• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Mijn topics.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

[Mijn Topics]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Mon Topics]

Danmarks Dynamite.

[My Topics :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

(mijn topics, ik reageer morgen)

El Diablo.

Harry Edward Styles
    Mijn zwarte landrover scheurde over het asfalt en de muziek bonkte door de kleine ruimte heen. De wint blies door het open raam heen en zorgde ervoor dat mijn krullen door de war raakte. Ik snelde de parkeerplaats op en toeterde, zodat de leerlingen die in de weg liepen snel aan de kant sprongen.
    Zoals gewoonlijk was mijn vaste plaats nog vrij en parkeerde ik de auto vlak voor de school. Ik hield niet zo van lopen namelijk. De muziek viel weg zodra ik de sleutel uit het slot haalde en de moter afsloeg. Ik gristen mijn rugzak van de bijrijdersstoel en stapte de auto uit. Nog snel zetten ik mijn zonnebril op mijn neus en en gooide ik de deur dicht. Voor het eerst in tijden was ik op tijd op school. goed begin van het schooljaar. Meteen stapte ik de school binnen en ging op weg naar mijn kluisje

Sonny Mabel Puckerman
    ''Sonny, doe het raam dicht!'' Ik rolde even met mijn ogen en drukte op het knopje wat er voor zorgde dat het raam omhoog ging. Dit was dus een van de redenen dat ik een eigen auto wilde. Dan hoefde ik niet meer met Anthony mee te rijden naar school. ''Zet wat anders op.'' jammerde ik toen er rap door de spiekers knalden. Anthony reageerde niet en kwaad begon ik op de knopjes te rammen. ''Kut kind!'' Anthony trapte op de rem en ik wist alweer hoe laat het was. Ik stapte uit en gooide met een knal het portier dicht. Dat werd lopen naar school.
    Ik zag hoe Anthony weg scheurde en ik stopte mijn handen in mijn zakken terwijl ik mijn weg naar school vervolgde. gelukkig was het niet zo heel ver, alleen was het nadeel dat mijn hakken constant tussen de stenen bleven haken

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Mijn topics

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 23:40 ]

Physics is awesome

Zayn Jawaad Malik

Nog net op tijd ren ik de volle trein in. Ik zucht en ga ergens tegen een paar stoelen staan. Verschillende mensen kijken me raar. Wat heb ik van hun aan ?
    Ik pak mijn mobiel en speel er maar wat mee. Na tien minuten stap ik dan eindelijk de trein uit. Ik neem een grote hap lucht en begin te lopen. Ik zie de school al voor me opdoemen en opnieuw verlaat een zucht mijn mond. Ik stop met lopen en kijk naar de mensen die snel naar hun werk rennen of andere dingen in hun hoofd hebben om te doen. Ik schud mijn hoofd en lach. Sommigen mensen moeten gewoon rustig doen, haasten heeft ook niet altijd zin. Ik pak een sigaret uit mijn pakje en steek hem op. Ik neem een hijs en blaas rustig uit. Ik zie wat mensen van ons voetbal team lopen en zwaai lachend naar ze.
    Echt van die jongens die lachen om het minste of geringste. Ik druk mijn sigaret als snel uit en ga op een stenen muurtje zitten. De bel zal zo toch wel gaan.

[eerste post, hoop dat het goed is. Vanaf nu zal ik minder tussen de haakjes praten.]

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 23:52 ]

Danmarks Dynamite.

