• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rae Jade Parker
    Opeens staat er een meisje voor me. Ze heeft zwart haar met mooie krullen erin. Ze lijkt me aardig tot ik in haar ogen kijk. Ik zie irritatie en merk dat ik hier ongewenst ben. Haar wenkbrauwen zijn opgetrokken. ‘Weg.’ Zegt ze om het dus duidelijk te maken. Ik pak mijn tas en prop mijn spullen erin. Als ik opsta en wegloop hoor ik haar en haar duidelijke vriendinnen lachen. Het deed me wel pijn. Ik begon dit jaar dus al duidelijk verkeerd. Ik ga de school binnen richting de receptie en vraag mijn rooster en kluissleutel aangezien ik die nog niet heb op dit moment. Oke ik heb dus werkelijk geen idee waar mijn kluisje nu is maar dat maakte niet uit. Goed ik kwam er wel achter waar alles was. Dat werd dus verkennen voor nu. Ik glimlach naar een meisje gewoon om aardig te doen, maar ze trekt haar wenkbrauw op en loopt arrogant weg. Ik hoor haar hoge hakken tikken op de vloer. Tot in de tegenstelling tot de meeste meisjes heb ik sneakers aan in plaats van Hakken. Sneakers vond ik zo gezegd lekkerder zitten, plus ze tikte nog niet eens zo erg. Ik loop door een deur en zie tafels en ook nog een klein groepje mensen. Een jongen met krullend haar en een meisje. Mooi niet dat ik daarbij ging zitten. Ze zouden me vast uit gaan lachen. Iedereen deed dat al en dat al op de eerste dag. Dit was duidelijk een kantine dat rook ik aan het voedsel dat denk net zo slecht is dan op mijn vorige school. Ik loop wel richting hen aangezien ik een tafel aan de muur wil. Ik ga bij de tafel tegenover hen zodat ik ze min of meer wel kan zien en wat ze uitvreten. Ik pleur mijn tas op de tafel en leg mijn longboard ook op de tafel neer. Dan pak ik mijn tekenblok en ging ik verder met mijn beginnende ontwerp. Hij werd super nou in ieder geval hoopte ik dat. Wat in mijn hoofd was, was in ieder geval erg goed. Ik kijk een enkele keer even over mijn blok en zie dat de jongen met zijn hand door zijn haren gaat. Oke dat was niet heel lelijk en de meeste jongens zijn hier niet heel lelijk. Eerlijk zijn ze tot nu toe erg knap. Al was ik voor iedereen nog onbekend. Ik kende zelf ook niemand namelijk. Ik wist niemands naam en niemand wist de mijne en ik vond dat wel goed. Het hoefde ook niet perse weetje. Plus hij leek zelfverzekerd te zijn en zo te zien was hij geïnteresseerd in dat meisje dus het boeide me niet. Misschien was het wel een zak of een player of nog erger beide.
    [Ze zit aan de tafel tegenover styles en Lewis al ze is te verlegen om ergens bij te zitten. het zou vreemd zijn om haar zo op iemand af te laten stapen.]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 11:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julia Lewis

    O, fijn. Nu komt hij hierheen. Als ik iemand niet mocht dan is het hij wel. Ik weet niet waarom maar ik mag hem niet sinds dat ik hem voor de eerste keer heb gezien. Meneer gaat zogenaamd nonchalant op de tafel zitten.
    'Zo Lewis, leuke vakantie gehad?', vraagt hij terwijl hij een grijns op zijn gezicht tovert.
    En daarna likte hij zijn onderlip en dan die onschuldige glimlach. Daar wint hij vast heel veel meisjes voor zich maar mij niet. Hij is gewoon een arrogante klootzak die denkt dat hij ieder meisje in zijn bed kan krijgen. Dan dringt het tot mij door dat hij mij iets heeft gevraagd.
    'Ik heb een hele leuke vakantie gehad maar waarom moet jij nou mijn eerste dag op school verpesten?', antwoord ik hem.
    Niet zo aardig van mij maar aardig tegen hem zijn, is een hele opgave voor mij. Ik kan ook niet aardig zijn tegen die Tomlinson. Vraag mij niet waarom want dat kan ik echt niet uitleggen. Malik zou ik met veel plezier in mijn bed krijgen en die Payne ook, trouwens. Misschien als zij mij niet hebben als meisje wat ze moeten veroveren dan kan het wel.


