die me belden en zijn gezicht was vel opgelicht op het scherm te zien. Snel drukten ik hem weg en stopte mijn mobiel terug.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Net toen ik de laatste hap van mijn tosti naar binnen wilde duwen, schrok ik me rot van de harde bel die over heel de school galmde. 'Frans' kreunde ik. Met tegenzin stond ik op en slofte ik weer door de gangen. Nog snel liep ik naar mijn kluisje om mijn boeken te pakken en mij halfblonde - half donkerblonde haar in een kuif te doen. Terwijl ik even mijn witte polo goed trok, liep ik naar het lokaal Frans en ging snel zitten. Mijn tas legde ik naast me neer en ik zakte wat naar onder. Ondanks de oersaaie les die zo begon, had ik toch een grote glimlach op mijn gezicht en keek ik even rond, hopend op iemand bekends met wie ik een gesprek zou kunnen beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Jawaad Malik

    Nadat Chay heeft verteld hoe haar vakantie was, gooit ze haar sigaret op de grond neer. Ik lach. 'Jij hebt lef.' zeg ik lachend. We lopen het wiskunde lokaal binnen en ga achterin zitten. Mijn favoriete plaats. Ik pak mijn boeken uit mijn tas en pak gauw wat kauwgum. Verschillende leerlingen komen het lokaal binnen. Ik zie Harry, Louis en nog meer mensen die ik van vorig jaar nog ken. Ik leg mijn benen op de stoel naast me en ben niet van plan iemand naast mij te laten zitten, zelfs Chay niet. Ik druk stiekem een oordopje in mijn oor en zet mijn muziek aan. Ik heb geen zin in wiskunde, sterker nog ik haat het vak. Ik laat een grote zucht uit mijn mond komen en kijk naar het plafond. Ik wacht wel tot het hier eindelijk tot orde is geroepen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Een vrolijke lach verliet mijn mond en ik knikte. 'Zoals altijd, ja. Misschien zitten we straks als wel weer bij de rector en krijgen we een leuke preek.' Mijn mond veranderde in een "o" toen Harry over de boeken begon. 'Dat heb ik niet gedaan. Ik hoop dat m'n moeder het gedaan heeft, anders krijg ik weer een probleem met die leuke mensen die hier op school werken. En waarom heb je -je boeken thuis laten liggen, Styles? Foei.' Vorig jaar was ik ook al te laat met mijn boeken en ze hadden me er opgewezen dat ik dit jaar mijn boeken wel moest hebben, maar helaas voor hun, geen boeken. Het deerde me dan ook niet echt veel. 'Wiskunde is toch altijd in hetzelfde lokaal?' Ik haalde onverschillig mijn schouders op. Het boeide me evenveel als Harry. Niets dus. Harry's telefoon ging, dat ding trilde zo hard en ik probeerde onopgemerkt mee te kijken, maar helaas drukte hij 'm te vroeg weg. 'Wie was dat? Ben je toch verliefd? Is dat het meisje wat je ontmoet hebt op vakantie? Wat leuk!' Ik had wel een glimp opgevangen van een gezicht, maar kon niet helemaal zien of het een meisje of een jongen was. Maar het kon ook gewoon zijn vader of moeder zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tyler Jay Lopez

    'Nou ik ben er pas een kwatiertje dus ik heb werkelijk nog geen idee.' zegt ze met een kleine glimlach. Ik lach even en kijk naar de tafel. 'Moest ik weten.' lach ik en kijk met mijn bekende grijns naar haar. Met bekend bedoel ik natuurlijk bekend bij de dames, ik lach even om mijn gedachte en sta op. 'We hebben samen Frans, als ik me niet vergis.' lach ik. 'Dat is de bel.' zegt ze als de bel is geweest. Ik knik en kijk naar haar. 'Laten we gaan.' glimlach ik. Ze wist natuurlijk niet waar het was, dus ik loop maar mee. Ik moet er trouwens ook heen, dus ja...

    Chayenne Kyra Montoya

    'Jij hebt lef.' zegt hij lachend en ik grijns breed. 'Dat weet je toch?' grijns ik en kijk hem nog even aan. We lopen het lokaal in en Zayn gaat meteen helemaal achter zitten. Ik plof neer op het stoeltje voor hem en pak verveeld mijn spullen erbij. Ik zucht even en check nog snel mijn Iphone. Niks.. Ik open het boek even en zie de opdrachten. Hmh, best simpel.. Ik sla het boek weer dicht en neurie verveeld het deuntje van "Candy". Ik hou van dat nummer, geen idee waarom....


