• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Tyler Jay Lopez

'Ooh alleen gezoend, dan kan ik er wat bij optellen. Dan denk ik tien of zo, op elke disco daar wel twee volgens mij.' lacht hij en ik kijk hem grijnzend aan. 'Okee, misschien niet alleen gezoend.' geef ik toe. Als die er zou zijn, zou het daar vast aan liggen' lacht hij. 'Het ligt daar dus aan' grinnik ik. Ik kijk even naar Julia, 'Lopez en Payne zien er niet verkeerd uit vandaag', mompelt ze. 'Dankje babe' grijns ik en vervolgens lach ik even. Ik rek me even uit en kijk dan naar Rae. Mhm, ze ziet er wel leuk uit. Voor een nachtje ofzo. Ik grinnik zacht om mijn gedachtes en kijk even uit het raam..

El Diablo.

[Ik volg het niet meer. Zijn ze nu in de andere les?]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Little schreef:

[Ja ze hebben nu de tweede les]

Little schreef:

{Ja, de tweede les is begonnen. Aangezien Sikowitz je username in de lijst niet heeft veranderd, weet ik niet in welke les jouw personage hoort te zitten.}

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 18:46 ]

Physics is awesome

Liam James Payne

'Okee, misschien niet alleen gezoend.' geeft hij toe waardoor ik begin te lachen.'Het ligt daar dus aan' grinnikt hij, 'Als jij dat wil denken' zeg ik lachend. Ik hoor vaag mijn achternaam volgens mij en zie twee meiden wel omkijken. Tyler bedankt ze, hij zal het waarschijnlijk wel goed gehoord hebben. Ik glimlach alleen maar even omdat ik niet weet waar het over gaat. Ik kijk even naar de twee meiden, de ene kende ik wel een beetje volgens mij hete die Julia, het andere mensen ken ik niet, misschien nieuw of zo. Of ik ken der gewoon niet dat kan ook, ik wist van heel veel mensen eigenlijk die naam niet en zo.

Julia Lewis

'Dankje, babe', zegt Tyler.
    Hij heeft mij dus horen zeggen dat hij er niet verkeerd uit ziet. Dat kan er ook nog wel bij. En dan zie ik hem naar Rae kijken. Een van mijn ergste minpunten is dat ik altijd de beste wil zijn ongeacht wat. De enige van wie ik het tolereer dat ze beter is dan ik is Jill. Maar dat komt omdat ik haar al zo lang ken. Maar ik mag niet vergeten dat Lopez een van de voetbal jongens is. Harry zal hem vast niet vertellen dat hij mij niet wil omdat hij mij boos heeft gemaakt. Dus mocht ik op de lijst staan dan kan ik er misschien voor zorgen dat hij mij krijgt.
    'Lopez?', vraag ik terwijl ik mijn liefste glimlach op mijn gezicht tover.

Physics is awesome

[Wie voor Addison?]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Tyler Jay Lopez

'Als jij dat wil denken' lacht Liam en ik knik. 'Het is zo' grijns ik. Ik kijk hem met een brede grijns. 'Want ik, Tyler Jay Lopez, de koning van de charmes. Ben superonweerstaanbaar and you know it.' grijns ik en kijk dan naar Julia en Rae. 'Lopez?' hoor ik opeens en ik kijk naar Julia. Oh nee, een lieve glimlach... Wat moet ze nou weer van me... Ik grinnik zachtjes. 'Ja schat?' zeg ik en kijk haar aan. Ik noem alle meisjes babe, schat of iets dergelijks. Doe ik al sinds groep zeven ofzo.. De leraren op de basisschool.. Die dachten dat ik gewoon goed met meiden om kon gaan, ze moesten eens weten.. Ik lach zachtjes en kijk Julia aan...

El Diablo.

Niall James Horan

Met een klap werd ik wakker, doordat mijn hoofd op mijn tafel viel. Waar was ik? Ik keek om me heen en zag een leeg klaslokaal. Shit, shit, shit. Snel haastte ik me, maar kwam halverwege terug voor mijn tas. Toen ik op de klok keek zag ik dat de les al begonnen was. Ach ja, dan kan ik net zo goed één uur spijbelen. Meer te leren, toch? Ik haalde een muffin uit mijn tas en viel aan. Vrolijk liep ik door de gangen naar mijn kluisjes. Sommigen kinderen keken me aan maar ik negeerde het. In mijn kluisje legde ik mijn tas neer en propte snel mijn mond vol met een halve reep chocolade. Daarna liep ik maar naar de aula en ging ergens op een stoel zitten.