    Physics is awesome

    Harry Edward Styles
    Julia had nog geen antwoord gegeven of mijn mobiel trilde al. Ik verwachten Dylan, die weer iets te melden had over zijn nieuwe liefde, maar toen ik mijn mobiel uit mijn zak haalden zag ik dat de afzender niet Dylan, maar Addison was.
    Ik grijnsde even toen ik haar bericht las. Ze moest eens weten, dat zij ook op de lijst stond dit jaar. Maybe, Maybe not. ^^ Stuurde ik terug.
    Ergens hoopte ik dat ik Addison niet kreeg. Ik kon redelijk met haar opschieten en had geen zin om dat te verpesten door de voetbaltraditie. Aan de andere kant, zou ze het waarschijnlijk niet snel doorhebben aangezien ik wel vaker tegen haar praten.
    Tegen Julia praten ik nooit, dus daar zou het snel duidelijk bij zijn. Ik keek de kantine even door en zag Addison zitten. ik grijnsde even naar haar en gaf een knipoog, waarna ik me weer op Julia richten en haar weer vragend aankeek.
    Ze geeft een arrogant antwoord en ik haal mijn schouders op. ''Ik ben goed in mensen hun dag te verpesten.'' Glimlach ik poeslief en blijf gewoon zitten waar ik zit. Als ze dacht dat ze me hiermee weg kon jagen, had ze het toch echt fout.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 11:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ben weer naar de les. reageer iets na 3 ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julia Lewis

    Even ben ik uit het veld geslagen door zijn antwoord. Maar bijna al meteen heb ik een goed antwoord terug. Hij kan mensen hun dag verpesten, ik weet niet of ik dat kan. Dus zal ik het moeten proberen.
    'Als jij mij dit jaar moet af strepen dan gaat het je nooit lukken en als jij het niet bent, wens dan de jongen die mij wel heeft maar veel succes', zeg ik terwijl ik heel lief en onschuldig naar hem glimlach. Ik weet van de lijst en ik vind altijd wel een manier om er achter te komen wie er op staat. Dat komt waarschijnlijk omdat ik ook wel een beetje nieuwsgierig ben. Dan kijk ik Styles aan, ik vraag mij af hoe hij hier op gaat reageren. Misschien vind ik dit jaar zelfs wel het boek. En dan zorg ik ervoor dat geen van de jongens een naam kan af strepen.

    {Sorry dat hij zo kort is}


    Physics is awesome

    Harry Edward Styles
    ik kon enkel grijnzen. het was zo voorspelbaar dat ze over het boek zou beginnen. Dat deed elk meisje aan het begin van het schooljaar als je met ze praten. ''Zou je wel willen he? in het boek staan. Kom je ook eindelijk aan je trekken.'' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen. ''Maar ik heb nieuws voor je Luwis. Als je er al in staat, verzeker ik je. Ben je gewoon genomen aan het einde van het voetbal seizoen. Is het niet door mij, is het wel door iemand anders uit het team.'' Ik gaf haar een luchtkusje en stond toen op van de tafel om vervolgens naar Addison te lopen. ''Heeij.'' Zei ik nonchalant en ging bij haar zitten. Ik ging het bij Addison een stuk anders aanpakken dan bij Julia. Gewoon normaal blijven doen, totdat ik wist of ik haar had of niet.
    Wat ik nog steeds niet hoopte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( ik reageer rond 1 uur, heb eerst wiskunde :< )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Julia Lewis

