• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Eyes schreef:
    {Ik was er een tijd niet, kan iemand een samenvatting geven alsjeblieft?}

iedereen hoort nu in de les te zitten. enkel Louis en harry zijn aan het spijbelen. en Addison is ook nog in de aula. de rest is in de les.]

Sikowitz schreef:
    (...)
    iedereen hoort nu in de les te zitten. enkel Louis en harry zijn aan het spijbelen. en Addison is ook nog in de aula. de rest is in de les.]

{Dankjewel, ik moet even nadenken wat ik nu kan schrijven}

Physics is awesome

[Ik had een heel stukje, valt m'n laptop uit. -___- Sorry als 'ie wat korter is.]
    Louis Tomlinson.
    'Niet huilen,' mompelde ik zachtjes toen ik merkte dat Harry's lip gevaarlijk begon te trillen. Altijd als andere mensen moesten huilen, moest ik automatisch mee huilen. Ik knikte langzaam. 'Oke, ik zal er over stoppen, maar dan moet jij me beloven dat je het verteld als je er aan toe bent, is dat goed?' Ik schrok lichtelijk van Harry's uitbarsting, helemaal toen hij zijn telefoon gewoon weggooide. Er was dus wel degelijk iets mis. Ik beet op mijn lip, liet Harry los en pakte zijn telefoon, die nog steeds in verbinding stond met iemand. Ik bracht het ding naar mijn oor en hoorde alleen zacht gesnik. 'Sorry, erm, Harry is een beetje kwaad, hij belt je wel terug...' Ik drukte gauw op het rode hoorntje, liep met de telefoon in mijn hand naar Harry en gaf deze aan hem, om daarna mijn armen om hem heen te slaan. 'Ssh, het is goed. Rustig blijven, Hazza.'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    Ik wilde gillen dat Louis mijn mobiel moest laten liggen. bang dat de waarheid nu toch bovenwater zou komen. Maar ik deed het niet. heel mijn lichaam was versteend en ik kon niet meer luisteren naar wat Louis in de telefoon zei. Pas toen hij mijn telefoon terug in mijn handen duwde en zijn armen om me heen sloeg durfde ik pas weer adem te halen. Mijn lichaam bleef versteend, maar uiteindelijk drukte ik toch mijn neus in zijn nek. Hoe bedoel je, war waren totaal geen standaard voetbalspelers. Het klopte allemaal van geen kanten. twee jongens hoorde elkaar niet te knuffelen. Hij moest me tegen mijn schouder stompen en moeten lachen dat ik me niet aan moest stellen. Maar dat deed hij niet. In plaats daarvan kalmeerde hij me. tenminste, dat probeerde hij, want mijn hersens raakte er alleen maar meer van, van slag. ik ademde rustig in en uit en en mijn handen klemde zich aan Louis zijn shirt. het huilen stond me nader dan het lachen, maar ik liet het niet toe. ondertussen had ik mijn lip kapot gebeten en proefde ik het bloed.

Louis Tomlinson.
    Het voelde eigenlijk bangelijk goed om hier met Harry in mijn armen te staan, wetend dat hij zich niet goed voelde was er niet echt een reden voor maar het gaf me gewoon een goed gevoel. 'Alsjeblieft, ga niet huilen...' Noch dat hij groter was als mij probeerde ik hem zo goed als mogelijk te troosten, rustig liet ik mijn rechterhand wat onwennig op en neer gaan over zijn rug. Ik trok mezelf iets terug, maar hield wel mijn hand gekoesterd op Harry's rug. Ik slaakte een zacht geluidje toen ik Harry's bebloedde lip zag. 'Zullen we even rustig op dat bankje daar gaan zitten? Of ga je liever even naar binnen om wat te drinken?' Het was in geen tijden meer voor gekomen dat Harry zo was uitgevallen, ik wilde eigenlijk gewoon heel erg graag weten wat er met hem aan de hand was, hij is tenslotte mijn beste vriend, maar ik kan hem niet dwingen, toch?

Harry Edward Styles
    het was pijnlijk toen Louis de afstand tussen ons vergroten en ik likte even onwetend over mijn onderlip heen. ik nam het bloed mee en meteen vertrok mijn gezicht. Vies. ik schudden even mijn hoofd. ''Ik ga niet huilen.'' verzekerde ik Louis en haalde een keer dit adem. Het had zo goed gevoeld zo dicht tegen hem aan. ''Het gaat wel weer, zitten is goed.'' mompelde ik zachtjes, maar maakte geen aanstalten om naar het bankje te lopen. Ik keek even naar mijn telefoon, die ik nog altijd in mijn handen had. Er zat een enorme barst in het scherm. Hier zou mijn moeder niet blij mee zijn. Ik zuchten en stak het ding terug in mijn zak, waarna ik weer naar Louis keek. Het viel me nu pas op dat hij een redelijk kleurtje had gekregen door de vakantie en zijn vel blauwe ogen mooi afstaken tegen zijn huid. ik slikte en sloeg snel mijn ogen neer, waarna ik snel naar het bankje liep en mezelf er op zetten.

