• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Ik wil jullie personages ontmoeten met mijn personage. @Malino Je personage heet toch Chayenne?}


    Physics is awesome

    [mijn topics]

    Sonny Mabel Puckerman
    T Mills galmden door mijn oren en en ik was ergens wel opgelucht toen ik het grote gebouw, wat mijn school noemde in zicht kwam. Enkel omdat ik dan niet ver meer hoefde te lopen en niet omdat ik zo'n zin had om nog veder te lopen. Ik moest echt zien te regelen dat iemand me na schooltijd terug naar huis wilde rijden. Want Anthony ging dat vast niet doen. Ik had altijd nog Daryl. maar aangezien zijn moter bijna uit elkaar viel, durfde ik niet zo goed achterop te gaan. Daarbij was ik er niet echt op gekleed. En niet iedereen hoefde te weten wat voor ondergoed ik droeg als mijn rokje door de wint omhoog werd geblazen. Ik liep het schoolplein op en zag de zwarte Corvette van Anthony al staan. Het dak stond open en hij zat samen met zijn vrienden op de moterkap. Snel zetten ik mijn zonnebril in mijn haren en liep ik langs het groepje. De beste vriend van Anthony, Dexter, floot even en ik stak mijn middelvinger op terwijl ik doorliep. Dexter kwam echt veelte vaak over de vloer en ik had echt een hekel aan hem. Ik stak een sigaret op en ging tegen de eerste de beste boom staan, terwijl ik de voorbijgaande mensen bekeek. Ik was niet zo'n vrienden mens en had aan de meesten mensen een hekel. Gelukkig had ik mijn beste vriend, maar die was nog nergens te bekennen.

    Harry Edward Styles
    Misschien had ik wat boeken mee moeten nemen. ik dumpten mijn tas in mijn lokker en sloot hem daarna weer. Er was altijd wel iets op school. Of ik was veelte laat, of ik vergat mijn boeken. Ja, je kon niet alles hebben. Terwijl ik met mijn iPhone in mijn handen speelde liep ik naar de kantine. Hij was bijna verlaten en ik ging op de vaste plek zitten van het voetbalteam. Zo cliché was deze school wel. Iedereen was ingedeeld in een groepje en had zijn vaste plek in de kantine. ik ging op de tafel zitten inplaats van een stoel en vouwde mijn benen in elkaar. Mijn telefoon lichten op en ik keek naar het scherm en zuchten. Ik wist dat ik nooit aan een vakantieliefde moest beginnen. Dylan zijn naam verscheen in beeld. Ik snapte hem niet. Hij wist dat het niets ging worden en niet alleen omdat hij aan de andere kant van het land woonden. Toch nam ik op. Zijn vrolijke stem kwam de telefoon uit en meteen verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ergens had ik gewild dat hij nu hier was en het leven hier een stuk gemakkelijker was geweest. Mijn ogen schoten de kantine door, maar niemand leek naar me om te kijken. ''Hi, Cutie.'' Glimlachte ik en meteen begon hij een heel verhaal over een leuke nieuwe jongen in zijn klas. Hij begreep gelukkig ook, dat we allebei door moesten met ons eigen leven en dus nieuwe mensen moesten ontmoeten. Ik luisterde maar half, omdat me het ergens totaal niet interesseerde. Nee, misschien was ik gewoon jaloers. Ik wilde ook naar de jongen toelopen waar ik al jaren verliefd op was en het hem vertellen.
    Maar dat kon niet. Het was onmogelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [OKe, ik ga zo even de mensen verdelen over lessen. En wie wil Sonny of Harry komen lastigvallen?]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 11:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eerste les!

    Wiskunde;
    Harry, Louis, Zayn, Sonny, Chayenne en Addison

    Frans;
    Tyler, Liam, Niall, Leroy, Chyra, Rae, Julia, Alice


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    Eerste les!

