• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Kan Tyler dan naar Rae want Rae durft niet iemand aan te spreken. ze zit in de kantine te tekenen.

I'm finally back, Finally after a Year break

Louis Tomlinson.
    Na een klein kwartiertje kwam ik aan bij de school, waar het al redelijk druk aan het worden was. Mijn boterham had ik na de helft al uit het raam gegooid en nu kauwde ik rusteloos op een kauwgompje. Ik had het nooit zo op eerste schooldagen, dan moest je op tijd komen en staarde iedereen je altijd zo aan. Of zo'n gevoel had ik altijd. Mijn auto parkeerde ik iets verder weg, waardoor ik nog een kleine vijf minuten, hooguit, moest lopen. Ik draaide de sleutel om en haalde deze er direct uit, om het portier open te duwen, uit te stappen en de auto dicht te klikken. De schooltas hees ik weer over mijn schouder heen en nadenkend liep ik richting het grote gebouw. Misschien kreeg ik nog wel eens een complimentje als ik op tijd kwam. De deuren stonden open, altijd voor de eerste schooldag en zo snel mogelijk liep ik naar binnen, gauw in de richting van mijn kluisje, om daar direct alle spullen behalve mijn iphone te droppen. Ik lette nooit echt op in de les en het was dus een wonder dat ik ieder jaar weer overging. Meestal klooide we wat aan, of zat ik op mijn iphone. Mijn kluisje draaide ik op slot en de sleutels kwamen bij mijn portomonnee en telefoon in mijn broekzak. Snel ging ik naar de aula, waar ik Zayn al zag zitten. Glimlachend stak ik mijn hand naar hem op en wilde naar hem toe lopen, toen ik Harry hoorde praten. Ik beet op mijn tong, waarna een zacht "au" geluidje mijn mond verliet. Helaas zat hij niet alleen, zoals gewoonlijk. Heel even twijfelde ik, maar liep toen toch in Harry's richting. Glimlachend gaf ik hem een duwtje tegen zijn schouder aan, ten teken dat hij iets moest op schuiven. 'Hey man, leuke vakantie gehad?' Ik glimlachte even naar Addison, die gek genoeg met een voetbal bezig was en keek weer naar Harry's rug.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 15:23 ]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

MalikMore schreef:
    (...)

[ Zayn ? Ja, Zayn is al de hele tijd loner en ik weet niet wat Lou gaat doen. :')]

[Is goed, waar is hij?]

El Diablo.

Malino schreef:
    (...)

[Is goed, waar is hij?]

[Nu in de aula]

Danmarks Dynamite.

Harry Edward Styles
    Ik ving de bal die Addison naar me schopten behendig maar liet het ding meteen uit mijn handen vallen toen ik de bekende stem van Louis hoorden. Ik draaide me met een ruk om en schoof meteen op om hem daarna naast me te trekken. Mijn hart begon meteen twee keer zo snel te kloppen en de glimlach op mijn gezicht werd groter. Ik wilde zeggen dat ik hem gemist had, maar wist dat ik dat niet hoorde te zeggen. Ik knikte langzaam toen hij vroeg of ik een leuke vakantie had gehad. "Jij?" Ik was Addison even hellemaal vergeten en kon enkel nog naar Louis kijken. Mezelf eraan herinnerend dat ik moest blijven ademhalen. "Richt een meisjes voetbalteam op." Zei ik maar snel tegen Addison om het allemaal niet te verdacht te maken. Maar mijn ogen bleven op Louis gericht.

[mobiel ik bijna leeg maar ben over 20 minutjes thuis.]

{Sorry moest even weg en ik kan vanavond ook niet}

Physics is awesome

[Morgenavond ben ik er van half zeven tot acht niet, moet naar Ierse Dans]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Chayenne Kyra Montoya

Ugh, wiskunde begint.. Gezellig, een uurtje met Parker... xoxo las ik op het schermpje. Ik moet even lachen, arme Deena... Deena was mijn beste vriendin, maar ze zat nog steeds op de school waar ik eraf geschopt werd. Sorry girl, whatsapp me maar als je het overleefd hebt! Luv ya! xxx typ ik snel en klik vervolgens op verzenden. Ik zucht en werp even een blik op mijn nagels. Met een zucht open ik mijn tas en gooi mijn Iphone erin en duw wat spullen opzij. Waar zijn ze... Fuck, ik ben ze gewoon vergeten. Dat is ook nieuw.. Ik zucht diep, ik snak naar een sigaret... Dan bedenk ik me opeens iets, Malik heeft altijd sigaretten! Met een kleine grijns pak ik mijn tas en begin hem te zoeken. Al snel heb ik hem gevonden en loop naar hem toe terwijl mijn hakken op de grond tikken. 'Malik, heb je een sigaret voor me?' grijns ik...