Julia Lewis

Ik zit bij Frans en heel eerlijk gezegd vind ik er geen reet aan. Het enige leuke is dat er een nieuwe in de klas zit. Als dit zo blijft de hele dag dan val ik dadelijk nog in slaap. En dit is nog maar de eerste dag. Niemand van mijn vrienden zit hier dus ik kan net zo goed gaan slapen.
    Jill, ik heb een plan B nodig
    Ik verzin wel wat, zit je in de les?
    Ja maar het is zo saai. Ik bedoel, er gebeurt niks.
    Let nou maar op, dadelijk heb je een slecht cijfer voor dat vak
    Als ik Frans wil leren dan vraag ik aan iemand die er knap uit ziet en niet zo monotoon praat
    Julia, soms ben je echt erg
    Weet ik, zullen we aankomend weekend uit gaan?
    Is goed, daar ben ik altijd voor in. En is er ook een speciale reden?
    Ja, dan heb ik iets om naar uit te kijken
    Je bent ook zo droog
    Dat weet ik. Daarom moet ik aankomend weekend ook uit gaan, Jill
    Niet dat soort droog
    Ik moet wel lachen om Jill. Dit doe ik vaak bij haar en zij bij mij. We plagen elkaar nogal vaak. Hopelijk is de volgende les beter en heb ik die niet samen met Styles of Tomlinson.

Physics is awesome

| Is de eerste les al voorbij? Dan kan ik Chyra namelijk op mensen af gaan sturen. :') |

Feel the fire, but do not succumb to it.

Leave schreef:
    | Is de eerste les al voorbij? Dan kan ik Chyra namelijk op mensen af gaan sturen. :') |

Nee, maar ze kan alsnog naar de les, enkel is ze dan te laat. ]

Louis Tomlinson.
    Ik merkte hoe Harry het bloed weglikte en gefascineerd keek ik toe. Wat wilde ik graag... Nee, ho, stop, verder mocht ik niet denken. Een rilling liep over mijn rug toen ik zag hoe al het bloed verdwenen was, ik vond bloed altijd zo vies, het smaakte helemaal naar ijzer. Ik knikte. 'Dan is het goed. Ik kan namelijk niet tegen huilende mensen.' Eigenlijk was dat laatste een beetje beschamend, ik vond het meer voor een homo om te huilen als iemand anders huilde. Maar... Nee, die was niet. Of wel. Ik had er eerlijk gezegd allemaal even geen idee meer van. Ik schudde mijn hoofd, draaide beschamend mijn hoofd van zijn lippen weg. Had ik er dan zolang naar gestaard? Ik slikte hoorbaar en liep achter Harry aan, naar het bankje om daar naast hem te gaan zitten. Lichtelijk onwennig staarde ik voor me uit, naar het lege klaslokaal. Wat was er toch aan de hand tussen ons? Normaal gesproken waren er nooit ongemakkelijk stiltes.

| Ze is al in de les, maar ik voel er niet veel voor om tien posts over één les uur te schrijven. |

[Dan doe je dat niet.]

Danmarks Dynamite.

Harry Edward Styles
    Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen eromheen. mijn kin legde ik op mijn knieën en ik staarde voor me uit. Ik had gemerkt dat niet alleen ik me vreemd gedroeg.De altijd veelte, vrolijke en drukken Louis was nu anders ook niet zoals normaal. Maar waarschijnlijk kwam dat door mijn eigen stomme gedrag. Ik kon het niet laten en legde mijn rechteroor op mijn knieën terwijl ik naar Louis staarde. ''Heb je een beetje zin in de traditie?'' Vroeg ik hem stil. Voor het eerst had ik er zelf helemaal geen zin in. Vorige jaren was ik altijd de eerste die van start ging en lag met het meisje dat achter mijn naam stond dezelfde avond nog in bed. Dit jaar zal dat zeker anders lopen. Het enige wat ik vanavond ging doen was huilend in mijn bed liggen. Ik bestudeerde schaamteloos Louis zijn gezicht. ik speelde met de armbandjes om mijn pols en bleef maar over mijn lip heen likken omdat het niet wilde stoppen met bloeden.

{Iemand van de Franse les die met Julia wil praten?}

Physics is awesome

| Ga ik ook niet doen. (: Misschien kun je me even pb'en als dit lesuur klaar is? Dat zou fijn zijn. :] |