• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MalikMore schreef:


    [ik hoop dat dit een beetje goed is, want ik twijfel een beetje.]


    [het is prima. ;3]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 14:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)

    [het is prima. ;3]


    [oeh, dan ben ik blij. c:]


    Danmarks Dynamite.

    Addison Hedwig Wright.
    'Kiekeboe.' Deed hij, net als bij een klein kind. Vervolgens maakte hij mijn veters aan elkaar en ging naast me liggen. 'Baby.' zei hij nog eens. 'Ik ben geen baby, jij bitch.' zei ik gniffelend, en porde hem ook in zijn zij. In zijn regenboogogen -tenminste, zo noemde ik ze, aangezien je er altijd wel een nieuwe kleur in kon vinden- stonden pretlichtjes. 'Hmm. Waarom mag ik niet in het voetbalteam?' mopper ik. Ik was echt gek op voetbal, maar er mochten alleen jongens. Dat wist ik trouwens ook dondersgoed. 'Niet dat ik aan een random iemand in een boek gekoppeld wil worden, maar het is gewoon oneerlijk. Zonder mij zitten jullie in een babyteam.' mompel ik er nog achteraan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [What did I mis?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Waar kan ik Lou heen sturen? Of wie wilt met 'm praten?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    [Waar kan ik Lou heen sturen? Of wie wilt met 'm praten?]


    [Stuur hem anders naar Zayn. Die's al de hele tijd loner]


    Danmarks Dynamite.

    [Lou kan naar harry komen! =D

    @Brookie, niet veel. de lessen zijn nog niet begonnen, maar ik laat zo wel de bel gaan. maar iedereen komt nu op school aan.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga naar school en kan gelijk 4 pagina's bijlezen XD Wie wilt Tyler of Chay meeten?]


    El Diablo.

    [Oké, ik stuur Niall wel dalijk pas naar de les als de bel gaat, dan is het wat makkelijker]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Malino schreef:
    [Ik ga naar school en kan gelijk 4 pagina's bijlezen XD Wie wilt Tyler of Chay meeten?]


    [ Zayn ? Ja, Zayn is al de hele tijd loner en ik weet niet wat Lou gaat doen. :')]


    Danmarks Dynamite.

    Harry Edward Styles
    ik begon hard te lachen toen Addison over een babyteam begon. Ik hield wijs mijn mond over het boek, aangezien ze er ook al in stond zonder dat ze in het team zat. ''Meisjes horen niet in een jongens voetbalteam slimpie.'' Grijnsde ik en tikte even tegen haar neus aan. ''En we zijn heen goed.'' Protesteerde ik nog even en stak mijn tong nogmaals uit. Oke, we waren misschien niet super, maar we stonden regelmatig in de finale. Of dat wat zei over hoe goed wij waren, of hoe slecht de rest was, hield ik maar even achterwegen.
    Het enige wat ik echt leuk vond aan het voetballen was het gezamenlijk douche erna. Maar dat zou nooit iemand weten. Ik was nu eenmaal niet zo enorm sportief aangelegd, maar kon wel een aardig balletje trappen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nu kan ik niet kiezen. ;c Maar ik heb al wel een ideetje.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Iemand kan ook naar Rae toe? Die is ook loner :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Je kan naar Chayenne of Tyler..]


    El Diablo.

    Addison Hedwig Wright.
    'Hoezo niet, ik vind dat dat hartstikke goed kan!' zei ik protesterend. 'Alleen is het dan wel erg eenzaam in de kleedkamer.' ik bedacht me ineens dat ik een voetbal had meegenomen. Ik haalde het ding uit mijn tas en ging staan. 'Demonstratie.' Zei ik gniffelend. Ik doe een paar trucjes en hou dan vrij lang hoog, waarna ik hem onverwachts naar Harry pass. 'Hoezo meisjes horen niet in een jongensvoetbalsteam?' ik trek mijn wenkbrauwen uitdagend op. 'Bitch please.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.