• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik glimlachte flauw. Hij moest eens weten. Mijn lichaam tintelde toen Louis mijn hand vast pakte en me meetrok. ''Ik wachten op jou hoor.'' lachte ik. Ik zwaaide nog even naar Addison en verdween toen de aula aan. De buitenlucht deed mijn hersens goed, maar de rust werd al snel verstoord door het getril van mijn mobiel. Serieus, wat begreep Dylan niet aan, ik bel je vanavond. Ik trok mijn hand los en gristen mijn mobiel uit mijn zak. En ja hoor. Het lachende hoofd van Dylan stond vol in beeld. Dit keer drukte ik hem weer weg en zetten ik mijn mobiel op stil. Ik had hier totaal geen zin in. ''Waar wil je heen?'' Richten ik mijn aandacht weer op Louis. we liepen langs wat lokalen, maar eigenlijk had ik helemaal niet zo'n zin om te lopen. toch bleef ik naast Louis lopen en stak ik mijn handen diep weg in de zaken van mijn vest. Hoe ik me eerst altijd zo op mijn gemak voelde bij deze jongen, hoe ongemakkelijk ik me nu voelde. Ik wist me amper nog een houding aan te geven en het irriteerde me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sonny mabel Puckerman
    Ik lachte even. ''Nee, maar ik ben heel goed in doen alsof.'' De kuiltjes verschenen zoals gewoonlijk in mijn wangen en ik wierp mijn blik even op het boek. Nee, ik zou echt niets gaan doen deze les. Toen ik weer opkeek naar Zayn zag ik hem constant naar Chayenne kijken. ''Vind je haar leuk?'' Viel ik meteen met de deur in huis. Ik was enorm direct en soms schok mensen dat af. Tenminste, de mensen hier waren het wel van me gewent. Ik was gewoon nieuwsgierig en wilde graag alles weten. Dus dan vroeg ik het. Ik had de schuld hiervan gegeven aan mijn broers die me altijd overal bij buiten sloten en me nooit eens iets vertelden, want de rest wel mocht weten. Nu zorgde ik er zelf wel voor dat ik altijd overal achter kwam. Ik keek Zayn nieuwsgierig aan en lachte onschuldig. ik snapte ook wel at het me eigenlijk niets aan ging. mar het me vertellen had toch ook geen kwaad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chayenne Kyra Montoya

    Ik kijk voor me uit en zucht weer diep. 'So boring.' mompel ik en leg mijn hoofd op mijn armen. Ik werp een blik op de leraar die in gesprek was met een leerling. Arm kind, zo lang praten met de leraar.. Ik vis snel mijn Iphone uit mijn tas en open whatsapp. Een berichtje. Deena.. Ofcourse.. Verassing! Ik ben eruit gestuurd! Whaha, is niet echt een verassing maargoed... Wat doe je?? xoxo lees ik op het kleine schermpje. Ik lach zachtjes. Hmh, zit bij Wiskunde. Te makkelijk maarja... En nee, geen verassing nee, ik zag het al aankomen ;p xx verstuur ik snel. Als ik opkijk zie ik dat de leraar de klas uit loopt. Hmh, die komt vast weer snel terug. Vanaf mijn schermpje zie ik Zayn en Sonny achter me zitten. Ik gooi mijn Iphone weer in mijn tas en kijk emotieloos voor me uit..

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:54 ]


    El Diablo.

    Zayn Jawaad Malik

    Op de vraag of ik Chay leuk vond moest ik even denken. Ze is knap en aardig, maar vooral ook iemand met lef. Ik hou wel van zo'n iemand. Maar nee, verliefd wordt ik niet zo snel. Ik schud dan ook mijn hoofd. 'Nee, al vind ik haar wel aardig.' geef ik oprecht toe. De leraar roept de klas dan eindelijk tot orde. Ik kijk verveeld uit het raam en denk nog steeds over die vraag. 'Mr. Malik.' Ik kijk op en zie mijn leraar voor me staan. 'Sorry meneer.' Hij gebaart naar mijn oordopje en ook die doe ik dan maar snel uit. Ik zucht en zie iedereen naar me staren. 'Uh, je kan je weer omdraaien !' roep ik in het algemeen. Ik schud mijn hoofd, mijn humeur wordt steeds slechter.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:12 ]


    Danmarks Dynamite.