Louis Tomlinson.
    'Louis! Verdomme, je eerste schooldag is nog niet eens begonnen en zo kom je alweer te laat!' Met mijn ogen rollend keek ik mijn moeder aan, die hysterisch mijn kamer kwam binnen denderen. Ik had geen idee waar ze zich druk over maakte, aangezien ik nog gewoon drie kwartier, bijna een uur, over had. 'Mam, ik red het heus wel. Ik heb je toch beloofd dat ik niet meer zo vaak als vorig jaar te laat ga komen?' Poeslief kijk ik haar aan, waarna mijn moeder hoofdschuddend wegloopt. Natuurlijk zal ik wel gewoon even vaak te laat komen, ik kan er nou eenmaal niets aan veranderen. Ik ben nogal slecht om mijn bed uit te komen. Zuchtend gooi ik de dekens van me af, stap uit het bed en loop gelijk richting de badkamer, waar ik een even snel douche. Met een handdoek om mijn middel geslagen loop ik fluitend weer terug naar mijn kamer, alle kleding lag al klaar op een stoel, dat was verplicht van mijn moeder, ik ben geen homo. Ik droogde mezelf af, trok mijn boxer, kleding en schoenen aan. Met mijn schooltas over mijn schouder liep ik weer naar beneden, waar mijn moeder een heel ontbijt had gemaakt. Ik had nog ongeveer een half uur over, geen tijd om te ontbijten. Ik smeerde gauw een boterham met wat beleg, drukte een kus op mijn moeders wang en verdween richting de voordeur. 'Tot vanmiddag, mam!' Ik opende de voordeur en nog net voordat ik 'm dicht had hoorde ik m'n moeder nog iets roepen. 'Veel plezier, lieverd.' Ik mompelde wat en trok de deur helemaal dicht. Ik klikte mijn auto open, de tas gooide ik op de bijrijdersstoel, waarna ik zelf snel instapte. De sleutel in het contact stak, de radio volume op zijn allerhardst zette en snel naar school reed.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Niall James Horan

Mompelend liep ik door de verlaten steegjes. Ja joh, lopen was goed voor je! Nou ik vond het eerlijk gezegd doodvermoeiend. Mijn maag knorde, en met een hongerige kreun stelde ik me voor dat ik nu een Belgische wafel met slagroom en aardbeien aan het eten was. Dat hielp ook niet echt, daar kreeg ik juist meer hoger van. Met een overdreven zucht haalde ik de zak Haribo uit mijn tas. Moeizaam probeerde ik hem met één hand te openen, wat mislukte. In een strijd tussen eten of geen eten, in mijn gedachten tussen leven en dood, begon ik hard aan de zak te trekken. Werkt niet. Dan maar op de makkelijke manier. Een stukje plastic zette ik tussen mijn tanden en ik gaf er een trekje aan, zodat de zak een stukje openging. Godzijdank. Ik peuterde er wat snoep uit en at het gelijk op. Gelukkig herkende ik de straat van de school alweer en zette de zak aan mijn mond. Al het snoep gleed mijn mond binnen en met volle mond plus een lege zak, kwam ik bij school aan. Beteuterd keek ik even naar de lege zak toen ik mijn mond had leeggegeten. Nog altijd smeekte mijn maag om voedsel. Zuchtend stond ik stil op de stoep en gooide mijn tas neer, om hem vervolgens open te maken en erin te zoeken naar een zak drop, een broodje, chips of wat dan ook. Na zo'n drie minuten te hebben zitten zoeken had ik twee broodjes in mijn tas gevonden. Nadat ik altijd mijn tas had ingepakt, vergat ik meestal alweer wat erin zat. Je raadt het al, ik houd gewoon niet van onthouden. Vergeten was veel simpeler. Dus waarom moeilijk als het makkelijk kan?

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 0:10 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Mijn topics en nu ga ik slapen. Goodnight! (:]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Julia Lewis

