• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Zou wel willen maar ik heb bio en addison geschiedenis. O ja Julia mag Louis en Haz ni{t echt. rae kent niemand en niemand haar.aangezien ze nieuw is op school. Dus hoe weet sonny haar naam :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Zou wel willen maar ik heb bio en addison geschiedenis. O ja Julia mag Louis en Haz ni{t echt. rae kent niemand en niemand haar.aangezien ze nieuw is op school. Dus hoe weet sonny haar naam :P]

    Het is al verandert hoor. Had gewoon de namen door elkaar gehaald, mar aas ik zelf al achter gekomen ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik heb er niet erg veel van meegekregen, maar als iemand iets van Nialler wilt dan zeg het maar:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MalikMore schreef:
    Zayn Javaad Malik

    Ik lach. Geen van beide vakken staan mij aan. Wiskunde vooral niet ! 'Engels is mijn beste vak, denk ik.' zeg ik twijfelend en trek een wenkbrauw omhoog.
    'Ik weet het eigenlijk niet zeker. Drama vind ik ook wel iets en natuurlijk Lichamelijke Opvoeding.' Ik blijf maar door ratelen en zodra ik het merk, stop ik meteen met praten. 'Sorry.' mompel ik. Ik pak mijn tas en haal mijn map en boek eruit. Ik sla ze open en ga een beetje naar de bronnen in het boek zitten kijken. Ik heb geen idee waar ik naar kijk en het boeit me ook niet veel. Ik hoor wel wat gerommel naast me, maar neem niet de moeite om te kijken. Als Chay iets van me wil, kan ze dat gewoon zeggen.

    [ik ga ook even stoppen met schrijven. aangezien Malino ook gaat slapen en ik met haar een convo heb. hahaha. bye]


    Chayenne Kyra Montoya

    Hij lacht en ik glimlach automatisch weer. 'Engels is mijn beste vak, denk ik.' zegt hij en ik kan de twijfel in zijn stem horen. 'Ik weet het eigenlijk niet zeker. Drama vind ik ook wel iets en natuurlijk Lichamelijke Opvoeding.' zegt hij en ik knik weer. 'Ook leuk.' glimlach ik maar opeens stopt hij met praten. Heb ik iets fouts gezegd ofzo? 'Sorry.' mompelt hij en pakt dan zijn map en boek. Hij begint naar de bronnen te staren en ik zucht even. Ik pak ook maar mijn spullen en begin aan de eerste vraag. Nou, begint al goed.. 'Oké dan' zeg ik en zucht even. Na lang denken heb ik de eerste opdracht ingevuld en ik kijk even naar de bronnen...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Het was ook maar een grapje. Je bent eigenlijk gewoon heel lief. En volgens mij weet je dat ook.' Ik draaide mezelf recht en genoot van het lichte zonnetje dat er toch nog scheen, het voelde prikkelend aan op mijn gezicht. Ik voelde Harry's ogen op me branden en ik vond het eerlijk gezegd altijd een beetje vervelend als er iemand naar me staarde. Ik opende mijn ogen terug, draaide me op mijn zij om Harry aan te kunnen kijken. Met mijn wijsvinger prikte ik in zijn wang. 'Kun je het zien, Styles?' Een vrolijke lach verliet mijn mond en ik vouwde mijn handen samen, om daarna op mijn ellenboog te leunen en Harry wenkbrauw optrekkend aan te blijven kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javaad Malik

    Ik staar weer naar de bronnen en heb geen idee wat ik moet doen. 'Oké dan..' hoor ik haar en ik zie vanuit mijn ooghoeken dat ze aan de opdrachten begint. Zal ik haar vragen hoe het moet ? Ik weet immers niet waar ik mee bezig ben en zij wel. Ik kijk even snel en zie de eerste paar opdrachten al ingevuld staan. Ik zucht en richt mijn blik op haar. 'Sonny, kan je me misschien helpen met dit..' zeg ik en wijs naar mijn boek. 'Ik snap er echt niets van.'

    [sorry als het niet langer is dan vijf regels. Ik kan dat namelijk niet zien via m'n mobiel.]


    Danmarks Dynamite.

    Harry Edward Styles
    Pas toen Louis iets van mijn gestaar zei, schok ik op. Mijn lakse werden schaamrood en ik beet op mijn lip. "Prima." Lachte ik uiteindelijk moeilijk en keek snel naar de licht boven me. Ja, Ik had me weer eens voor gek gezet. Ik zuchten en sloeg mijn ogen dicht. De zachte wint ontspande me enigszins en ik zuchten. De zon tintelde op mijn huid. Ik wist dat het slecht was maar ik bleef met mijn tong over mijn onderlip glijden. Het bloeden was allang weer gestopt. Maar ik had de tik overgenomen van Dylan, in de vakantie. "Lou." Begon ik zacht. "Mijn ouders zijn we dit wiekend. Beter kom je pitten." Ik kantelde mijn hoofd weer naar de jongen naast me. "Gaan we ons helemaal lam zuipen." Grijnsde ik. Hopend dat hij er niets achter zou zoeken. Natuurlijk niet. We hadden zo vaak bij elkaar geslapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chayenne Kyra Montoya

    'Sonny, kan je me misschien helpen met dit..' zegt hij en hij wijst naar zijn boek. 'Ik snap er echt niets van.' vervolgt hij. Ik kijk op en dan naar Zayn. 'Sonny? Serieus?' lach ik en schud mijn hoofd. 'Zou bijna denken dat je haar leuk vind dude.' grinnik ik en kijk dan naar zijn boek. 'Oh, dat.' zeg ik en denk even na. Snel begin ik met uitleggen en kijk hem dan glimlachend aan. 'Zo goed?' lach ik. Ik haal een hand door mijn haar en duw het dan allemaal op een schouder. Ik vul snel een van mijn eigen opdrachten in en kijk dan weer naar Zayn...


