• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Julia Lewis

Juist nu moet de bel gaan.
    'Ik ben Julia, aangenaam kennis te maken met je Rae. Ik heb nu ook Biologie dus we kunnen er samen heen lopen?', stel ik voor.
    Ik kijk Rae afwachtend aan.Dan merk ik dat ik nog steeds op mijn stoel zit. Ik pak mijn tas en wacht op Rae. Zachtjes friemel ik aan mijn oor totdat ik pijn voel. Dit ga je niet menen, een pukkel op mijn oor. Van alle plekken waarom juist op mijn oor waar het zo gevoelig is. Het enige plekje wat gevoeliger is qua gezicht en nek, is binnen in je neus. Dat heb ik een keer gehad. Ik ben blij dat ik niet verkouden ben geworden toen.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:13 ]

Physics is awesome

Louis Tomlinson.
    'Ja. Inderdaad. En normaal gesproken zijn wij diegenen die er het meest enthousiast over zijn.' Een zacht geluidje verliet mijn mond. Volgens mij had ik de situatie alleen maar erger gemaakt doordat ik zo nodig met mijn wijsvinger het bloed van zijn onderlip moest afvegen. Ik hoorde in de verte de bel gaan, ging een uur dan zo snel voorbij? Maar ik had geen zin om te gaan en Harry dacht er blijkbaar hetzelfde over. Ik draaide mijn hoofd weer terug, richting Harry, maar hij keek deze keer weg. 'Wat hebben we voor les nu dan? En we beginnen het jaar wel al fantastisch. Eerste twee uur skippen. Ik wed dat we al een extra corvee dagje te pakken hebben, denk je ook niet?' Een grinnik verliet mijn mond en ik zakte iets onderuit op het bankje. Het was nog best lekker weer. Ik miste wel de zon in Griekenland, het was daar iedere dag tegen de dertig graden aan, heerlijk.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Zayn Javaad Malik

Godzijdank, eindelijk ringt de bel. Ik pak mijn boek en loop het lokaal uit. Ik kijk niet meer om, ik heb even geen zin om te praten. Dan bedenk ik me dat Chay ook geschiedenis heeft. Laat ik maar naast haar gaan zitten, als ze dat wil tenminste. Ik loop naar het lokaal en ga opnieuw ergens achteraan zitten.
    Opnieuw een vak wat me niets boeit. Dan merk ik op dat de leraar niet in het lokaal is. Een uurtje spijbelen ? Nee, toch maar niet. Ik pak nog snel even mijn mobiel en check mijn updates. Verschillende mensen komen het lokaal binnen, veel van het vorige les uur maar ook andere mensen. Ik wacht op Chay, ik wil haar duidelijk maken dat ik niet wou dat Sonny bij me zat. Dat het niet mijn bedoeling was. Ik zucht, waarom wil ik het eigenlijk ? Ik voel toch niets voor haar ofzo ?
    Het is mijn eerste dag hier. Ik moet even helder gaan denken. Ik zucht en sluit mijn ogen voor een paar seconden.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:11 ]

Danmarks Dynamite.

Liam James Payne

'Het is zo' lacht hij en ik schud mijn hoofd. 'Dat denk jij'spreek ik hem tegen maar lach ook. 'Jij, Chayenne, en nog zoveel mensen allemaal naar Spanje kom ik aan met Turkije' mompelt hij en ik grinnik even. 'Je had ook gewoon naar spanje moeten gaan man, veel beter' zeg ik lachend. 'Tuurlijk wel, behalve als ze dood vallen door mijn charmes'grijnst hij en wiebelt even met zijn wenkbrauwen. 'Of van je bescheidenheid' zeg ik sarcastisch en grinnik even. 'Ach ja, uiteindelijk lukt het wel hoor' zegt hij en ik rol met mijn ogen, krijgen we die weer. 'Niet treuren als je laatste bent hé?' grinnikt hij en ik kijk hem aan. 'Geen probleem, jij doet mee dus laatste wordt ik nooit' zeg ik lachend en sla hem op zijn schouder. De bel gaat en ik sta op. Ik gooi snel mijn boek in mijn tas en hang die om. 'Ga je mee naar geschiedenis?' vraag ik hem, als ik het goed had had hij dat ook en anders zou deze vraag nogal falen.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:19 ]

