• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Gezellig, een uurtje met Parker.

[Lol de leraar wiskunde heet parker. :P rae heet ook zo. Heeft zo nog iets om zich om te schamen :P]

I'm finally back, Finally after a Year break

Niall James Horan

Zuchtend stond ik op en pakte mijn tas weer vast. Ondertussen had ik de broodjes opgegeten en was ik maar naar binnen gesloft. Gelukkig had ik nog een briefje van tien euro in mijn zak zitten dus kon ik naar de kantine. Snel liep ik door de gangen heen, iedereen negerend, naar de kantine toe. Mijn ogen vielen op de muffins, tosti's, het fruit et cetera. Gelijk rende ik ernaartoe, pakte een dienblad en laadde hem helemaal vol. Nog voordat ik de prijs wist, legde ik het briefje neer en liep weg. Geld had ik genoeg. De helft van het eten propte ik in mijn tas en met de andere helft ging ik aan een tafeltje zitten. Snel werkte ik alles naar binnen en keek om me heen of ik nog iemands bekends zag.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Niall kan anders vadt wel naar Rae en Tyler. Di zitten ook in de kantine :)]

Louis Tomlinson.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen iets, het leek wel alsof zijn houding voor een seconde veranderde, maar veel aandacht besteedde ik er niet meer aan. Ik slaakte een homo-achtig gilletje toen Addison met haar vinger op mijn neus tikte. 'Is dat verboden soms? Ik kijk graag naar meisjes.' En jongens. Sommige jongens waren ook nog best wel knap en dan kon ik het niet laten om even te staren. Glimlachend draaide ik mijn gezicht terug naar Harry en knikte vrolijk. 'Ja, goed idee. Ik weet zeker dat jij dan ook bijna iedere nacht een ander hebt. En Griekse meisjes zijn zo slecht nog niet. Eigenlijk helemaal niet.' Ik schoof iets dichter naar Harry toe, zodat, als Addison wilde, ze nog bij ons kon komen zitten. Vraag me niet waarom die bankjes zo klein waren. 'Heb je echt maar een meisje gehad? Wow, dat had ik niet verwacht van je eerlijk gezegd. Was je echt verliefd?' Het laatste woordje komt er heel pesterig uit. 'Wat hebben jullie het eerste uur?' Ik keek van Addison, weer terug naar Harry.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

| Wow, ik wist nog helemaal niets over dat we al begonnen waren. Is er al iets gebeurd? |

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:15 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Chayenne Kyra Montoya

Hij draait zich naar me toe en kijkt me aan. Hij zucht even, 'Alleen voor jou' zegt hij uiteindelijk terwijl hij een grijns op zijn gezicht krijgt en ik lach even zachtjes. 'Yay' grijns ik. Ik draai even een van mijn lokken om mijn vinger en kijk hem aan. Hij begint zijn sigaretten te zoeken en ik wacht rustig af. Opeens geeft hij snel een sigaret en ik schrik op uit mijn gedachten. 'Alsjeblieft.' zegt hij en hij knipoogt naar me. Ik grinnik zachtjes, 'dankje sweetie' grijns ik en steek snel de sigaret op. Ik speel even met mijn ketting en een glimlach ontstaat op mijn gezicht. 'Dus.. Hoe was jouw vakantie?' vraag ik en kijk hem aan terwijl ik de sigaret tussen twee vingers vast houd...

Tyler Jay Lopez

Ze schrikt op en slaat gelijk haar blok dicht. 'Hee kan ik je ergens mee helpen.' vraagt ze zacht, ik kijk haar aan. Hmh, ze is niet lelijk.. Misschien wel leuk voor een paar weekjes? 'Nah, jij bent nieuw, toch?' zeg ik en een lichte grijns ontstaat op mijn lippen. Ze is nieuw, ik weet het zeker. Ik ken iedereen hier op school, en iedereen kent mij, Klinkt arrogant, maar het is wel zo.. 'Ik ben Tyler' glimlach ik en kijk haar aan. 'Hoe vind je het hier?' vraag ik en zet mijn rugzak op de grond..

El Diablo.

Harry Edward Styles
    Elke seconde dat ik bij Louis was leek ik het benauwder te krijgen. Wat in het begin nog maar een kriebel was geweest werd steeds erger zodra ik het zag en ik stond op het punt door de draaien. Ik negeerde het gedoe over voetbal en drukten mijn kaken stevig op elkaar. Mijn kaken waren rood en strak staarde ik voor me uit. Ik haten mezelf en langzamerhand werd ik boos. ''Ik en verlieft? laat me niet lachen. Dat is hetzelfde als jij en homo.'' Snoof ik. Mijn eigen worden deden me pijn, maar ik kon niet anders. bij deze besloot ik dat het meisje dat achter mij naam stond straks een serieuze opdracht werd voor mezelf. Ik moest er alles aan doen om mijn naam zuiver te houden en Louis te vergeten. Hij was mijn beste vriend en niets meer. Dat zou hij ook nooit worden.
    Gelukkig voor mijn ging de bel nadat Louis vroeg wat ik had het eerste uur. ''Wiskunde.'' zei ik en stond alvast op.''Jij?''