    El Diablo.

    [kan je ook op Liam reageren?:)]

    [oh my fucking god. Hahaah sorry. Maar je hebt het goed opgepakt. Omfg]
    Zayn Jawaad Malik

    Mijn hoofd wordt zo rood als een biet. Zij ik nou echt Sonny ? 'Sonny ? Serieus ?' zegt ze en schudt haar hoofd lachend. 'Zou bijna denken dat je haar leuk vind dude.' 'Sorry, echt. Ik.. het was niet mijn bedoeling.' Ik zucht. Ze besteed er geen aandacht maar aan, want ze begint de opdrachten uit te leggen. Na een tijdje luisteren snap ik het gewoon. Ik lach opgelucht. 'Zo goed ?' vraagt ze en haalt een hand door haar haar. 'Ja, dankjewel ! Enne, nogmaals sorry.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar hoe ze haar haar op haar schouder legt en verder gaat met haar opdrachten.


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Een glimlach verscheen rond mijn lippen toen ik merkte hoe zijn kaken helemaal rood werden, wat schattig. 'Mooi.' Ik wilde er nog achter zeggen dat het me irriteerde maar ik wist niet zeker of ik dat kon maken. Ik maakte een sissend geluidje toen Harry nog steeds doorging om met zijn tong over zijn onderlip te blijven glijden. 'Stop er nou mee, Haz. Je maakt je hele lippen kapot.' Ik wilde bijna mijn hand er op leggen, toen Harry zachtjes mijn naam fluisterde. Ik knikte. 'Ja, goed idee. Kom ik alleen wel zaterdagochtend, anders denkt mijn moeder dat we 's avonds uit gaan en dat wil ze niet meer...' Een verbeten geluidje verliet mijn mond toen er een steek door mijn arm ging en ik draaide me terug recht op mijn rug, om mijn hoofd gewoon naar rechts te draaien en Harry aan te blijven kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [shit, ik had gister geen tijd meer om te posten. Leroy komt wel weer te laat]


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles
    Ik trok even mijn wenkbrauwen op had de neiging weer over mijn lippen te likken. Maar toen het punt van mijn tong tussen mijn lippen doorkwam trok ik hem gauw weer terug. "Waarom mag je niet meer uit!" Vroeg ik nieuwsgierig. "Wat heb je voor stoms gedaan?" Grijnsde ik. Louis werkte zich wel vaker in de problemen. Mijn moeder hadden me ooit proberen te verbieden niet mee uit te gaan. Ik had haar enkel een kus op naar wang gegeven en was naar buiten gelopen om vervolgens de volgende ochtend pas terug te komen. Het was niet echt in goede aarde gevallen. Ik zichten en likte toch nog een keer over mijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Eigenwijs als ik was draaide ik me weer op mijn zij, gewoon omdat dat lekkerder lag. 'Ik heb niets stoms gedaan, waar zie je me voor aan zeg.' Ik maakte een pruillipje. 'Ik mag niet meer uit omdat ik bijna iedere dag te laat kom en mijn moeder vond dit wel een mooie straf. Ik heb geprobeerd om het terug te draaien, maar helaas... Ze is heel standvastig. Ik zeg wel dat ik naar jou kom voor een project, of iets in die richting.' Een grinnik verliet mijn mond en deze keer legde ik wel mijn hand op Harry's mond toen hij nog een keer over zijn lippen likte. 'Wat zei ik je nou? Niet doen, anders plak ik gewoon een pleister op je mond of ga ik de hele dag zo lopen.' Oke, dat ook weer niet want dan kreeg ik last van mijn hand en Harry kreeg ook geen pleister want dan kon ik niet meer met hem praten. 'Gewoon niet doen, goed?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julia Lewis

    Ik besluit haar vraag te beantwoorden.
    'Elk schooljaar word het boek geopend en krijgt iedere jongen van het voetbalteam, een meisje toe gewezen waarmee hij naar bed moet. Voor het einde van het seizoen zodat hij haar naam van de lijst met de namen van de meisjes kan door strepen', vertel ik haar.
    'Maar dit jaar zal anders zijn, hun arrogantie word te groot. Styles is te ver gegaan dit keer en dat zal hem duur komen te staan', zeg ik dan.
    Ik weet ineens het perfecte plan om aan deze traditie een einde te maken en Styles terug te pakken. Als mij dit zal lukken dan is het wel de beste wraak die ik zal kunnen nemen op Styles. Maar ik zal heel veel hulp nodig hebben. Het is een goed plan en tegelijkertijd een heel moeilijk plan om uit te voeren. Toch is dit plan het waard. Het zal echt geweldig worden, als het lukt.


    Physics is awesome