[Zo goed? Ik snap er geen bal meer van, maar dat zal wel aan mij liggen:Y)]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Julia Lewis

'Ik hoop dat jij mij dit jaar niet hebt of is Styles zo lief geweest om je alvast te waarschuwen?', vraag ik hem en mijn lieve glimlach is nog niet verdwenen.
    Waarom moet hij mij nou schat noemen? Ik bedoel, dat zeg ik niet tegen een jongen dus een jongen hoort dat niet tegen mij te zeggen. Lief is het wel maar dat doet hij ook alleen maar om te slijmen, volgens mij. En hij heeft een te groot ego. Superonweerstaanbaar maar natuurlijk niet. Hij is knap en misschien goed in bed maar daarmee houdt het ook op. Dat geldt voor wel meer jongens. Het zou gewoon eens fijn zijn om met een jongen te praten die echt iets zinnigs heeft te zeggen en waarmee ik een goed gesprek kan voeren. Tot die tijd hou ik het bij jongens die knap zijn en goed in bed zijn. Dat komt waarschijnlijk heel arrogant over maar volgens mij is het geen straf om met mij naar bed te gaan. Ik heb nog geen enkele jongen echt horen klagen dus.

Physics is awesome

Tyler Jay Lopez

'Ik hoop dat jij mij dit jaar niet hebt of is Styles zo lief geweest om je alvast te waarschuwen?' vraagt ze en haar lieve glimlach is er nog steeds.
    Ik schud mijn hoofd even en kijk haar aan. 'Wil je info over de lijst babe?' vraag ik met een grijns en kijk haar aan. Ik wist wie erop stonden, lijkt me logisch. En ik wist ook dat dit jaar moeilijk zou worden.. Maar zoals gewoonlijk gaat het me wel lukken hoor.. Ik kijk even naar Julia en tik even op de tafels. Ik zou haar kunnen vertellen wie erop stonden, maar zoals gewoonlijk ga ik het spelletje even een tikkeltje gemeen spelen..

El Diablo.

Julia Lewis

'Wil je info over de lijst, babe?', vraagt hij nadat hij zijn hoofd heeft geschud.
    'Ligt eraan hoe hoog de prijs is voor die informatie', antwoord ik hem.
    Een van de jongens die zomaar zegt wie er op de lijst staan? Er moet wel een addertje onder het gras zitten, dat kan gewoon niet anders. Als er geen addertje onder het gras zit dan mogen ze het van mij een wonder noemen. Ik vraag mij af wat Lopez in ruil voor de namen op de lijst wil. Zelfs dan is het nog maar de vraag of hij wel de goeie namen geeft. Want voor hetzelfde geld neemt hij mij in de maling en dat moet ik niet hebben. Dan word ik nogal boos van en dan heb ik op de eerste dag al twee jongens van school op mijn wraaklijstje staan. Een beetje veel voor de eerste school dag, al zeg ik het zelf. Maar het is het proberen waard.

Physics is awesome

Rae Jade Parker
    Tyler had ons gehoord en hij gaat een gesprekje met ons aan. Nou min of meer eerder met Julia. Ik zag hem naar me* kijken en ik wil niet weten wat in zijn gedachte omging. Daarom kijk ik maar niet naar hem. Ik kende hem nauwelijks en Julia kon zich prima vermaken zonder mij en met hem. Daarom draai ik me wel om. Ik verstop me in mijn haren en kijk naar buiten. Zo sloot ik me altijd af van mensen. Heerlijk dagedromen over alles en nog wat. Over de lijst, maar ook over andere dingen. Ik open mijn tas en pak er een koekje uit die ik opeet. Wel wat stil zodat de leraar het niet merkt. Ik kijk naar buiten. Naar het schoolplein het grasveld. De paar bomen die vol zitten met gitzwarte kraaien. Wit grijze meeuwen. En kleinere vogels zoals zwarte merels en kleine roodbosjes. Dan vliegt er een naar het raam en kijkt me aan terwijl het rondhups. Het laat me stiekem glimlachen door de nieuwschierigheid van het dier. Ik hoorde niet waar Tyler en Julia het over hadden. En eerlijk kon het me ook niet veel schelen. Ik was niet een meisje die makkelijk met jongens kon praten. Ik werd altijd vuur en dan ook echt vuur rood.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:36 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

{Ik zag hem naar hem kijken? Volgens mij heb ik iets gemist :S }

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:19 ]

Physics is awesome

[Typfout. Ik was met twee dingen bezig en dan typ ik soms twee keer hetzelfde :P]

I'm finally back, Finally after a Year break