Tyler Jay Lopez

Met een verveelde zucht gooi ik de deur van mijn zwarte Ferrari dicht en draai even met mijn nek. Ik voel wat kraken en ik lach even. 'Wat ga ik eens doen.' mompel ik zacht tegen mezelf en doe mijn Ferrari op slot. Mijn rugzak hang ik over een schouder en ik loop naar binnen. 'Kluisje, waar zit je ook alweer.' zeg ik in mezelf. Al snel weet ik het weer, het is naast Frans. Wat ik straks natuurlijk ook weer gelijk heb.. Alleen de gedachte al verveelt me, en een diepe zucht verlaat mijn lippen. Als ik mijn kluisje heb geopend dump ik snel de spullen erin die ik niet nodig heb en kijk dan even naar de spiegel die in mijn kluisje hangt. Wat? Moet toch weten of ik er goed uit zie? Ik gooi mijn kluisje weer dicht en loop naar de kantine. Ik begroet wat mensen die ik ken en zie dan een meisje. Hmh, een nieuweling hé? Ik loop naar haar toe en kijk over haar schouder naar haar tekening. 'Zo zo.' lach ik plof naast haar neer...

El Diablo.

Louis Tomlinson.
    Harry draaide zich direct om, schoof op en trok mij daarna naast hem. Een glimlach verscheen rond mijn lippen toen hij ook vroeg of ik een leuke vakantie had gehad. ' Heb je niets gedaan? Maar, ja, echt geweldig. Het was echt leuk in Griekenland, daar wonen zulke mooie meiden, Haz. Echt een plekje voor jou.' Ik porde hem in zijn zij en gaf hem een knipoog. Ik draaide me terug recht en leunde naar achteren tegen het bankje aan. Rustig kauwde ik nog even door op de kauwgom, waar ik tot de conclusie kwam dat die niet meer te kauwen was, maar er geen prullenbak stond dus dat ding maar in moest houden. Ik grinnikte toen Harry over een meisjesvoetbalteam begon. 'Ja en dan kom ik iedere week kijken. Dan hebben wij ook eens plezier, niet waar?' Eigenlijk was dat nog niet eens zo'n slecht idee, rennende meisjes is altijd geweldig om naar te kijken.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Zayn Jawaad Malik

Ik begin te glimlachen als Chayenne, oftewel Chay, naar mij toe komt lopen. Ik draai me naar haar toe en kijk haar aan. 'Malik, heb je een sigaret voor me ?' zegt ze met een grijns. Ik zucht, sigaretten weggeven is nou niet mijn grootste hobby. Ik ben niet bepaald de rijkste en moet er dus ook voor werken. Ik zucht. 'Alleen voor jou.' zeg ik dan uiteindelijk en laat een grijns op mijn gezicht verschijnen. Ik kijk eventjes naar haar. Om haar te krijgen, zou ook absoluut niet erg zijn.
    Ik begin naar mijn sigaretten te zoeken, die ik even geleden nog erin heb gestopt. Ik kijk naar haar hakken en grijns. Ik begin steeds meer zin te krijgen in dit schooljaar. De meiden zijn hier absoluut niet lelijk en het voetballen is altijd leuk. Veel mensen denken dat je door roken slechter speelt, maar ik ben absoluut niet de slechste in het team. Ik grijns in mezelf en geef dan snel een sigaret aan Chay. 'Alsjeblieft.' zeg ik en knipoog naar haar.

Danmarks Dynamite.