De eerste keer dat de wekker gaat, druk ik er op. De tweede keer moet ik de neiging om er een flinke klap op te geven onderdrukken. Aangezien ik dan een pijnlijke hand heb dadelijk en een wekker die kapot is. Niet zo handig, als je het mij vraagt. Er word geklopt op de deur van mijn slaapkamer.
    'Kom binnen', schreeuw ik naar de deur toe.
    'Goeiemorgen lieverd, ik heb vandaag ontbijt gemaakt aangezien het vandaag je eerste schooldag is', zegt mijn moeder glimlachend.
    Ik steek mijn hoofd omhoog en kreun. Eerste schooldag van het jaar. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het dat wel. Zuchtend draai ik mij om voordat ik mijn dekbed van mij af gooi. Half slapend en half wakker loop ik naar de douche terwijl ik mijn nachtjapon en string uit trek. Een string kan ik nu nog aan. Tijdens de winter vriezen mijn billen er gewoon af als ik een string aan heb. In de kast van de badkamer vind ik een schone en grote handdoek. Die leg ik binnen handbereik voordat ik onder de douche stap.Zodra mijn haren en lichaam schoon zijn stap ik onder de douche vandaan. Dan zoek ik een kleinere handdoek die ik snel om mijn haren heen doe. Mijn make-up op doen kan ik volgens mij zelfs met mijn ogen dicht doen. En dan zit alles nog helemaal goed ook. Ik haal mijn haren uit de handdoek en föhn ze tot dat ze droog zijn. Daarna trek ik mijn ondergoed en kleding aan. Mijn hakken pak ik alvast net zoals mijn tas. Ik loop naar beneden en ga aan de eettafel zitten. Mijn vader zit ook aan de eettafel met een krant voor zijn neus. Hoe cliché, niet waar? Het glas met sinaasappelsap drink ik in een keer leeg. Dan pak ik mijn geroosterde brood terwijl ik er boter op smeer. Ik eet nooit zoveel in de ochtend. Mijn glas met thee staat ook al klaar. Hij is precies goed om te drinken. Ik neem een slok.
    'Goeiemorgen', begroet mijn vader mij vrolijk.
    'Goeiemorgen', mompel ik terug.
    'Zo ben ik ook altijd op de eerste dag dat ik naar werk moet, dat heb je dus blijkbaar van mij', ik knik slechts en ga verder met het drinken van mijn thee.
    Mijn vader is alweer vergeten dat hij mij dit ieder jaar verteld sinds ik op school zit. Ik sta op, loop naar mijn vader toe en druk een kus op zijn wang. Hij glimlacht naar mij. In de keuken staat mijn moeder en ook haar geef ik een kus op haar wang. Mijn autosleutels pak ik. In de gang trek ik mijn hakken aan en pak mijn jas. Ik open de voordeur en stap naar buiten. Na een korte bliep is mijn auto van het slot. Snel stap ik in en rij naar school. Zodra ik de parkeerplaats op rij zie ik mensen verbaasd naar mijn auto kijken. Mijn auto heb ik als cadeau gekregen van mijn vader. Een prachtige rode Ferrari waar ik trots op ben. Maar misschien is hij iets te opvallend. De zwarte Landrover van Harry Styles staat er al. Ik ben zo waar verbaasd.