    Het maakte niet uit hoe en wat ervoor nodig zou zijn maar Styles zou hiervoor boeten. Ik zou ervoor zorgen dat hij het nooit zou vergeten dat hij dit tegen mij heeft gezegd. En dat hij het voor de rest spijt zal hebben dat hij dit heeft gezegd. Dit flikt mij niemand. Alsof ik de jongens van het voetbalteam nodig heb om aan mijn trekken te komen. Geen van die jongens zou mij maar zelfs mogen zoenen. Styles heeft het verpest voor alle jongens in het voetbalteam. Ik pak mijn mobiel.
    Jill, ik heb je nodig dit jaar
    Whatsappte ik naar mijn vriendin, die op een andere school zit. Zij heeft iets met nerds qua seks hebben met ze. Ik daar in tegen totaal niet hoewel ik het best met een nerd zou doen alleen maar om Styles te pesten. Maar sommige nerds zijn geweldige hackers en dat is precies het soort nerds dat ik nodig heb. Zodat Styles zijn computer en mailbox niet meer veilig zijn. En dat ik natuurlijk zijn vuile was buiten kan hangen. Er zal wel iets zijn waarvan hij wil dat niemand van zijn vrienden wil weten of zijn familie. Dat ga ik dus vinden met een beetje hulp.Mijn wraak zal zoet zijn, heel zoet.


    Physics is awesome

    Addison Hedwig Wright.
    'Heeij.' Zegt Harry glimlachend. 'Hey.' Ik grijns geamuseerd als ik Lewis kwaad zie kijken, waarna ze woest op haar telefoon begint te typen. 'Weet je, als je haar hebt ga je een groot probleem krijgen.' Zei ik. Ik kijk naar de mijlenhoge hakken van Lewis. 'Dat het mogelijk is om daar al op te staan.' Mompel ik. Ik wiebel even met mijn voeten, en kijk Harry dan aan met een melige blik in mijn ogen. Ook al ging ik er vanuit dat hij het had verwacht, toch slaagde ik er in om hem te kietelen. Ik zou hem laten gillen als een meisje.

    Beetje kort :\ maar ik zit op school .


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles
    Addison had gelijk. Als ik Julia kreeg, had ik echt een probleem. Ik zou iemand gewoon dwingen om dan met me te ruilen. Of het boek als eerste in handen te krijgen en het snel veranderen. Ik kon niet eens reageren toen Addison over de hakken van Julia begon en de speelse blik in haar ogen voorspelde niet veel goeds. En ja hoor. Mijn lichaam bewoog spastisch toen Addison me begon te kietelen. "Stop!" Jammerde ik meteen en moest mezelf vasthouden aan de tafel om niet van mijn stoel à te vallen. "Alsjeblieft." Mijn adem bleef hangen in mijn keel en ik moest mijn kaken op elkaar duwen.