Addison Hedwig Wright.
    Ze begonnen van alles te bedenken over een meisjes voetbalteam, en ik lachtte. 'Dan zou de helft aankomen lopen op hun Prada's.' zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. Ik ga op mijn tenen lopen en doe net alsof ik op hoge hakken loop. 'Schop die bal naar me toe! Ik weet niet hoe dat heet, maar doe het maar gewoon, dan kan ik m kwijtraken.' zeg ik met een superhoge stem. Als ik hoor wat Louis zegt dan loop ik naar hem toe en tik ik hem op zijn neus. 'Jij pervert.' lach ik.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[ik vind het zo tof dat Addison van voetballen bij jongens houdt. Dat heb ik namelijk 11 jaar gedaan. Ik herken mezelf er wel in. Echt raar, maar ik wou 't even kwijt.]

Danmarks Dynamite.

Julia Lewis

Ik voel hoe mijn mobiel in mijn hand trilt.
    Julia, je weet toch dat ik je altijd zal helpen
    Dat is waar. Voor plannen en het uit voeren daarvan, moet ik bij Jill zijn. Zij noemt ons partners in crime. Mijn telefoon trilt weer.
    Was het Styles of Tomlinson, dit keer?
    Styles, hij zei dat als ik op de lijst sta toch wel genomen word
    Dat is niet zo netjes van hem
    En dat ik anders niet aan mijn trekken kom. Ik zorg er wel voor dat hij spijt krijgt
    Daarna blijft het stil en krijg ik geen reactie meer. Jill is waarschijnlijk naar haar eerste les. Ik moet er dus achter te zien komen of ik op de lijst sta. Zo ja, dan heb ik wel een plan om ervoor te zorgen dat Styles spijt krijgt. Maar ik moet ook een plan B hebben voor het geval dat ik niet op de lijst sta. Samen met Jill verzin ik wel een goed plan B.

Physics is awesome

Rae Jade Parker
    Ik teken verder bij mijn ontwerp. De personen in mijn tekening hebben geen gezichten. Geen ogen of mond dat komt omdat het om de kleding gaat. De Tekening was nog niet eens zo lelijk. Het was wel goed gedetailleerd a zeg ik het zelf en ik overdrijf niet graag ik glimlach in mezelf. 'Zo zo.' Hoor ik dan. Ik schrik op waardoor ik gelijk overeind kom en mijn blok dichtsla. Ik draai me in een ruk om naar de dader zoals ik hem kan noemen. Ik kende namelijk niemand. 'Hee kan ik je ergens mee helpen.' Vraag ik hem, mijn stem is zacht zoals altijd.Ik bloos. Ik bloos altijd op zulke momenten. Ik kon ook nooit een grote mond hebben. Maar dan ook echt nooit. Ik probeer hem aan te kijken en eerlijk hij is niet lelijk, maar als ik hem recht in de ogen kijk laat ik mijn ogen achter mijn haren veschuilen. Mijn hele gezicht zelfs. Mijn schetsblok heb ik op mijn schoot gezet zodra ik hem hoorde en mon longboard lag naast me op tafel. Ik kon er soms niet tegen dat ik zo makkelijk bang te maken was. Zo kwetsbaar. Ik was blij dat mijn broer me na school zou halen. Hij was namelijk erg knap en ik kon prima doen alsof hij mijn vriendje was. Gewoon omdat mensen dan denken ze is niet hopeloos. Ik weet ook niet hoe ik daarop kwam maar zo leek ik tenminste niet zo alleen.

I'm finally back, Finally after a Year break

Harry Edward Styles
    Mijn kaken hield ik stevig op elkaar en ik kon nog net een glimlach forseren. Ik wilde net dat Louis over meisjes praten. Toch kreeg ik het voor elkaar te lachen. "Gaan we volgend jaar samen ja." Als ik Louis echt wilde vergeten moest ik inderdaad wel naar knappe meisjes gaan kijken. Knappe jongens was nu toch geen optie met mijn reputatie op school. Elke andere jongen had gevraagd hoeveel meisjes hij had gescoord, maar ik wilde het niet eens weten. Ik besloot maar om over Dylan te vertellen alleen dan in meisjes vorm. "Ik heb het er bij eentje gelaten op Kreta. Ze was super hot en echt enorm goed in bed." Ik overdreef niet. Dylan was echt wel knap en had ervoor bezorgdst ik 2 dagen amper kon lopen. Alleen wilde ik Dylan niet, maar Louis.