• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Ik ben het wel eens met Leave. We kunnen een les niet te lang te laten duren aangezien het dat te langzaam gaat in de tijd van de RPG. En anders loopt het zelfs vast voordat het boek word besproken. We hoeven niet meteen te rushen. Een aantal posts per les kan makkelijk, maar we moeten niet in een uur blijven hangen. Aks we dat doen dan haken veel mensen af omdat ze niets tecdoen hebben en daar heb je niets aan.]

I'm finally back, Finally after a Year break

Eyes schreef:
    {Iemand van de Franse les die met Julia wil praten?}

[Mijne wilt wel. Die zit nu verveelt te schetsen en oreos te eten zonder datcde leraar het door heeft...]

Malino schreef:
    Tyler Jay Lopez

'Ownee tuurlijk want dat is alweer heel anders hé' zegt hij lachend en ik knik. 'Inderdaad, op dit gebied heb je nog veel te leren jochie' grijns ik en sla grijnzend op zijn schouder. 'Had geen ander antwoord verwacht' lacht hij, en ik grijns even trots. 'Naar Spanje geweest' zegt hij en ik kijk hem even aan. 'Tering er gaan veel mensen naar Spanje.' lach ik. 'En heb je al zin in na school?' vraagt hij met een grijns. 'Natuurlijk, wat denk jij dan? Ik ga de eerste zijn dit jaar.' grijns ik en kijk hem aan. 'En wat is jouw tacktiek.' grijns ik en lach even. Ik had mijn plan al, alles was helemaal uitgestippeld. Het zou perfect worden, en ik zou dit jaar als eerste de naam afstrepen....

Liam James Payne

'Inderdaad, op dit gebied heb je nog veel te leren jochie' grijnst hij en slaat op mijn schouder. ik grinnik even, 'Dat denk jij' zeg ik en kijk hem aan. 'Tering er gaan veel mensen naar Spanje.' lacht hij en ik knik. 'Ja klopt, perfecte vakantieland of zo' zeg ik lachend. 'Natuurlijk, wat denk jij dan? Ik ga de eerste zijn dit jaar.' zegt hij op mijn vraag of die al zin heeft naar school. 'Ja dat hoop je, dat gaat je nooit lukken' zeg ik lachend en kijk hem aan. En wat is jouw tacktiek.' grijns hij en ik grijns ook even. 'Daar kom je nog wel achter' is het simpele antwoord wat ik geef m vervolgens weer te grijnzen. Waarschijnlijk zou ik niet de eerste worden dit jaar maar ja, het ging er om dat ik het haalde.

HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Mijne wilt wel. Die zit nu verveelt te schetsen en oreos te eten zonder datcde leraar het door heeft...]

Julia Lewis

Ik kijk even om mij heen. Het nieuwe meisje is net zo verveeld als mij als je het mij vraagt. Na een korte grabbel vind ik een papiertje. Nadat ik er een soort van balletje van heb gemaakt, mik ik op het hoofd van het meisje en dan gooi ik. Met haar praten is nog beter dan met niemand praten. Dan pas merk ik dat zij gewoon zit te eten in de les. Ik hoor Tyler en Liam praten, nou ja ik kan niet precies horen wat ze zeggen.

{Sorry dat hij zo kort is}

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:51 ]

Physics is awesome

HurtedHeart schreef:
    [Ik ben het wel eens met Leave. We kunnen een les niet te lang te laten duren aangezien het dat te langzaam gaat in de tijd van de RPG. En anders loopt het zelfs vast voordat het boek word besproken. We hoeven niet meteen te rushen. Een aantal posts per les kan makkelijk, maar we moeten niet in een uur blijven hangen. Aks we dat doen dan haken veel mensen af omdat ze niets tecdoen hebben en daar heb je niets aan.]

[Ik heb ook niet gezegd dat ik het er niet mee eens ben. en ik ben ook al met de nieuwe les verdeling bezig. maar ik kan moeilijk elk uur een nieuw les beginnen, want je moet mensen ook de kans geven te kunnen reageren. daarbij vind ik het een beetje onzin, dat als het iets langer duurt inderdaad niet meer te reageren. [terwijl je al amper iets schrijft.] dan maar helemaal niet meer te reageren. Want dan loopt het inderdaad vast..]

Louis Tomlinson.
    Ik keek toe hoe Hary zich verlegde en daardoor mij beter kon aankijken. Ik haalde lichtelijk mijn schouders op. Het lag me meer op de maag dan vorig jaar en ik had totaal geen idee waarom. Ik deed toch niet zo moeilijk om met een meisje naar bed te gaan? In Griekenland had ik bijna iedere nacht wel een ander meisje in m'n bed liggen. 'Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het voelt op dit moment nog een beetje raar, ik weet ook niet hoe het komt. Jij?' Ik tuitte mijn lippen iets toen Harry door bleef gaan om over zijn lippen te likken. 'Stop ermee. Het is slecht. Je droogt je lippen uit.' Aarzelend bracht ik mijn wijsvinger naar zijn lippen, waar ik mee over zijn onderlip wreef en het bloed weghaalde. Dit veegde ik weer aan het bankje af en toch wel iets bechamend draaide ik mijn hoofd weg, naar de andere kant, waar bomen stonden en als je goed keek zag je ook wat auto's. Ik hoorde dat toch niet toen bij mijn beste vriend? Of juist wel? Ik raakte er nu helemaal gefrustreerd door.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:44 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Tyler Jay Lopez

'Dat denk jij' zegt hij terwijl hij me aankijkt, ik grinnik. 'Het is zo' lach ik en grijns breed. 'Ja klopt, perfecte vakantieland of zo' lacht hij en ik knik even. 'Jij, Chayenne, en nog zoveel mensen allemaal naar Spanje kom ik aan met Turkije' mompel ik. 'Ja dat hoop je, dat gaat je nooit lukken' lacht hij. 'Tuurlijk wel, behalve als ze dood vallen door mijn charmes' grijns ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. 'Daar kom je nog wel achter' is zijn simpele antwoord en ik lach even. 'Ach ja, uiteindelijk lukt het wel hoor' grijns ik en kijk hem aan. 'Niet treuren als je laatste bent hé?' grinnik ik en grijns breed...