    [ik ook. Maar heb ruzie met de leraar. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Addison Hedwig Wright.
    'Stop. Alsjeblieft.' jammerde hij. Ik begon te lachen, en ging gewoon door. 'Nee, ik wil dat je gilt als een meisje.' lach ik. Ik hoopte dat hij even niet aan mijn zwakte dacht en terug ging kietelen, maar dan had hij grote kans op doofheid. 'Gil.' zeg ik lachend. Ik kijk toe hoe hij hartstikke spastisch doet. Op het laatst hou ik het gewoon niet meer en met een slappe lach laat ik mijn rug op de tafel liggen. 'Waarom moet ik zelf altijd lachen als ik iemand kietel?' zei ik lachend. Ik kijk naar Harry, en ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 13:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles
    Ik wilde net toegeven en gaan gillen toen Addison zelf in de lach schoot en achterover op de tafel ging liggen en me glimlachend aankeek. ''Daar ben ik heel dankbaar voor.'' grinnikte ik en ging onderuit op de stoel zitten. De kantine liep al langzaam vol, maar ik trok me niets aan en keek Addison grijnzend aan. ''Je gaat me nooit horen gillen als een meisje.'' ik stak mijn tong even speels naar haar uit en lachte toen even en zuchten. Ik gunde het Addison echt niet om gebruikt te worden straks. Maar er was niets wat ik er tegen kon doen. Enkel hopen dat ik haar niet kreeg. De rest van de meiden die op de lijst stonden konden me weinig schelen. Zoals Julia. Die vond ik toch maar irritant. Ik trok aan de veter van Addison haar Vans los en keek het meisje daarna onschuldig aan toen ik ook de andere los trok.
    En ik me maar afvragen waarom mijn moeder altijd gilde dat ik volwassen moest worden. Ik snapte het wel. Erg volwassen was ik niet. Dat zag je nu maar. Het kwam vooral omdat ik me verveelde en ik mijn vrienden weer wilde zien en deze nog nergens te bekennen waren.
    En dan vooral Louis in het specifiek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Addison Hedwig Wright.
    'Je gaat me nooit horen gillen als een meisje.' zegt hij met een uitgestoken tong. Hij zuchtte en ik trok een wenkbrauw op. Misschien was hij gewoon moe van het spasme hebben. Met kuiltjes in mijn wangen kijk ik naar hem. Hij trekt langzaam en kinderlijk de veter van mijn Vans los, waarna ook de andere volgt. Hij kijkt me onschuldig aan. 'Maar... Maar...' zeg ik met een stemmetje van een klein kind dat elk moment in huilen uit kon barsten. Nou ging ik Harry even in de maling nemen, als hij niet wist van wat ik mijn speciale gave noemde. Ik kon uit mezelf huilen, met echte tranen en al. 'Dat is niet lief.' Ik zet een pruillipje op en snik, en ja hoor, daar is de eerste traan al. 'Ik vind je niet meer lief, Harry.' zeg ik kinderlijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik loop de nu toch wel drukke school in en zoek mijn weg naar mijn vertrouwde locker. Ik dump al mijn boeken erin en haal de spullen die ik de eerste lesuren nodig heb eruit. Ik kijk naar de pratende mensen en zie Harry praten met Addison en Julia en schud lachend mijn hoofd. Het boek moet nog opengeslagen worden, maar die gozer is al weer bezig. Toffe gast hoor, Harry, daar niet van !
    Ik loop naar één van de tafels buiten, waar niemand nog zit en laat me verveeld op één van de stoelen zakken. Ik denk aan vanmiddag, na school. Want dan is de tijd om te kijken wie ik 'krijg'. Ik heb sowieso geen problemen met de meisjes die op de lijst staan en het maakt mij ook niet zoveel uit wie ik heb. Ik stuur Liam een smsje. 'Gast, waar ben je dan ?' Ik stop mijn mobiel weg en kijk om me heen. Hetzelfde ritueel als even geleden begint weer. Kijk naar de mensen die voorbij lopen en ondertussen genieten van een peuk. Eerlijk gezegd hou ik daar wel van, niet doen en staren.

    [ik hoop dat dit een beetje goed is, want ik twijfel een beetje.]


    Danmarks Dynamite.

    Harry Edward Styles
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en was even verbaast. Enkel kende ik Addison lang genoeg. ''Als je, je gaat gedragen als en klein baby'tje, ga ik je ook behandelen als een klein baby'tje he.'' grijnende ik en een speelse lag vormde er op mijn lippen. Ik ging staan en met mijn gezicht boven dat van Addison handen. Ik vouwde mijn handen voor mijn ogen en zodra ik ze weghaalde riep ik kiekeboe. ''Lach dan.'' Zei ik zoals mijn moeder altijd deed bij mijn nichtjes. Alsof ze het anders niet begrepen als je normaal praten. ''Doe dan lachen.'' Ik porde even in haar zij. Uiteindelijk boog ik me weer naar haar schoenen en begon de veters aan elkaar vast te maken. Echt enorm flauw, maar ik was nu eenmaal Flauw.
    Uiteindelijk ging ik naast Addison op de tafel zitten en ging naast haar liggen. ''Baby.'' grijnsde ik nogmaals.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 14:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''