Physics is awesome

Chayenne Kyra Montoya

Met een diepe zucht zoek ik mijn telefoon met mijn hand, terwijl een liedje van Chris Brown de kamer vult. Als ik ding eindelijk heb gevonden zet ik het alarm af en laat mijn hoofd nog even in mijn kussen zakken. Oké, ik heb nu twee keuze's. Of ik sta nu op en ik zie er straks goed uit, of ik sta later op en ik zie er minder goed uit... Met tegenzin kies ik toch voor het eerste en ik gooi mijn benen over het bed. Ik wrijf nog een laatste keer in mijn ogen en loop dan maar mijn badkamer. Jep, mijn eigen, luxe badkamer. Met een grote wasbak waar een megaspiegel hing, een grote douche en een heerlijk, groot bad. Aangezien ik maar een anderhalf uur de tijd heb, kies ik toch maar voor douchen. Ik pak twee grote handdoeken uit een kastje en een washandje en zet dan de douche aan. Mijn string en topje gooi ik snel in de wasmand en stap vervolgens onder de douche. Ik was snel mijn haar en lichaam waarna ik de douche uitzet en naar de handdoeken grijp. Ik droog snel mijn lichaam af en wikkel een handdoek om mijn haar. Vervolgens loop ik snel naar mijn inloopkast en pak mijn zwarte lingerie setje. Ook pak ik na een paar minuten een zwart rokje en een roze topje. Ik weet niet waarom, maar ik hou gewoon van zwart-roze... Ook doe ik een zwarte riem met diamantjes om mijn middel. Oké... Tijd voor mijn haar en make up. Ik heb nog maar een uur en ik wou het nog stijlen.. Ik loop mijn badkamer weer in en pak mijn stijltang, de handdoek haal ik van maar haar. Hmh, het is gelukkig al droog. Ik kam het goed uit en ga dan met de stijltang erdoorheen. Na een halfuur is het perfect stijl en een lichte grijns speelt rond mijn lippen.
    Tijd voor mijn make up... Uiteindelijk houd ik het maar simel met een dun lijntje eyeliner en wat mascara, op mijn lippen doe ik gewoon wat lipgloss. Als ik op de klok kijk zie ik dat ik nog tien minuten heb. Snel loop ik mijn kast weer in en pak mijn favoriete paar hakken. Zwart met hier en daar wat diamantjes. Vervolgens loop ik naar beneden en gris mijn Gucci tas van de grond. Als ik erin kijk zie ik dat alles er in zit, mooi zo.. Ik prop toch nog snel mijn korte, leren jasje erin en pak dan mijn sleutelbos. Als ik mijn autosleutel zie grijns ik breed, ik had deze vakantie een witte Lamborghini gekregen. Geweldig ding trouwens! Altijd leuk als je vader mensen in de auto wereld kent.. Ik loop naar buiten en maak de Lamborghini open. De deuren schuiven omhoog en ik gooi mijn Gucci tas op de stoel naast me, ik doe de deuren weer dicht en zet de motor aan. Snel rij ik naar school en parkeer naast een Ferarri. Mooi ding, al was mijn auto beter maargoed... Ik pak mijn tas weer en doe de deur naast me open. Ik zie mensen gelijk kijken, 'wat? Nooit een auto gezien ofzo?' zeg ik en zucht even. Ik zet hem snel op slot en gooi dan mijn sleutelbos in mijn tas. Ik rits hem snel dicht en kijk naar het gebouw voor me. 'Nou Destiny, say goodbye to your freedom.' mompel ik en plof met een diepe zucht op een bankje waarna ik met mijn Iphone begin te whatsappen...

El Diablo.