Leave schreef:
    | Wow, ik wist nog helemaal niets over dat we al begonnen waren. Is er al iets gebeurd? |

[Nee. Iedereen komt aan op school. De lessen zijn nog niet begonnen]

DE BEL IK GEGAAN, DE LESSEN GAAN BEGINNEN

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:19 ]

Addison Hedwig Wright.
    Ik kijk even naar Harry. 'Als het zo simpel is om Louis aan 't gillen te maken, moet het met jou ook lukken.' zeg ik. Nu de jongens over hun sexsleven hadden voeldeik me lichtelijk ongemakkelijk, aangezien ik niet echt zo iemand was. Niet qua liefde. Af en toe een onenightstand, maar dan als ik dronken was. Louis vroeg wat we het eerste uur hadden, sloeg ik mijn handen over mijn oren. 'Neee, ik heb wiskunde. Die leraar haat me.' mompel ik. Ik plof op het bankje neer en haal mijn handen van mijn oren. 'Echt hatelijk.' Ik hoor de bel ook nog eens gaan en sla mijn handen weer over mijn oren. 'Neeeeeee!' roep ik. 'Nee, nee, nee.'

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:21 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[de wiskunde/ reken leraar haat me na vandaag echt. Hij ging tegen me gillen en toen moest ik heel hard lachen en toen werd die nog bozer. ;x en toen zei ik tegen Gino. ''Volgens mij mag hij me niet.'' en toen werd ik eruit gezet. ;x
    oke, sorry moest gewoon even, toen ik dat las ;x]

Zayn Jawaad Malik

'Dus.. Hoe was jouw vakantie ?' vraagt Chay. Met de sigaret in haar handen staat ze voor me en ik moet toegeven dat ik haar best wel knap vind met zo'n sigaret.
    Ik denk even na en besluit haar dan mijn herinneringen te vertellen. 'Het was super, eerlijk gezegd. Lekker een weekje Spanje, nieuwe mensen leren kennen.' zeg ik lachend. 'Feesten, drinken en al die rotzooi.' Ik lach en ga op de tafel zitten, zodat ik op haar hoogte zit. Ik pak een flesjes water uit mijn tas en neem een slokje. Dan komt er nog iets in me op. Die one night stand. Kelly en ik wisten beide dat het niets zou worden, aangezien ik maar één week zou blijven en zij in Spanje woont. Daarom hadden we besloten alleen die one night stand te doen. Het klinkt vaag, maar het leek ons de beste beslissing.
    'En ik heb natuurlijk ook meisjes ontmoet.' zeg ik met een grijns. 'Hoe zit het met jou ?' vraag ik dan oprecht met een glimlach.
    Dan hoor ik de bel gaan. Ik zucht, school begint officieel.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:27 ]

Danmarks Dynamite.

Louis Tomlinson.
    Een nerveus lachje verliet mijn mond en ik knikte. 'Ja, het zou wel heel gek zijn als ik ineens homo zou zijn.' Het klonk niet zo heel standvastig, mijn stem leek iets meer te trillen. Ik hoopte niet dat Harry het gemerkt had, hij zou me waarschijnlijk heel hard gaan uitlachen of me gewoon in elkaar slaan. Maar, jongens mogen toch ook gewoon aantrekkelijk zijn? 'Oh gezellig, dan hebben we met zijn drieën wiskunde. Kunnen we de leraar alvast pesten. En misschien worden we er wel weer uit gestuurd.' Ik stond op en wilde Harry en Addison meetrekken naar het lokaal, maar bedacht me ineens iets. 'Mijn boeken. Of moeten we die nog krijgen?' Ik had er totaal geen idee meer van wat ik wel had en wat ik niet had.

Sikowitz schreef:
    [de wiskunde/ reken leraar haat me na vandaag echt. Hij ging tegen me gillen en toen moest ik heel hard lachen en toen werd die nog bozer. ;x en toen zei ik tegen Gino. ''Volgens mij mag hij me niet.'' en toen werd ik eruit gezet. ;x
    oke, sorry moest gewoon even, toen ik dat las ;x]

[Hahaha, geweldig. :'D
    Ik voel me nu echt braaf, lol, maar ik ben serieus nog nooit de les uitgezet. ;3 Hoogstens moest ik op de gang staan. xd]

Meliourry schreef:
    (...)

[Hahaha, geweldig. :'D
    Ik voel me nu echt braaf, lol, maar ik ben serieus nog nooit de les uitgezet. ;3 Hoogstens moest ik op de gang staan. xd]

[me neither. ;p]

Danmarks Dynamite.