Harry Edward Styles
    Ik was ergens opgelucht dat Louis er hetzelfde over dacht als mij. ''Net als toen we de tribune moesten schoonmaken na de finalewedstrijd.'' grinnikte ik zachtjes en keek weer naar Louis. Iedereen mocht feestvieren omdat we kampioen waren geworden. Heel de school was verlaten en Louis en ik moesten de tribune opruimen. We hadden er heel de dag over gedaan omdat we te druk waren met kloten. Het kon ons niets schelen dat we het feest misten. We hadden het enorm naar ons zin gehad met zijn tweeën. Ik zuchten even gelukzalig toen ik eraan terug dacht. ''Dit keer mag jij de vuilniszakken weggooien hoor.'' waarschuwde ik Louis lachend. Wetend dat het nooit meer hetzelfde zou zijn, hunkerde ik toch terug naar die tijd.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Chayenne Kyra Montez

De bel ging, thank god.. Maar ja, nu heb ik geschiedenis. Een van de ergste vakken die je kan hebben, ik haat het en niet alleen omdat ik er vreselijk in ben.. Ik zucht en pak snel mijn spullen in om vervolgens het lokaal uit te lopen. Terwijl ik naar het geschiedenis lokaal loop check ik snel mijn twitter en begin dan te tweeten. Ugh, geschiedenis. I hate it, verlang nu al naar de vakantie... x tweet ik snel en stop dan weer mijn Iphone in mijn tas. Al snel loop ik het lokaal in en kijk rond. Bij elk tafeltje zat al minstens een persoon, even kijken. Mag ik niet, mag ik niet, hij is raar, zij is irritant. Uiteindelijk blijft mijn blik bij Zayn hangen helemaal achter en ik haal mijn schouders op. Ik plof neer op het stoeltje naast hem en kijk hem aan. 'Sup?' glimlach ik..

El Diablo.

{@quin98 Liam heeft Biologie volgens het rooster, dacht zeg het even}

Physics is awesome

Eyes schreef:
    {@quin98 Liam heeft Biologie volgens het rooster, dacht zeg het even}

[ooh door elkaar gehaald xD, bedankt voor het zeggen]

quin98 schreef:
    Liam James Payne

'Het is zo' lacht hij en ik schud mijn hoofd. 'Dat denk jij'spreek ik hem tegen maar lach ook. 'Jij, Chayenne, en nog zoveel mensen allemaal naar Spanje kom ik aan met Turkije' mompelt hij en ik grinnik even. 'Je had ook gewoon naar spanje moeten gaan man, veel beter' zeg ik lachend. 'Tuurlijk wel, behalve als ze dood vallen door mijn charmes'grijnst hij en wiebelt even met zijn wenkbrauwen. 'Of van je bescheidenheid' zeg ik sarcastisch en grinnik even. 'Ach ja, uiteindelijk lukt het wel hoor' zegt hij en ik rol met mijn ogen, krijgen we die weer. 'Niet treuren als je laatste bent hé?' grinnikt hij en ik kijk hem aan. 'Geen probleem, jij doet mee dus laatste wordt ik nooit' zeg ik lachend en sla hem op zijn schouder. De bel gaat en ik sta op. Ik gooi snel mijn boek in mijn tas en hang die om. 'Ga je mee naar geschiedenis?' vraag ik hem, als ik het goed had had hij dat ook en anders zou deze vraag nogal falen.

Tyler Jay Lopez

'Dat denk jij' lacht hij en ik knik. 'En sinds ik altijd gelijk heb is het zo' grijns ik. 'Je had ook gewoon naar spanje moeten gaan man, veel beter' lacht hij en ik knik weer. 'Inderdaad, doe ik wel volgens djaar ofzo' grinnik ik. 'Of van je bescheidenheid' zegt hij en ik kon het sarcasme horen, 'inderdaad' antwoord ik vaag. 'Geen probleem, jij doet mee dus laatste wordt ik nooit' zegt hij lachend en ik snuif even. 'We zullen zien' grijns ik. Ik pak snel mijn tas in en gooi hem over mijn tas. 'Gast, we hebben bio' lach ik. Ik tik even tegen zijn hoofd, 'waar zit jij met je koppie, normaal weet je alles' lach ik en schud mijn hoofd terwijl ik naar het lokaal loop...

El Diablo.

Zayn Jawaad Malik

Ik begin te lachen als Chay naast me komt zitten. 'Sup ?' zegt ze en glimlacht. 'Ik ben zo blij dat je hier komt zitten. Ik wou even kwijt dat..' Ik kijk naar mijn handen en speel ermee. '.. ik wou niet dat Sonny naast me kwam zitten. Zij kwam naast mij zitten.' Ik haal een hand door mijn haar en zucht. Wie is deze verlegen jongen toch ? Zo herken ik mezelf helemaal niet. Ik ga recht op zitten en lach. Ik snijd een onderwerp aan, wat met ons beide niets te maken heeft. 'Ik heb een vraagje.' zeg ik dan lachend. 'Wat is nou eigenlijk jou beste vak ?'
    Ik kan me zelf wel voor mijn kop slaan, wat is dat nou weer voor een vraag ?

