• Laat maar weer.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 20:26 ]


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Je kan er zo lang aan werken als je wilt, maar als ze het niet goed genoeg vinden voor een kudo kan je er weinig aan veranderen. Zeuren helpt al helemaal niet.


    Your make-up is terrible

    Niet zeuren om kudo's......
    Dan mag ik nog harder dan jou klagen. Ik heb een verhaal van ruim 40.000 woorden, waar ik al ruim een jaar mee bezig ben en ik heb 3 abo's. Eigenlijk maar 2. Dus......
    En dat je geen kudo's krijgt is niet het einde van de wereld.


    Stenenlikker

    Michonne schreef:
    Je kan er zo lang aan werken als je wilt, maar als ze het niet goed genoeg vinden voor een kudo kan je er weinig aan veranderen. Zeuren helpt al helemaal niet.


    Jij concludeert dat ik zeurt. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind, meer niet. 'Niet goed genoeg' slaat ook nergens op. Ja, sorry mijn mening.


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Gee, wat maakt het nu uit of je veel kudo's hebt of niet? No offence, maar de helft van de users die hier veel kudo's hebben zijn ook niet echt geweldige schrijvers hoor.
    Je schrijft normaal gezien voor jezelf, en voor niemand anders. En trouwens, als hij écht goed is, krijg je die kudo's wel nog hoor.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    BeAlright schreef:
    (...)

    Jij concludeert dat ik zeurt. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind, meer niet. 'Niet goed genoeg' slaat ook nergens op. Ja, sorry mijn mening.


    *zeur
    Ik zeg niet dat je zeurt, ik zeg alleen dat zeuren niet helpt.
    Waarom slaat 'niet goed genoeg' nergens op? Als zij dat vinden kan je er niets aan veranderen, hoe geweldig je je eigen verhaal ook zal vinden.


    Your make-up is terrible

    Sommige mensen doen nou eenmaal niet aan kudo's geven. Ik geef nooit kudo's. behalve bij de enige twee OP verhalen die ik lees als ik het niet vergeet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ewijn schreef:
    Niet zeuren om kudo's......
    Dan mag ik nog harder dan jou klagen. Ik heb een verhaal van ruim 40.000 woorden, waar ik al ruim een jaar mee bezig ben en ik heb 3 abo's. Eigenlijk maar 2. Dus......
    En dat je geen kudo's krijgt is niet het einde van de wereld.


    Is het ook niet nee, maar ik vind het gewoon jammer. Meteen word er weer geconcludeerd dat ik zeur.


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Én, ik vind dat er hier echt parels van verhalen zijn. Ik heb nog geen tien kudo's gegeven en de laatste is minstens zes maand geleden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Michonne schreef:
    (...)

    *zeur
    Ik zeg niet dat je zeurt, ik zeg alleen dat zeuren niet helpt.
    Waarom slaat 'niet goed genoeg' nergens op? Als zij dat vinden kan je er niets aan veranderen, hoe geweldig je je eigen verhaal ook zal vinden.


    Dat neem ik aan als dat jij zegt dat ik zeik.
    Ik heb geen eigendunk. Ik ben altijd heel onzeker over alles en ik heb eindelijk iets gevonden waar ik iedereen in verbeter(van m'n klas dus, hier op quizlet zitten allemaal mensen die muuuuuuuuuuuuuuuuuch better dan mij zijn) en waar ik trots op ben. Ik vind het gewoon jammer.


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Dat is inderdaad jammer, maar je kunt mensen natuurlijk niet dwingen om kudo's te geven. De tijd die je erin stopt is verder niet heel relevant bij dit soort dingen, want het moet natuurlijk maar net aanslaan. Bovendien heb ik even bij je verhaal gekeken en je hebt volgens mij pas één hoofdstuk en geen enkele abo, dus misschien moet je gewoon wat geduld hebben. Promoot je story op het forum en dan komen die lezers en kudo's vanzelf wel. Het gaat er sowieso vooral om dat jíj het leuk vindt om te schrijven, niet dat het populair is. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En trouwens, wat verwacht je als je maar één hoofdstuk hebt? Er zijn mensen met meer tientallen hoofdstukken die maar een 5-tal abo's hebben? Heb nu gewoon een beetje geduld.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    BeAlright schreef:
    (...)

    Dat neem ik aan als dat jij zegt dat ik zeik.
    Ik heb geen eigendunk. Ik ben altijd heel onzeker over alles en ik heb eindelijk iets gevonden waar ik iedereen in verbeter(van m'n klas dus, hier op quizlet zitten allemaal mensen die muuuuuuuuuuuuuuuuuch better dan mij zijn) en waar ik trots op ben. Ik vind het gewoon jammer.


    Nee, dat zeg ik helemaal niet. Asmdnbhdf laat ook maar, ik kan mensen niet beter leren begrijpend lezen.
    Ik snap best dat jij er trots op bent en dan hoef je niet meteen eigendunk te hebben. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat niet iedereen die mening deelt en hoeft te delen. Als zij het niet goed genoeg vinden daarvoor, vinden ze dat nou eenmaal, net zoals jij het wel goed genoeg vind. Maak jij dan nooit de beslissing om een verhaal geen kudo's te geven omdat je het er niet goed genoeg voor vind?


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Dat is inderdaad jammer, maar je kunt mensen natuurlijk niet dwingen om kudo's te geven. De tijd die je erin stopt is verder niet heel relevant bij dit soort dingen, want het moet natuurlijk maar net aanslaan. Bovendien heb ik even bij je verhaal gekeken en je hebt volgens mij pas één hoofdstuk en geen enkele abo, dus misschien moet je gewoon wat geduld hebben. Promoot je story op het forum en dan komen die lezers en kudo's vanzelf wel. Het gaat er sowieso vooral om dat jíj het leuk vindt om te schrijven, niet dat het populair is. ^^


    Nee, ik dwing niemand & ja ik heb nog maar 1 hoofdstuk omdat ik ook wat aanmoedigende reacties enzo wil.. gewoon, dat maakt me zekerder en dan vind ik het fijner om te schrijven. Anders voelt het alsof ik voor de kat ze viool iets zit te doen. Snapje? Het moet wel een doel hebben en dat heeft het nu eventjes niet.


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, dat zeg ik helemaal niet. Asmdnbhdf laat ook maar, ik kan mensen niet beter leren begrijpend lezen.
    Ik snap best dat jij er trots op bent en dan hoef je niet meteen eigendunk te hebben. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat niet iedereen die mening deelt en hoeft te delen. Als zij het niet goed genoeg vinden daarvoor, vinden ze dat nou eenmaal, net zoals jij het wel goed genoeg vind. Maak jij dan nooit de beslissing om een verhaal geen kudo's te geven omdat je het er niet goed genoeg voor vind?


    Sorry, ik ben niet zo goed in begrijpend lezen vandaar :$ Nee, ik geef altijd kudo's ^^


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Omg, serieus? Je hebt écht pas één hoofdstuk en zit je nu al zo aan te stellen over kudo's? Oké, ik neem het terug, je zeurt echt wel.
    Je story wordt niet ineens BAM populair met één hoofdstuk hoor. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik pas na 10 hoofdstukken abo's kreeg en alsnog amper kudo's. Geduld, noemen ze dat. Schrijf voor jezelf en dat is het. Als je niet voor jezelf schrijft is het eigenlijk de moeite niet eens waard.


    Your make-up is terrible