Rae Jade Parker
    Ik kreun even als ik mijn wekker hoor afgaan. 'Rachelle! Doe die Wekker uit het is half zeven in de ochtend.' Brult mijn vader waardoor ik zo snel als ik kan mijn wekker uitzet. Mijn vader hield van uitslapen tot minimaal 8 uur op een doordeweekse dag. Hij hoefde toch pas om 9 uur op zijn werk te zijn wat hier heel dichtbij was. Ik sta op en loop naar mijn inloop kast. De helft wat daar hing was door mezelf gemaakt. Ik pak mijn favoriete zelfgemaakte spijkerbroek. Er zaten scheuren in, maar de broek zat zo lekker dat ik er ritsen op de plek van de scheuren heb in gemaakt. Nu kan ik de scheuren dichtritsen en openmaken. Ik spring erin nadat ik een nieuw paar ondergoed heb aangedaan. Ik doe mijn shirtje uit en leg hem onder mijn kussen en vis een Bh uit mijn Bh bakje. Ik doe een zwarte om waar ik een mooi gootje in heb. Dat vond ik zelf mooi. Het boeide me niet wat jongens dachten. Ik pak een wit hempje waar je de Bh niet doorheen ziet en ik pak voor de rest nog een bruin leren jasje. Ik pak mijn sneakers en kijk in de spiegel. Perfect. Ik loop naar mijn eigen badkamer. Noem me verwend maar ik heb die. Zelfs met een eigen bad trouwens. Ik kijk in de spiegel en doe een likje maskara op mijn ogen. Een lijntje oogpotlood zodat ze mooi omlijnt zijn en borstel dan mijn haren die in krulletjes over mijn schouders heen vallen. Ik pak mijn Zwarte Atlanta pet en doe hem op. Ik was nu al good to go, maar zoals elke ochtend had ik wel wat meer te doen. Ik loop zachtjes naar beneden en begin met het ontbijt maken voor mezelf en mijn vader. Ik pers de sinaasappels en om mijn vader niet bloedheet beneden te krijgen met de hand. Het is zwaar maar ik ben het gewend. Schenk het grote glas vol en begin met zijn wentelteefjes die ik op een bord leg samen met een eitje en twee broodjes met daarop een omelet. ik trek even mijn shirtje op en kijk pijnlijk naar de grote blauwe plek van 4 dagen geleden. Hij verminderd al en hij zal binnenkort wel weg zijn. Ik doe mijn vaders eten op het dienblad en loop naar boven. Ht eten dat ik gemaakt had en op het dienblad lag rook verukkelijk al zei ik het zelf. Ik klop heel zacht op zijn deur en open deze. Hij slaapt nog. Ik leg het dienblad op zijn nachtkastje. 'Heb je het zoals normaal gemaakt Rachelle?' Vraagt hij dan waardoor ik schrik. 'Ja pap.' Zeg ik met een vreugdeloze glimlach. 'Goed ga dan maar. Bedankt.' Zegt hij. Ik was blij met zijn bedankje. Dat was een stuk beter dan gestraft worden. Ik sluip weer weg en ga zacht naar beneden. Ik maak snel mijn brood en doe deze in mijn tas. Ik prop ook meteen mijn boeken in mijn spijkertas. Het was mijn grote handtas gemaakt van spijkerstof. Hij was heel erg leuk en makkelijk te vinden tussen de replica tassen. De tassen die iedereen had. Ik doe mijn broodje drinken en nog wat extra geld in mijn tas en pak mijn longboard. Ik kijk in de spiegel en zie mijn pet. Nee ik ben niet stoer of mans genoeg voor een pet. Ik doe hem af en pak mijn zwarte muts die ik over mijn hoofd doe zodat de haren ook meteen uit mijn ogen zijn. Ik kijk naar de garage. Er stonden vier auto's. We waren zogezegt echt rijk. Mijn tas had zelfs van diamanten kunnen zijn. Ik open de deurvnaar de garage. We hadden de mooie Hummer. Hummers werden niet meer gemaakt. Alleen die vond ik al te patserig. Net als de Lamborghini. Mijn ogen vervolgde zijn zoektocht. De witte ferarri en nog een landrover. Geen auto voor mij. Nou ik ging er niet in rijden. Het was mijn eerste dag op deze nieuwe school tenminste. Plus ik was geen uitslover. Ik wou misschien wel een leuke mini. Dat is de enige auto waar ik in zou willen rijden. Ik loop terug naar binnen doe nog lekker een pak koekjes in mijn tas en wat snoepgoed. Oke. Chocolade koekjes. Haribo snoep 4 broodjes wat vers geperste jus d'orange mee en dan ben ik wel klaar. Ik had een vrij grote eetlust maar ik behoud me omdat ik anders dik word. Ja op mijn vorige school werd ik erom gepest en dat terwijl ik maar 52 kilo weeg. Al ik heb geen moeder die dan kan zeggen ach schatje dat is goed dat is niet te zwaar. Ik heb daar geen benul van. Ik kijk naar de klok. O god ik moet opschieten. Het was toch echt mijn eerste schooldag. Ik loop naar boven en open aidens kamer. 'Aiden wakker worden.' Zeg ik liefjes om hem door elkaar te schudden. Helaas zouden we niet samen op school zitten alleen hij heeft mij beloofd om me op te halen en aangezien hij een mooi meisje vind en hij me wilt beschermen van jongens. Ik zelf heb er ook niet veel trek in besluit hij om me op te halen en zich als mijn vriendje te gedragen. Ik kus hem toch altijd gedag dus wat is het veschil. Plus Aiden is niet lelijk. Hij kijkt me aan en knikt dat hij wakker is. 'Ik zie je na school goed. Ik ga eerst nog wel even bij muziek zitten ofzoiets.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Hij knikt en ik loop weer naar beneden. Snel weg voor mijn vader me roept. Ik stap op mijn longboard. Mijn kicktail zit in mijn rugzak voor zover het paste de rest steekt eruit. Ik had nu een pintail. Deze was lekker voor het glijden. Hoefde ik minder te steppen.