Danmarks Dynamite.

Rae jade Parker
    'Ik ben Julia, aangenaam kennis te maken met je Rae. Ik heb nu ook Biologie dus we kunnen er samen heen lopen?', stelt ze voor. Ik kan het niet laten om een glimlachje rond mijn lippen te krijgen. Ik ben nog nooit bevraagt om mee te lopen. Wauw dat klinkt echt heel erg loner. Maar dat ben ik min of meer ook dus. 'Aangenaam kennis te maken Julia.' Zeg ik vriendelijk. We lopen nu naar het lokaal waar het ook wezen mag. Ik was hier blij mee. Eerst Tyler en dan Julia. Aardige mensen hier op deze school. Beter dan vorig jaar. Op mijn oude school we lopen het lokaal in en julia gaat zitten. Ik kijk even naar de stoel en besluit naast haar te gaan zitten. Ik kijk haar aan. 'Dat vind je toch niet erg of wel? Dat ik naast je kom zitten?' Vraag ik haar voorzichtig.
    [Thank you Darlin']

I'm finally back, Finally after a Year break

Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte en knikte. 'Hoe kan ik datn nou vergeten? Zulke leuke dingen vergeet ik echt net.' Aan Harry's glimlach kon ik zien dat hij er ook aan dacht en ik was blij dat hij toch nog wel kon glimlachen. Het voelde goed om hem te zien glimlachen. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje en gaf hem een zacht klapje tegen zijn achterhoord aan. 'We doen ze wel gewoon samen. Maar wie zegt dat we uberhaupt dit jaar weer de tribune moeten schoonmaken? We moeten niet te hard van stapel lopen.' Een grinnik verliet mijn mond. 'Kunnen we niet alvast kijken bij het voetbalveld en zo? We hebben toch niet echt iets beters te doen... Of jij moet iets leukers hebben?' Maar ik had eigenlijk wel zin om wat oude herinneringen van vorig jaar op te halen bij het voetbalveld.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Chayenne Kyra Montez

Hij begint te lachen en ik lach ook even. 'Ik ben zo blij dat je hier komt zitten. Ik wou even kwijt dat..' zegt hij terwijl hij naar zijn handen kijkt. Werd hij nou verlegen ofzo? '.. ik wou niet dat Sonny naast me kwam zitten. Zij kwam naast mij zitten.' zegt hij. Ik knik even, 'weet ik.' zeg ik en glimlach nog even naar hem. 'Wat is nou eigenlijk jou beste vak ?' vraagt hij opeens en ik kijk op. Ik denk even na, 'ik denk dan toch, wiskunde of Spaans' zeg ik en knik dan. Ik weet niet welke van de twee, ik sta voor beide een acht.. 'En de jouwe?' vraag ik en speel met een van mijn lokken...

[Ik ga slapen, morgen bloedtest ): Goodnight!]

El Diablo.

Liam James Payne

'En sinds ik altijd gelijk heb is het zo' grijnst hij en ik schiet in de lach. 'Jij en altijd gelijk?' vraag ik hem en schud mijn hoofd. 'Onmogelijk!' zeg ik lachend. Inderdaad, doe ik wel volgend jaar ofzo' zegt hij en ik knik even. 'Beter ga je dan in de buurt van mij' grijns ik. 'inderdaad' zegt hij nog over mijn opmerking over bescheidenheid en ik grinnik even. Hij snuift zijn neus en zegt iets van we zullen zien. Ik knik even en kijk even gauw het lokaal rond. 'Gast, we hebben bio' lacht hij, owja shit.'waar zit jij met je koppie, normaal weet je alles' lacht hij en ik haal mijn schouders op. 'Nog in de vakantiestemming of zo' zeg ik lachend en loop achter Tyler aan naar het lokaal.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:24 ]

Julia Lewis

Ze vind het ook fijn om mij te ontmoeten.
    'Dat vind je toch niet erg of wel? Dat ik naast je kom zitten?', vraagt ze.
    'Natuurlijk niet, zeg ken je al iemand op school?', antwoord ik haar.
    Hopelijk staat zij niet op de lijst. Dat zou ik echt oneerlijk vinden. Ik vind het sowieso gewoon onzin. En beledigend tegen over alle meisjes op deze school. Meisjes op een lijst zetten en dat jongens met die meisjes naar bed moeten. Welke zieke geest dat ooit heeft bedacht. Echt, maar goed dat hij niet meer leeft. Aangezien de traditie zoals ze het noemen al heel lang bestaat. Het is tijd om ze terug te pakken.

Physics is awesome