El Diablo.

Eyes schreef:
    (...)

Julia Lewis

Ik kijk even om mij heen. Niall is net zo verveeld als mij als je het mij vraagt. Na een korte grabbel vind ik een papiertje. Nadat ik er een soort van balletje van heb gemaakt, mik ik op het hoofd van Niall en dan gooi ik. Met Niall praten is nog beter dan met niemand praten. Hoewel hij wel in het voetbalteam zit. Dan pas merk ik dat hij gewoon zit te eten in de les. Niet zo verbazend want Niall eet nogal veel. Meteen vraag ik mij af of hij dat tijdens de seks ook zou doen. Ik probeer mijn lach in te houden, soms ben ik echt zo vreemd. Alsof iemand zou eten tijdens de seks. Dan moet de seks wel heel erg saai zijn.

{Sorry dat hij zo kort is}

[Mijn perso is niet Niall maar Rae. Lol. :P brookie speelt Niall]

[Kan ik nog schrijven. of zal ik wachten totdat de bel gaat. Aangezien de convo met Sonny niet meer doorgaat. c:
    Just asking, want ik wil het even weten, hihi.]

Danmarks Dynamite.

HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Mijn perso is niet Niall maar Rae. Lol. :P brookie speelt Niall]

{Oeps, het spijt mij. Jeetje, wat heb ik toch? Ik ga mijn stukje even aanpassen}

Physics is awesome

[Lol, ik vind het best maar ik denk niet dat ik nu nog goed kan reageren, XD.]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

BEL GAAT NU!

Harry Edward Styles
    ''Ik heb er een slecht gevoel over.'' gaf ik toe en likte nogmaals over mijn lippen. 'Stop ermee. Het is slecht. Je droogt je lippen uit.' Voordat ik er iets op kon zeggen haalde Louis mijn duim over mijn onderlip. Automatisch werden mijn kaken rood en kwam er een glimlach op mijn lippen. Louis zag het niet, want hij had snel zijn hoofd afgewend toen hij het bloed aan het bankje had afgeveegd. over heel mijn huid was kippenvel verspreid en mijn hart klopte echt tien keer zo snel. En nu wist ik me al helemaal geen houding meer te geven. Gelukkig bestond er zo iets als gered bij de bel. Alowel. Ik wilde helemaal niet naar de les, dus ik maakte ook geen aanstalten op de staan. ''We kunnen nog wel een uurtje missen toch?'' vroeg ik verlegen. mijn kaken waren nog steeds rood en ik wende ook snel mijn blik af.

MalikMore schreef:
    [Kan ik nog schrijven. of zal ik wachten totdat de bel gaat. Aangezien de convo met Sonny niet meer doorgaat. c:
    Just asking, want ik wil het even weten, hihi.]

[OMg, sorry. had het over het hoofd gezien! ;x
    maar de bel gaat nu toch ;c]

[is helemaal oké hoor ! ik dacht namelijk al zoiets.]

Danmarks Dynamite.

[Ik begrijp het volkomen. De oreo's waren echt heel verdacht :P en Niall kan vast wel met iemand praten. Desnoods vraagt hij om een oreo :P
    Rae Jade Parker
    Ik zit weer aan mijn design tekening te werken en eet rustig mijn oreo's. Die vrouw had kennerlijk niets door plus ik had iets met eten al deelde ik het wel. Soms tot mijn spijt. Ik voel dan iets tegen mijn hoofd waardoor ik opkijk. Tot mijn verbazing is het een meisje. Zou ze me uitschelden. De tissues lagen al klaar? Oké nee dat faalde. Ik keek haar aan. Ze zat voor me. Ik kende haar niet. Nou nog niet. Ik kijk even naar de leraar die iets aan het uitleggen over mijn jouw en haar hem. Mon ma mes ton ta tes Son sa ses. Ik wist het nog van vorig jaar. Plus ze hield geen oorde dus ik kon gewoon praten. Ik keek naar de propjesgooier. 'Wat is er?' Vraag ik vriendelijk. Ik kijk naar mijn pak oreo's en steek een oreo uit. 'Wil je er een?' Vraag ik vriendelijk. Gelukkig was ik iets minder verlegen tegen meisjes dan tegen jongens. Anders zou het echt gênant zijn. Dan gaat de bel. Ik kijk haar aan maar sta toch op en stop mijn boeken in mijn tas. Ik ga naast haar tafel staan met de oreo naarhaar uitgestoken. 'Heb je toevallig biologie. Aangezien ik geen idee waar ik heen moet. Ik ben trouwens Rachelle, maar noem me asjeblieft Rae.' Zeg ik vriendelijk tegen haar. Misschien was het slim om een vriendin te maken. Of tenminste te proberen maken.
    [@Sikowitz ik zei ook niet dat ik commentaar had. Ik deelde alleen mijn mening en was ergens mee eens. Het was alleen een kleine tip geen bevel ofzoiets?]

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:05 ]