    Sonny Mabel Puckerman.
    Toen Zayn antwoord gaf, realiseerde ik me pas dat het me totaal niet interesseerde of hij haar leuk vond of niet. Misschien had ik het interessante gevonden als hij ja had gezegd. Maar dat had hij niet, dus haakte mijn interesse af. ik ging op de twee achterste poten van mijn stoel wippen en zetten mijn schoenen tegen de rant van mijn tafel aan. gelukkig zaten we achterin en leunde mijn stoel tegen de muur. Ik zou dus niet zomaar kunnen vallen. ''Misschien moet je haar wel neuken straks?'' grijnsde ik. twee van mijn broers zaten ook in het voetbalteam dus ik wist alles van het grote boek, alleen niet wie er op stonden. natuurlijk hoorde ik wel eens namen. Zo had ik Chayenne haar naam horen vallen. maar voor ik meer kon horen had Anthony kwaad de deur in mijn gezicht gegooid. Ik ging even met mijn tong over mijn tanden en lachten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    | Oké, ik ben opnieuw een beetje de kluts kwijt. Het gaat namelijk een beetje snel, maar dat geeft verder niet. Is er iemand die met Chyra wil praten? :] |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ze kan naast Rae komen zitten. Die zit ook loner?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javaad Malik

    Ik draai mijn gezicht haar kant op. 'Misschien moet je haar wel neuken straks?' grijnsde ze. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Misschien, mischien niet. Je weet nooit wie er nog meer op staan honey.' Ik had geen idee hoe ze aan de informatie kwam. 'En trouwens, wat vind jij er nou zo boeiend aan. Jij hoeft niemand te neuken.' zeg ik lachend, met nadruk op 'neuken'. Ik kijk om me heen en zie dat Louis en Harry misten. Ik schud lachend mijn hoofd. Eerste dag, eerste les en dan gelijk spijbelen. Die twee krijgen nog wel problemen dit school jaar. Zullen ze er vanmiddag wel zijn ? Ik denk het wel. Die twee zijn altijd één van de snelste die hun meisje in het boek af kunnen strepen. Of nouja, Harry in ieder geval !


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Bedenkelijk keek ik Harry aan toen hij opnieuw zijn telefoon pakte en 'm deze keer gewoon wegdrukte. Ik wist wel zeker dat er iets met hem aan de hand was, hij reageerde zo vreemd, zo anders. Bijna alsof hij me niet meer wilde kennen en het liefste vroeg ik het hem recht voor zijn raap maar wie weet zat ik straks fout en dat wilde ik ook niet, want dan kregen we weer ruzie. En ik wilde geen ruzie met Harry, absoluut niet. 'Wat is er toch met je aan de hand, Haz? Je kan me alles vertellen, echt waar. Ik word niet boos.' Bijna wilde ik er nog erewoord achter zetten, maar het klonk zo ook wel goed. Wat doelloos liepen we langs de lokalen, sommige waren gewoon nog leeg. Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Ik dacht misschien is het leuk om even buiten rond te lopen, anders zitten we daar ook maar.' Mijn hoofd hield ik ietsjes schuin en zijlings keek ik Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op en wipte wat heen en weer. ''Wei zegt dat ik dat niet weet?'' ik trok uitdagend mijn wenkbrauwen op. Nee, ik blufte. Ik had echt enkel Chayenne haar naam horen vallen toen mijn broers het er over hadden. Maar dat wist Zayn niet. ''Gelukkig niet iemand van jullie nee.'' Glimlachte ik overdreven lief en gaf hem een knipoog. Ik kwam er nog was echter wie er nog meer in het boek stonden. En nee, ik ging het de meisjes niet vertellen als ik het wist. Ik vertelde het Chayenne immers ook niet. Maar ik wilde het gewoon weten. ''Waarom trouwens dat doek? Bang dat jullie anders niet aan je trekken komen?'' Vroeg ik bijdehand. Ik wilde hem uitdagen, maar tot nu toe ging hij er nog niet echt op in en dat irriteerde me. Maar ik kreeg he wel zo ver, daar zorgde ik zelf wel voor. Ik likte over mijn lippen en keek weer even voor me naar Chayenne. Ik zou echt heel hard gaan lachen als Zayn haar inderdaad had straks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    ik beet hard op de binnenkant van mijn wang. Ik wilde het Louis zo graag vertellen. Hem gewoon zeggen wat ik voor hem voelde, maar ik kon het niet. Hij zei wel dat hij niet boos zou worden, maar dat werd hij toch wel. Iedereen hetero boos worden als zijn beste vriend vertelden dat hij eigenlijk bi was en al meer dan een jaar verliefd op hem was. Ik ging hem niet zeggen wat er aan de hand was, maar ook niet liegen dat er niets aan de hand was. Langzaam stopte ik met lopen en staarde ik naar de neuzen van mijn schoenen. ''Ik kan het niet vertellen.'' Fluisterde ik zacht, me afvragend of Louis het überhaupt wel gehoord had. Langzaam keek ik op naar Louis. ''Je zou me haten.'' ik wilde het helemaal niet zeggen. Het zou teveel duidelijk maken. Maar het ging vanzelf. Snel keek ik de andere kant weer op en keek in het lege klaslokaal waar we nu voor stonden. ''En ik wil niet dat je me haat.'' Het was maar goed dat ik mijn tranen goed kon binnen houden anders had ik hier waarschijnlijk gaan staan huilen.
    En ik was iemand uit het voetbalteam. Populair en het voorbeeld voor heel wat kleine jongetjes hier. Ik mocht niet huilen. En ik mocht al helemaal niet op jongens vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    Ik negeer haar antwoord over wie er op de lijst staan en lach zachtjes als ze vraagt of we niet aan onze trekken komen. 'Honey, je vergeet dat wij in het voetbalteam zitten en daarbij de populairste zijn van de school. Wij zouden iedereen kunnen krijgen.' Ik lach, maar eerlijk gezegd ben ik daar helemaal niet zeker van. Ik kijk geïrriteerd voor me uit. Waarom is Sonny naast mij gaan zitten, waarom heb ik het überhaupt toegelaten.
    Ik probeer contact te krijgen om maar even van Sonny af te zijn, maar opnieuw geeft de leraar mij een waarschuwing. 'Nog één keer en je mag weg, Meneer Malik.' zegt hij. Ik ga chagrijnig onderuit op mijn stoel zitten.