Ik zie de school al dichterbij komen. Wat een auto's. Een ferrari een lamborghini. Misschein had ik wel in mijn eigen witte ferrari kunnen komen of in de lamborghini, maar alscik had gedaan had kon Aiden me niet op komen halen. Ik kijk naar de auto's zonder dat iemand het opmerkt en rij het schoolplein op. Ik kendeczo gezegt helemaal niemand dus ik was denk zoals gewoonlijk alleen. Ik open mijn tas en pak mijn pak chocolade koekjes eruit. Ik besluit maar op een bankje te zitten. Mijn kluisje vond ik later wel. Nu had ik toch even tijd aom rond te kijken zonder dat iemand het door had. Ik open mijn tas en pak mijn schetsblok en keek naar mijn ontwerpen. Welke kleur en stof. Hmm.. Groen katoen zacht en een beetje rek schrijf ik er sierlijk onder. Ik sla de bladzijde om en begin te schetsen.
    [Zo lang genoeg? :P Iemand voor Rae?]

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 8:26 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

Addison Hedwig Wright.
    Zuchtend draai ik me om in bed, maar omdat ik al bij de rand lag viel ik er uit. Zacht vloekte ik en krabbelde overeind. Ik keek in de spiegel, waar een zwerver in een pyjama met een wilde bos haar leek te staan. Zo zag ik er 's morgens niet altijd uit, gelukkig. Maar nu helaas wel. Dat betekende dat ik nog flink wat te doen had vanmorgen. Razendsnel kamde ik mijn naar en zette een grijsblauwe beanie op. Ik deed er een bijpassend spijkershort bij en pakte een random shirt uit de kast. Ik liep naar beneden en zag dat ik ruim optijd was, en vloekte weer. Voor niks al die moeite. 'Let even op je woorden.' schalt de stem van mijn stiefmoeder door de keuken. Ik pak een broodje en steek mijn middelvinger naar haar op. Ze roept nog wat naar me, maar ik ben al in de garage. Ik zucht geirriteerd als ik zie dat mijn oudere zus mijn auto mee heeft genomen, wat betekend dat ik op de gammele omafiets moet. Fijn, heel fijn. Ik prop mijn brood naar binnen en fiets van het erf af, naar school. Als ik er ben gooi ik het ding tegen de muur en loop naar binnen, als een van de weinigen niet wiebelend op mijn schoenen. Grote kans dat dat was omdat ik Vans droeg, en de meeste meiden wilden groot of mooi lijken door hakken te dragen. Met mijn 1,67 was ik niet al te groot, maar ja. Klein is fijn, zou ik maar zeggen. Ik loop meteen door naar het groepje jongens waar ik altijd bij sta en mee om ga. Sommigen van het voetbalteam, ja. Niet dat ik bang was om in het "grote boek" te komen. Ik wist er al vrij lang van, vanwege mijn keuze qua omgang. En daar bedoelde ik dus mee dat ik echt veel meer vrienden dan vriendinnen had. Ik glimlachte vrolijk naar ze.

[En wie voor Adddison?]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.