    El Diablo.

    Addison Hedwig Wright.
    'Maar, het is wiskunde. Ik weet nooit waar dat is.' zeg ik met een pruillipje. 'Oh, oh! Ik weet wel waar Amerika ligt!' ik wees naar mijn Vans, met een printje van de amerikaanse vlag. Ik spring bij Harry op zijn rug en glimlach. 'Jij mag mij er heen brengen.' zeg ik. Ik proest als ik wat van zijn krullen bij mijn mond voel. Ik kijk rond om te kijken of ik wat klasgenoten herken, die naar het goede lokaal gingen. maar ik zag niemand. 'Ik weet echt niet waar we heen moeten.' zeg ik pruilend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [xAmnesia, wil je iets langere stukjes gaan schrijven. er staat niets voor niets in de regels dat ze minstens 5 regels moeten zijn.]

    Harry Edward Styles
    mijn kaken werden weer rood. ''ja, ja. ze denkt dat ze nog steeds een kans maakt in mijn echte leven.'' Wuifde ik het onverschillig weg. maar opnieuw begon mijn telefoon te trillen.. Voordat ik kon reageren sprong Addison al op mijn rug en moest ik mijn armen wel om haar benen slaan. Het getril was duidelijk te horen en te voelen maar ik negeerde het. ''Ik haalde mijn schouders op. ''Ik weet niet eens meer hoeveel verdiepingen dit gebouw heeft, Tomlinson, laat staan weer we vorig jaar les hadden.'' Grijnsde ik. Mijn hersens maakte op dit moment overuren en dat over die verdiepingen was niet gelogen. Het enige waar ik nog aan kon denken was de jongen naast me en het maakte me gek. Ik wist nu al dat dit een heel groot probleem ging worden en ik vanavond eerst met Dylan ging bellen. Hij wist wel hoe hij me moest helpen.
    Het trillen was gestopt, maar begon al snel opnieuw. Maar weer nam ik geen actie om op te nemen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Is goed (:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rae Jade Parker
    'Moest ik weten.' Zegt hij lachend. Hij grijnst naar me en aangezien hij zo zelfverzekerd doet over zichzelf zal hij vast denken dat hij mij of ieder ander meisje kan krijgen. Maar toch glimlach ik wel naar hem. Vriendelijk, maar niet vertrouwelijk. Ik kende zijn verhaal niet dus misschien heb ik het fout. 'We hebben samen Frans, als ik me niet vergis.' Zegt hij waarna ik knik. Mijn rooster hing uit mijn tas dus zo kon hij het dus Weten. Ik pak mijn tas en mijn pintaill longboard en loop achter Tyler aan. Het is verassend dat hij mijn naam nog niet had gevraagt. Nu was ik onbekent voor iedereen en om een of andere reden vond ik dat wel fijn. Ik loop achter hem aan. Ik was ook niet het plakkerigste figuurtje ter wereld. Als we het lokaal inlopen ga ik achterin bij een muur zitten. Tyler mocht zelf weten of hij ergens ging zitten of naast mij. Mij maakt het zelf niet super veel uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson.
    Ik merkte hoe Harry's kaken rood werden en een vertederd geluidje verliet mijn mond. 'Maar jij vind haar niet leuk? Hoe ziet ze eruit? Heb je geen foto? Aangezien ik dat plaatje wel gezien had toen ze belde.' Eigenlijk was dat gelogen, ik had amper iets gezien, maar misschien liet Harry me het dan wel eerder zien. Addison sprong bij Harry op de rug en hij klemde zijn armen om haar benen. Een vreemd gevoel voelde ik in mijn buik. Ik knipperde met mijn ogen. Was ik nou jaloers? Verward schudde ik mijn hoofd heen en weer, vast niet. 'Ik dacht dit gebouw drie verdiepingen had, maar het kunnen er ook twee zijn of vier. Ik heb geen idee meer. En anders blijven we toch gewoon leuk in de aula? De leraar zal ons toch niet missen, aangezien we wel weer gaan kloten.' Ik wilde me eigenlijk al weer omdraaien en gewoon op de bankjes terug gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 17:09 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you