    Wiskunde;
    Harry, Louis, Zayn, Sonny, Chayenne en Addison

    Frans;
    Tyler, Liam, Niall, Leroy, Chyra, Rae, Julia, Alice


    {Ik wil Sonny en Harry wel lastig vallen}


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    {Ik wil Sonny en Harry wel lastig vallen}

    [Kies er maar eentje uit zou ik zeggen ;3]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 11:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    [Kies er maar eentje uit zou ik zeggen ;3]


    Julia Lewis

    Harry Styles die op tijd komt? De wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar. Ik open de deur van mijn auto. Even later stap ik uit. Meteen kijk ik om mij heen of ik mijn vrienden zie. Nog niemand te bekennen, dat is balen. Dan maar naar de kantine. Terwijl ik naar de kantine loop kom ik langs mijn kluisje. Ik pak de sleutel ervan en open hem. Helemaal leeg nog, zoals ik hem heb achter gelaten voor de vakantie. Mijn toilettasje met extra maandverband en tampons leg ik er in. Dan leg ik mijn jas er in en de boeken die ik niet nodig heb voor de komende uren. Eerste uur Frans, echt geweldig als je het mij vraagt. De Franse leraar kan ik mij nog geen eens herinneren. Misschien hebben ze dit jaar een nieuwe. Ik zie het straks wel. Langzaam loop ik verder naar de kantine. Harry Styles zit al aan zijn tafel. En hij zit te bellen maar zo te zien luistert hij niet echt. Vast een van zijn veroveringen die denkt dat zij zijn vriendinnetje kan worden. Mijn hakken zijn duidelijk hoorbaar in de bijna lege kantine. Zodra ik bij mijn tafel aan ben gekomen, ga ik op de tafel zitten.


    Physics is awesome

    [Addison kan wel voor Harry denk ik, aangezien zij gewoonlijk bij de jongens zit (:

    Edit: daar zat ze al, zie beginpost ;x]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 11:24 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Heb tussenuur iemand voor Rae?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xAmnesia schreef:
    [Addison kan wel voor Harry denk ik, aangezien zij gewoonlijk bij de jongens zit (: ]


    {Gezellig, mijn personage is ook al bij Harry}


    Physics is awesome

    HurtedHeart schreef:
    [Heb tussenuur iemand voor Rae?]


    {Kom anders ook naar de kantine, dan kan Rae praten met Harry, Addison of Julia}


    Physics is awesome

    [Ben al aan het typen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    ''Gewoon op hem aflopen en zoenen. Net als je bij mij hebt gedaan.'' Lach ik als Dylan zegt dat hij de eerste stap niet durft te zetten. Ondanks dat wel elkaars vakantie scharel waren geweest, ik was niet verliefd op hem geweest. Het deed me dan ook weinig dat hij al weer oog had voor iemand anders. Het kon immers toch niets worden tussen ons. Ik zag Julia binnenkomen in de kantine en grijnsde. Ze stond dit jaar in het grote boek en ik had Geschiedenis met haar. De lijst was voor de vakantie al gemaakt, alleen waren de meisjes nog niet verdeeld. ''Ik ga hangen cutie. Spreek je vanavond wel. En gewoon doen he.'' Dylan maakte een zoengeluidje als afscheid en ik hing op. Ik keek naar Julia en besloot er maar alvast werk van te maken, stel ik kreeg haar straks. Ik stond op en ging nonchalant voor haar op tafel zitten. ''Zo Lewis, Leuke vakantie gehad?'' Grijnsde ik en ik likte even over mijn onderlip terwijl ik haar vragend aankeek. Ik ging even met mijn hand door mijn krullen en lachte onschuldig.
    De vorige jaren was het grote boek me makkelijk afgegaan en ik had als eersten de namen afgestreept. Ik wist dat als ik Julia zou hebben, het me dit jaar wat moeilijk werd. Met alle meisjes trouwens, die nu op de lijst stonden. Geen van hen was erg makkelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Addison Hedwig Wright.
    Ik kijk toe hoe Harry omgaat met Lewis, en merk meteen op dat ze waarschijnlijk op de lijst stond. Ik trek geamuseerd mijn wenkbrauwen op. Ik noemde bijna alle meiden bij hun achternamen, simpelweg omdat ik dat makkelijker vond. Ik wist van het boek, maar had het nog nooit gezien. Dat frusteerde me redelijk. Ik pakte mijn mobiel en scrollde wat door mijn WhatsApp contacten. Gewoon omdat ik het grappig vond stuurde ik Harry juist op dit moment een berichtje, afwachtend naar zijn reactie. Lewis on the list, Styles? typte ik snel. Niet dat ik het altijd zo snel doorhad, maar... ja. Dit keer wel. Ik drukte op verzenden en wachtte af.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.