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Ik had gelijk gehad, Harry zat wel degelijk met iets. Natuurlijk kon je dat merken aan je beste vriend, als dat niet zo was -was je ook geen goede vriend. Maar het frustreerde me nogal dat Harry me niets wilde vertellen. Ik stopte met lopen, ging precies voor Harry staan en maakte dat hij me aankeek. Met mijn vingers bleef ik zijn kin vasthouden, zodat hij niet meer weg kon kijken. 'Harry, alsjeblieft. Ik zou je toch nooit kunnen haten, dat weet je. Je bent mijn beste vriend.' Mijn duim streelde heel even over zijn wang heen. 'Of vertrouw je me niet? Want als dat het is dan draai ik me nu om en ga ik alsnog gezellig bij wiskunde zitten.' Ik beet mijn kiezen op elkaar en keek Harry doordringend aan. Nooit geweten dat hij zulke mooie ogen had van dichtbij. Nu leken ze meer groen en als je verder van hem af stond leken zijn ogen eerder blauw. Ik schudde verward mijn hoofd. Waar dacht ik in hemelsnaam aan? 'Alsjeblieft...' Mompelde ik nog zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik kon er niets aan doen, maar mijn onderlip begon te trillen. ''Nee. Niet gaan'' Piepten ik zachtjes toen Louis dreigden om weg te lopen. ik beet hard op mijn lip om het trillen te stoppen en mijn hart klopte in mijn keel. ''Ik vertrouw je wel, maar.'' mijn worden raakte verloren en ik balde mijn handen tot vuisten. Al zijn aanrakingen maakte me helemaal gek. ''Ik beloof je dat het wel weer goed komt, maar dwing me niet het je te vertellen. Alsjeblieft.'' Ik keek de jongen voor me smekend aan. ''Hij zou alles verpesten.'' Ik was bang. Bang dat Louis zich alsnog om zou draaien en weg zou lopen. Nog een reden waarom ik het wilde vertellen. Maar als ik het hem zou vertellen zou hij niet alleen weglopen, maar me waarschijnlijk ook uitlachen en me slaan. Ik sloeg mijn ogen weer neer en zag hoe mijn broekzak oplichten. oke. Dit was de druppel. Ik gristen mijn mobiel uit mijn zak en het kon en zag Dylan zij foto weer. ik drukte op het groene hoorntje. ''Laat me met rust! Ik bel je vanavond zei ik toch!'' Gilde ik in de telefoon en gooide het ding uiteindelijk tegen de boom de eerste de beste boom. woede overspoelde me maar zodra ik Louis weer zag, maakte het weer plaats voor angst en meteen sloeg ik mijn ogen weer neer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Ik was er een tijd niet, kan iemand een samenvatting geven alsjeblieft?}


    Physics is awesome